Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 150
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 4:19, 15 Cze 2016    Temat postu: ktm 150

ktos jezdzil taka pojemnoscia
interesuje mnie nowy 150 xcw 2017

jak jezdza te motory?
rama w 125 150 jest tak samo duza jak w 250?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
widghet




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:40, 15 Cze 2016    Temat postu:

Na codzien jeżdżę exc 200 2012, ostatnio zamieniłem się w lesie z kolegą na jego sx 150 2012. Pierwsze wrażenie to wow, mega LEKKI! Każde szarpnięcie czy przerzucenie w ciężkim terenie jest łatwe i nie męczy. Dolny zakres obrotów jest porównywalny do exc 125, zaś góra jest mocniejsza albo bardziej nieprzewidywalna od exc 200. Jeżeli waga xcw 150 jest tak samo niska jak sx 150 to sam chętnie zamienił bym z moim exc 200

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 8:14, 15 Cze 2016    Temat postu:

Ja mam 125 i 150. Był już kiedyś temat, gdzie ktoś o niego pytał. Co Cie konkretnie interesuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:18, 15 Cze 2016    Temat postu:

wszystko
chce motor do scigania a 300 co mam sie nie nadaje
troche waze ale powinno byc ok
po pierwsze rama wielkosci te same?
co ile tam tloka przy kreceniu?
itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:52, 15 Cze 2016    Temat postu:

Uważajcie na te nowe silniki 125/150sx bo pękają kartery przy gnieździe łożysk wału. Chyba przesadzili z odchudzaniem i materiał nie wytrzymuje.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:35, 15 Cze 2016    Temat postu:

Najlepiej nie kupować pierwszych wypustów. Zawsze się znajdą jakieś wady, które są później poprawiane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 16:37, 15 Cze 2016    Temat postu:

Oficjalnie powodem pękania jest zły montaż łożyska w fabryce.
Od kiedy zobaczyli problem, montują już dobrze.
Cytat:

. This is caused from an incorrect assembling process during main bearing installation. This could lead to unwanted transmission oil entering the combustion chamber which will cause excessive exhaust smoking.

The assembly process has been corrected since the discovery of this possible defect.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 17:15, 15 Cze 2016    Temat postu:

Ja mam 150 2009 przelatane około 350-400 godzin. Rama wielkościowo ta sama co w reszcie. Maksymalnie tłok wytrzymał 116,5 godziny. Normalnie wymieniamy co 60. Różnice względem 125 to wał (korba jest ta sama), cylinder, głowica, moduł, dyfuzor (chociaż akurat dyfuzor zależy od rocznika), stalowe przekładki w sprzęgle (chyba 2 środkowe o ile pamięć mnie nie myli). W niektórych rocznikach inne przełożenie. [link widoczny dla zalogowanych]
Dół jest mocniejszy od 125 co czuć w zakrętach. Żywotność podobna, SX 200 był już poza marginesem wytrzymałości. Przejście pomiędzy poszczególnymi obrotami jest dużo bardziej nerwowe, agresywne. Widoczna jest różnica zmiany wydechu - na seryjnym dół jest mocniejszy, przy założeniu pro circuit i krótkiej końcówki jest dzik jakich mało (charakter jest bardziej złośliwy niż w SX 250 2012).
Wiadomo że silnik jest pochodną 125 i to jest całkowicie coś innego jak 250. Moc maksymalna jest jakieś 500 obr./min wyżej jak w 125. Bratu w powietrzu dokręca czasami do 14 tys. obr/min. Korba u mnie ma niecałe 200 godzin od wymiany.

Największy problem to znalezienie cylindra. U siebie mam jeden na tulei (zatarcie po kupnie, właściciel twierdził że jest selecja B a był koniec nicasilu) i na nim moto ma dużo lepszy dół (u góry przy amatorskiej jeździe dużych różnic nie odczuwam). Drugi na nicasilu jest po portingu (gdzieś na forum jest moj temat). Następny problem to jeżeli masz tuleje to są tylko 3 selekcje tłoka (125 ma po 3 rozmiary na 3 szlify).

Jeszcze jakieś pytania? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos107




Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:45, 15 Cze 2016    Temat postu:

masz jakieś filmiki jak tym latasz ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:02, 15 Cze 2016    Temat postu:

to co tylko sxy, a xcw 150 ma inny silnik niby?
w sumie chodzi mi tylko o osiagi itp jak to sie ma do 250xc np
musi to byc non stop krecone zeby ciaglo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 19:16, 15 Cze 2016    Temat postu:

XCW - czyli endurowy silnik wiec pewnie będzie coś pomiędzy 125, a 200.
Tak, musi być kręcony chociaż... jakiś miesiąc temu poszła mi uszczelka w pompie sprzęgła, do domu jakieś 2-3 km dojechałem na trójce (jakieś 10 zakretow/skrzyżowań).
Co do filmika na już mam tylko jeden jak brat zaczynał na nim jeździć: https://youtu.be/SB4Ilr66URo
Będę miał czas to zrzucę coś z tel ale nie mam tego wiele.

PS 150 na tulei jest w całym zakresie mocniejsza od 125 na nicasilu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 19:20, 15 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:38, 15 Cze 2016    Temat postu:

chodzilo mi o to pekanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 20:23, 15 Cze 2016    Temat postu:

Nie wiem jak w najnowszych, ale w starszych exc od sx różniło się głowicą, dyfuzorem, wałem, modułem i z poważniejszych rzeczy to chyba tyle.
Więc pewnie mają te same kartery, ale tak jak wyżej piszę, kiedy się zorientowali że jest problem, montowali jak należy i nie powinno pękać.
Więc jeżeli nie kupujesz teraz tego ktm'a, to powinieneś dostać model z dobrze złożonym łożyskiem (chociaż nie wiem jaki jest obrót takimi 150).
Jeżeli chcesz mieć pewność, wejdź na ktmsklep.pl i zerknij na numery części


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 20:27, 15 Cze 2016    Temat postu:

Najnowsze co mam: https://youtu.be/rpPsO6eLh3s
Nicasil + pro circuit + fmf shorty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:52, 16 Cze 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=_UdDjIMvt04
z taka jazd co ile tloki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin