Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 125 lc2 1998r!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Istebna

PostWysłany: Czw 9:14, 30 Maj 2013    Temat postu: Ktm 125 lc2 1998r!

Witam niedawno kupiłem ktm 125. Jego wadą było to że tłok bił o głowicę. Nie jest ona bardzo obita, ale chciałem się dowiedzieć czy ją mogę znów założyć. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 10:01, 30 Maj 2013    Temat postu:

możesz ale przy montazu zwróc uwage na to na jaka wysokosc tłok wychodzi "z cylindra" bo nie powinien. da sie to czasami "regulowac" uszczelkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:25, 30 Maj 2013    Temat postu:

Pewno korba i łozyska też dostały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:08, 30 Maj 2013    Temat postu:

Aż dziwne że tłok bił o głowicę i korbowód nie pękł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Istebna

PostWysłany: Czw 11:18, 30 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki wszystkim za rade oczywiście korbowód do wymiany a chciałem się jeszcze zapytać czy mogę ją trochę papierem przeszlifować bo jest szorstka i nie chcę żeby potem podczas pracy te odłameczki nie zesypały się do cylindra!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:34, 30 Maj 2013    Temat postu:

Nawet wypada ponieważ im gładsza głowica tym lepiej. Jak głowica jest szorstka to będzie łatwiej odkładać się nagar.
Takie szlifowanie i polerowanie to troszkę zabawy ale się da.
Poniżej moja głowica przed i po.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
norb380




Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:42, 30 Maj 2013    Temat postu:

szlifowanie wskazane jak najbardziej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:51, 30 Maj 2013    Temat postu:

Najlepiej wstaw zdjęcia tej głowicy.
Bo jak mówisz że pukał w nią tłok i jest zmasakrowana tak ze trzeba ją szlifować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:27, 31 Maj 2013    Temat postu:

W DT czy tam KTM LC2 nie ustawia się cylindra za pomocą uszczelek jest jedna 0,5 mm i tyle. Pod głowicę koniecznie daj czarna "trzywarstwową" bo te siwe już mi dwa wydmuchało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin