Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 2t a husaberg 2t
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:59, 13 Sie 2015    Temat postu:

dioda chcesz berga kupować i przerabiać na ktm-a? po co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:29, 14 Sie 2015    Temat postu:

Nie mam zamiaru nic przerabiać,husabergi to bardzo fajne motocykle i podobają mi się takie jakie są. Chciałem wiedzieć jakie są różnice ze względu tylko na to ze berg nie jest już produkowany i ze może mógłby być za parę lat problem z dostępnością części tak jak ponoć z gas gas, Wszystko jednak jest to samo co kat także moje obawy zostały rozwiane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:47, 14 Sie 2015    Temat postu:

zamknięcie husaberga (a raczej zmiana nazwy na husqvarna) to żaden problem dla konsumenta, gg to zupełnie inna bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:45, 14 Sie 2015    Temat postu:

a jeśli chodzi kolego o skrzynie w te 300 to ma przełożenia jak w exc(xcw) czy xc?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pią 17:48, 14 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:17, 14 Sie 2015    Temat postu:

dioda napisał:
a jeśli chodzi kolego o skrzynie w te 300 to ma przełożenia jak w exc(xcw) czy xc?
Silnik jest taki sam jak w exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:53, 17 Sie 2015    Temat postu:

Pytanie trochę z innej beczki,,,Jak rozpoznać ze sprzedający sprzedaje na przykład ktma 300exc a nie 300xc? (niektórzy zakładają lampy do xc).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:02, 17 Sie 2015    Temat postu:

xc ma kute półki i zawias dwukomorowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:02, 17 Sie 2015    Temat postu:

w nowej budzie (po'12) xc jest z tyłu na prolinku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:05, 17 Sie 2015    Temat postu:

a np po vinie z ramy jakoś z czai?Przełożenie skrzyni biegów tez ponoć jest inne ale ja nie jeździłem ani exc ani xc wiec nie wyczuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:09, 17 Sie 2015    Temat postu:

nie wiem jak to jest ze skrzynią ale xc to fajne moto które brałem kiedyś pod uwagę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:32, 17 Sie 2015    Temat postu:

dioda napisał:
a np po vinie z ramy jakoś z czai?Przełożenie skrzyni biegów tez ponoć jest inne ale ja nie jeździłem ani exc ani xc wiec nie wyczuje.
Dzwonisz do dilera ktm, podajesz vin i jak dobrze trafisz to otrzymasz nawet info u którego dilera został nowy sprzedany. W vinie jest wszystko zapisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:52, 17 Sie 2015    Temat postu:

A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:31, 17 Sie 2015    Temat postu:

dioda napisał:
A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność?
Z lewej strony, na dole, 66 to 250 a 72 to 300.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:06, 18 Sie 2015    Temat postu:

Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 9:48, 19 Sie 2015    Temat postu:

dioda napisał:
Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.)


jednokomorowe - najprostsze zawieszenie - łatwe w serwisie ale dla bardziej wymagających jest za słabe - pry szybszej jeździe nie nadąża za moto
dwukomorowe - najlepsze z tych trzech (topowy zawias cone valve jest dwukomorowy) dobrze ustawiony zwykły dwukomorowy zawias będzie bliski pracy facory sxs,
4cs - zawias pomiędzy jednokomorowym a dwukomorowym , łatwiejszy w obsłudze niż dwu ale daje mniejsze pole w settingu, część ludzi chwali bardzo, część nie, to dalej dosyć nowy produkt i zdania są podzielone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin