Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM exc-f 250 czy exc 400
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlooo7




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Nie 20:26, 21 Wrz 2014    Temat postu: KTM exc-f 250 czy exc 400

Witam jestem tu nowy chcial bym cos kupic z tych moto ktm exc-f 250 lub exc 400 co mi polecicie 250 rocznik od 2007 do 2009. Jak jest z serwisem w tych motorach mam 23 lata 179 cm 70 kg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:37, 21 Wrz 2014    Temat postu:

w 250 EXCF musi mieć częstszy serwis,np zmiany tłoka co max 100mth, 400 jest mało wyżyłowana i uchodzi za najmniej awaryjny sprzęt (RFS rocznik do 2007)
a czym latałes wcześniej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlooo7




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Nie 20:41, 21 Wrz 2014    Temat postu:

Jezdzilem lc4 620 i yz 250 2t i troche za mocne jest a lc4 za ciezki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlooo7




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Nie 20:46, 21 Wrz 2014    Temat postu:

Moto bede uzywal do wyjazdow w las nie bedzie katowany mysle ze exc 250 f powinien mi posłużyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:07, 21 Wrz 2014    Temat postu:

bardziej bym polecił 400

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Pon 0:18, 22 Wrz 2014    Temat postu:

EXC 400

Tapczan w porównaniu do yz 250 ale przy lc4 to niczym rower. Przyjemna charakterystyka silnika z wystarczającą mocą i chyba najmniej wymagający motor wyczynowy pod względem serwisu.

Będziesz zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:33, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Coś w tym jest co koledzy piszą - dobre exc 400 to idealny wybór - szczególnie RFS 2005-2007

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlooo7




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Pon 17:24, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Dzieki panowie za rade a jakie rocznik najlepiej kupuc do 9 tys ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:43, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Za 9tys. tych lepszych roczników nie kupisz.
Więc pytanie bez sensu.
Ogólnie jeżeli chodzi o 400 to jest to mało powszechny model więc przebierać raczej nie będziesz miał w czym.
Zanim kupisz fajny egzemplarz troszkę się naczekasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlooo7




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Pon 17:48, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Mysle o kupnie rocznika od 2002 do 2004

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 17:48, 22 Wrz 2014    Temat postu:

w grę wchodzi również Beta RR400 ale z tym jeszcze ciężej na rynku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moras_24




Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 12:58, 16 Sty 2016    Temat postu:

Witam na forum Wink
Jestem tu nowy, szukałem przywitalni, ale najwyraźniej jej nie ma.
Od dłuższego czasu zaczynam łapać zajawkę na enduro. Przewertowałem internet w poszukiwaniu odpowiedniego enduro dla siebie i wybór padł na sprawdzoną markę KTM. Wcześniej miałem styczność z yz 125 w 2T, ale to nie była moja bajka, po drodze były również pojedyncze, krótkie przejazdy na xt600 i dr350. Aktualnie jeżdżę szosowym banditem 1200, ale słyszałem od ludzi, że to całkiem inny świat jeżeli przesiadam się z asfaltu na teren. Chciałbym się Was poradzić jaki pierwszy kat będzie dobry dla mnie Smile Interesuje mnie tylko 4T z silnikami rfs. Cena 10 tys. +/-. Styl jazdy w większości teren, choć nie wykluczam spontanicznych wypadów też na asfalt. Tor mało kiedy, głównie bezdroża, pagórki, lasy, pola, czasami jakaś żwirownia. Czy exc 400 będzie ok, czy troszkę przy mocny jak na pierwsze enduro, zastanawiam się również nad exc 250F. Rozsądku mi nie brakuje, jeżeli chodzi o to, ale różnie to bywa Wink Koniecznie musi mieć homologację, abym mógł na luzie dojechać w jakikolwiek teren. Zależy mi na jak największej żywotności, taka jaka jest w pancernym exc 400. Proszę o radę, ponieważ nie chciałbym od razu wylądować na oddziale intensywnej terapii Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moras_24 dnia Sob 13:06, 16 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 13:47, 16 Sty 2016    Temat postu:

Cześć.
Jeśli chodzi o trwałość to jak sam napisałeś - EXC 400 to bdb wybór.
Czy za mocny ? Ciężko ocenić ale wydaje mi się,że każdy przeciętny kierowca powinien ogarnąć. A sponiewierać potrafi każdy motocykl Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 15:52, 16 Sty 2016    Temat postu:

tez mysle ze 400tka bedzie dobra, jakies doswiadczenie masz, wiec bedziesz mógl sie skupic na utrzymaniu siebie na motocyklu a nie nauka zmiany biegów czy puszczania sprzęgła Very Happy


400tka słaba nie jest i moze zaskoczyc ale też nie jest królem narwania i jest do ogarnięcia. no i spoko pod kazdy rodzaj terenu i mozna sie w superenduro pobawic, i pojechac gdzieś dalej, i zwirownia czy las - wszędzie w jakims stopniu da rade, chociaz wiadomo do lasu najlepiej 500tka na przeloty ;D a potem transformacja na 250tke jak sie zaczyna ciezki techniczny teren czy cos typu superenduro "Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moras_24




Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 16:11, 16 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki chłopaki za szybkie odpowiedzi, to właśnie chciałem usłyszeć i chyba się tylko utwierdziłem, że 400-tka będzie ok. Kolega z forum odradza mi 400-tke, który śmiga na exc 250F Smile Według niego nie powinienem sugerować się pojemnością i cyframi. Na razie nie zależy mi na jakimś super hardcorowym terenie, mocny wyczyn w 2T odpada ze względu na koszty utrzymania i charakterystykę silnika, która mi nie odpowiada.
Jak exc 400 radzi sobie na asfalcie, czy w razie czego po założeniu kół SM, będzie to w miarę dobrze odchodziło po miejskich drogach.
Koszty utrzymania, takie jak np. olej co ileś mth będą niższe w 250-tce czy 400-tce? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin