Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gasgas ec 300
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:48, 27 Gru 2014    Temat postu:

orientuje się ktoś czy w tym modelu są zmienne mapy zapłonu ??
( EC 300 Six days 2010 rok )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:31, 27 Gru 2014    Temat postu:

http://youtu.be/FJOb9Mvcbvo?t=29s
Są zmienne mapy, przełącznik powinien być przy kierownicy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:48, 27 Gru 2014    Temat postu:

wielkie dzieki za odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Nie 3:27, 28 Gru 2014    Temat postu:

Kumpel z którym zawsze latam ma ec 300 R z 2012r, tą z wydechem FMF(chyba każdy ma, ale nie dam sobie ręki uciąć) w porównaniu do mojego exc 300 wydaje się lżejszy(był bez rozruchałki, więc to może też zrobiło różnice) i bardziej poręczny, ale nie jeździłem na nim długo. Wcześniej jeździł na exc-f 250 '10 i mówi, że niebo a ziemia na korzyść GG. Ma zmienne mapy zapłonu, ale są dziwnie zamontowane, bo na wężu od chłodnicy(???).

Ogólnie bardzo sobie chwali i mówi, że następnego też weźmie GG i nic innego. Problemów z nim nie miał jeszcze, a jeździ całkiem sporo jak na warunki amatorskie( średnio 3 razy w tygodniu). Warto wspomnieć też ile spala, bo to jest bajka w porównaniu do reszty 2t w ekipie. Średnio 2-3 litry mniej od exc nieważne czy '09 czy '14. Tylko nie wiem, czy to wina jego wagi( ok.67 kg Very Happy) czy oszczędnego silnika.

Ogólnie gg moim zdaniem na plus, części trochę gorzej dostępne ale nie są na pewno towarem egzotycznym. Jedyne do czego się można przyczepić to wygląd takich detali jak przełączniki, śruby(nie wyglądają zbyt solidnie) itp. które w katmanach stoją na o wiele wyższym poziomie, ale ich wytrzymałość jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:39, 28 Gru 2014    Temat postu:

z tego co doczytałem to ta wersja właśnie nie ma rozrusznika także może stąd pare kg mniej Smile a co do przełącznika map to na pewno jest na kierownicy więc spoko :d z dodatków to tak jak koledzy wcześniej pisali bedzię płyta pod silnik,wzmocnione chłodnice+wiatrak, wydech fmf, kierownica renthal,zebatki superprox, tarcze galfer i co najważniejsze amortyzator Ohlinsa wydaje mi sie ze wersja dosyć bogata także biorę tego Gasa Laughing

ps. wrzucę fotki jak do mnie dotrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:09, 28 Gru 2014    Temat postu:

Ohlins w sixdays był od 2011, 2010 ma tylny amor sachs

a tak to wyglada :
[link widoczny dla zalogowanych] chyba jest tylko kierownica renthal, osłony chłodnic i tracze galfer


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Nie 11:10, 28 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:28, 28 Gru 2014    Temat postu:

kupuj tego gg, będziemy mieli dodatkowe opinie, biorąc pod uwagę politykę cenową KTM-a nie wiem czy w przyszłości nie będę musiał pomyśleć nad czymś takim lub może nad betą,
co do spalania to kwestia ustawień i stylu jazdy mój hus pali mało w porównaniu z ktm-ami kolegów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 18:46, 13 Sty 2015    Temat postu:

Ja ma Gas Gas, ale starszego 2004. Co do obaw do jakości to wg. mnie są bezpodstawne, u mnie nic się nie rozsypuje samo z siebie, dostęp do części dobry. Ja biore z Opola. prawie wszystko maja na miejscu. Ceny części oryginalnych są niższe od KTM.
Kuplel ma rocznik 2012 silnik mocnieszy i z lepszym dołem od mojego ,troche inna pozycja, dla mnie wygodniej u mnie (pewnie kwestia przyzwyczajenia).
Co ważne silniki są wytrzymałe, około 100mh nie robi wrażenia na cylindrze i tłoku.
Z tym przełącznikem to racja jest umieszczony na wężu chłodnicy, ale bez problemu mozna przenieść na kiere.
Nowe silniki na 2015 mają jeszcze lepszy dół (wprowadzone sprężynki regulujace zawór wydechowy)
Co ważne moto jest konkurencyjne z KTM a kosztuje sporo mniej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:35, 31 Mar 2015    Temat postu:

Witam

Stałem się posiadaczem GG 300 EC 2012 r. i moje pytanie jak go trochę wykastrować gdyby okazał się za mocny na moje umiejętności?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:38, 31 Mar 2015    Temat postu:

iglica do dołu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:55, 31 Mar 2015    Temat postu:

łagodna mapa, ewentualnie grubsza uszczelka pod cylinder (trochę zmniejszysz kompresję), nastawy gaźnika;
gg nie ma regulacji otwarcia zaworu;
ogólnie gg jest agresywniejszy od stajni ktm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 16:58, 31 Mar 2015    Temat postu:

Możesz kupić ciężkie koło zamachowe S3-FW-638, koszt 255 zł w Mparts Opole.
Jest jeszcze inna droższa opcja, czyli kupić pokrywę zaworu wydechowego z regulacją, koszt około 300 euro. Obie opcje dostępne tylko w motorach bez rozrusznika.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:37, 01 Kwi 2015    Temat postu:

heh mam wersję z rozrusznikiem.
Dobra to jak zestroić gaźnik?
Włożyć większa dyszę główną żeby go przylewało w górnych obrotach?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danko




Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:43, 01 Kwi 2015    Temat postu:

Witam wszystkich, dwa posty wyżej pisałem jako gość.

Jest jeszcze jedna opcja Wink , firmy Officine Provini z tą różnicą, że ten zawór montuje się od strony dyfuzora. Cena 300-400 euro.

Firma która to produkuje: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danko dnia Czw 19:48, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 16:19, 01 Kwi 2015    Temat postu:

Cenowy dramat.
Będę musiał go wykastrować na gaźniku.
tylko jak?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin