Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak poznac pojemnosc i silnik lc4 od zwyklego 520-450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loziu




Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Pon 22:02, 26 Sie 2013    Temat postu: Jak poznac pojemnosc i silnik lc4 od zwyklego 520-450

czesc a wiec jak poznac? jak rozroznic i czy z wygladu da sie rozroznic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:15, 26 Sie 2013    Temat postu:

na cylindrze zawsze jest napisane "numer" stroke tylko musisz wiedziec jaki numer = jaka pojemnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:28, 26 Sie 2013    Temat postu:

no nie zawsze, tylko w 2T Razz
no chyba silnik od lc4 a od exc to widać na kilometr że są inne. od lc4 masz albo 600tki albo mniejsze 400tki i po wyglądzie widać róznice. w EXC/SX cylindry np 450 i 525 sa identyczne z zewnatrz i nie da się od tak ocenić. ale są oznaczenia wybite po których mozna dojść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 7:53, 27 Sie 2013    Temat postu:

lc4 całkowita inna konstrukcja niz rfs i z daleka to widać jak henio pisał.
lc4 zazwyczaj silniki były także czarne a w rfsie gołe aluminium Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Śro 17:49, 28 Sie 2013    Temat postu:

Zębatka zdawcza po prawej w lc4,po lewej w rfs

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:11, 28 Sie 2013    Temat postu:

stare lc4 faktycznie są bardzo charakterystyczne,
np: kopka po lewej stronie, róznice między tymi nowymi juz nie,


wrzuc w google image hasło: lc4 engine
exc 450 engine

btw, skąd to pytanie? ktoś wciska że ma excka? a to jesty lc4?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin