Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korbowód-rodzaje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 13:42, 25 Mar 2016    Temat postu: Korbowód-rodzaje

Jakie polecacie korbowody? Oplaca się kupic korbę za 200zl czy dolozyc 200-300 i zakupić WOSNNERA ALBO HOT RODSA?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 15:38, 25 Mar 2016    Temat postu:

korby za 200plna bym nie założył, robisz to raz na 200-300h , warto włożyc coś co tyle wytrzyma, ja uzywam proxa - wszystko ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 18:14, 25 Mar 2016    Temat postu:

ta korba za 200 zl to podejrzewam ze sie urwie przy odpalaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 20:04, 25 Mar 2016    Temat postu:

Też polecam proxa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pią 20:24, 25 Mar 2016    Temat postu:

Jak ma być coś dobrego a niedrogiego to polecam korbę Vesrah, już druga lata w moim moto. Po około 250mh bez oznak zużycia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 11:49, 26 Mar 2016    Temat postu:

A o jakich moto mówimy? Smile
Dwu czy cztero-suw?
Ciekawe, czym różnią się te tańsze korby od drogich. Mówiąc tu o swoim przypadku(exc125), gdzie korba siedzi 2 do 3 tłoków, czasem zastanawiam sie jaki jest senbrać drogich, znanych producentów. Owszem, cena nie bierze się z nikąd, ale nikt nie ma odwagi testować tańszych dlatego, że są nieznane Very Happy
A taki np. Hot-Rods i tak jest made in Tajwan...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 12:02, 26 Mar 2016    Temat postu:

Różnią się stopem metali, metodą obróbki, droższe pewnie posiadają atesty..
Tak mi się wydaje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:30, 26 Mar 2016    Temat postu:

sam stop kosztuje grosze w produkcji, najwiecej kasy kosztuje obróbka - mechaniczna i cieplna. często takie obróbki to tajemnica producenta, - ktos daje kase żeby ktos opracował technologie itp. i za to potem czesze kase, chinczyki robią po swojemu - nie zawsze to sie sprawdza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:30, 26 Mar 2016    Temat postu:

Trzymanie wymiaru, tzw. pasowanie też gra istotną rolę.
Miedzy taniością i porządnym wykonaniem nie postawi się =.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 0:07, 27 Mar 2016    Temat postu:

Prox- polecam w secie juz u mnie zrobiła 140mth (drugi tłok) i praktycznie znikome ślady zużycia, luzy również, myśle że jeszcze z 50mth spokojnie pociągnie, (orginał padł przy 174mth choć również prox) Olej motul 710 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 0:43, 27 Mar 2016    Temat postu:

MatiEXC napisał:
Prox- polecam w secie juz u mnie zrobiła 140mth (drugi tłok) i praktycznie znikome ślady zużycia, luzy również, myśle że jeszcze z 50mth spokojnie pociągnie, (orginał padł przy 174mth choć również prox) Olej motul 710 Wink


Na jakich tłokach jeździsz? Mocno dajesz w kopyto?
Nie jestem jakimś sympatykiem wymieniania tłoków co kilka rund wkoło garażu, ale mój Wossner po 44 godzinach jazdy amatorsko-szosowo-do oporowej (Twisted Evil) ma (a raczej miał) już dosyć. U dołu, od strony okna i gaźnika prawie lustro się zrobiło. Olej Motul 800. Swoją drogą ja mam Hot-Rods [wspomniany made in taiwan :S], też ma dobre opinie. Pożyjemy, zobaczymy, liczę na 3 tłoki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 7:13, 27 Mar 2016    Temat postu:

Tłoki Wossnery Wink
Użytkuje zgodnie z przeznaczeniem, czyli lekko nie ma ale też znowu nie rżne go jak piły. U mnie wossner wytrzymał 108 mth i już polerka sie zrobiła, teraz przehonowałem cyl, zmienilem i mam na nim jakies 20mth i płaszcze sa praktycznie jak nowe. Ale wiadomo, dobre paliwo/olej, regulacja, dbanie o filtr powietrza, dobre rozgrzanie przed jazdą to wszystko wplywa na zużycie korby jak i tloka i lozysk. A 3 tłoka raczej na secie nie zrobisz, chyba że chcesz ryzykować, ale kto oszczędza płaci dwa razy :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 18:22, 27 Mar 2016    Temat postu:

Łodzianin napisał:

szosowo-do oporowej


i Ty się dziwisz że tłoki dostają po dupie?

U mnie w jednym moto Wossner wytrzymał niecałe 120 godzin. Korba z Proxa ma przelatane jakieś 180 godzin. Jazda zgodnie z przeznaczeniem - około 80% jazdy po torze, reszta to dojazdy, jakieś 5% szosa bez pałowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 19:23, 27 Mar 2016    Temat postu:

W 144 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 9:52, 30 Mar 2016    Temat postu:

Nie no, nie daje swojemu aż tak mocno po garku.
Przez was zacząłem się zastanawiać się czy nie pospieszylem się ze zmianą tłoka. Po czym poznajecie, że jest do wymiany?
Zastanawiam się, może założyć nowy temat w tym kierunku? Myślę, że niektórym mógłby się przydać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin