Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dwu pak 2017
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:22, 27 Sty 2017    Temat postu: dwu pak 2017

posiada ktos z was setke lub poltorysetke 2016 lub 2017 juz na mikuni?
pytanie czy zalewa go wam na wolnych obrotach? ze gdy chwile popyka i przy naglym dodaniu gazu jest bubub i dopiero sie ladnie wkreca?
wyjalem ostatnio membrane i ma szczeliny wieksze niz w dwupakach z lat 2000
zastanawiam sie czy to moze byc powodem zalewania ze cofa np mieszanke do gaznika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:03, 27 Sty 2017    Temat postu:

Co tam jest za membrana? Nr z 2017 nie pasuje ani do V-force3 ani do tej produkowanej przez Boysena.
Nieszczelny zawór membranowy ma wpływ na odpalanie i zachowanie silnika w niskim zakresie obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:10, 27 Sty 2017    Temat postu:

jak kupiles po zawodniku to jest poprostu tak ustawiony ( bogata mieszanka lepsze chlodzenie te moto lataja na pelnym gwizdku). szczelina w membranie bym sie nie przejmowal od kąd przestali wkladac pękającego v forca w kazdym z którym mialem do czynienia to samo jest na seryjnej membranie(szczelina dosyc spora) i nie ma takich problemow ktore opisujesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Sob 1:07, 28 Sty 2017    Temat postu:

Jest to każdy problem "wysoko stojonego" dwusuwa Wink Nie martw sie tym, to norma u mnie w 125 to samo było u znajomego w yz 250 na mikuni 36 również ten problem wystepował i u jeszcze jednego znjomego w gas gasie 250, tylko że na keihinie 38 również jest ten problem, a każdy sprzęt ok wyregulowany (kawa z mlekiem). A jak sa w membranie delikatne szczeliny to nie ma sie co przejmowac bo ciśnienie z komory korbowej i tak je domyka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:00, 28 Sty 2017    Temat postu:

membrana jest jakas no name, listki i stelaz plastikowy prawodpodobnie rrobione na odpierdol pod ktma
motocykl mam od nowosci

a co do tego przylewania znam osoba ktora ma tern sam moto tez nowe i 'podobno' nie ma tam tego problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:15, 28 Sty 2017    Temat postu:

trzeba sobie ustawić, jest fabrycznie za bogata dysza wolnych obrotów, spróbuj wrzucic mniejsza, wrzuc iglice homologacyjna na 3 ząbek od góry. dysze spróbuj z 30stke wrzucić, dysza głowna chyba 450tka jak zalecają od razu

dodam że spokojnie da sie to wystroić żeby pracowało bezproblemowo i bez przylewania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 17:17, 28 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:38, 28 Sty 2017    Temat postu:

w setce??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:41, 28 Sty 2017    Temat postu:

250 exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:31, 28 Sty 2017    Temat postu:

tu mowa o setach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:25, 28 Sty 2017    Temat postu:

ale gaźniki te same, no i sama regulacja przebiega w identyczny sposób. wiec zacznij od regulacji i zmniejszenia dyszy wolnych obrotów, i podnieś igłe która powinna byc w miare uboga.

ogarnij sobie serwisówke z yz 125 2008 tam jest ten sam gaźnik, i fajnie tabelki opisane bo cięzko sie połapać troche z iglicami, troche pokombinować trzeba żeby ogarnąć która iglica jest bogatsza od której, bo są rózne średnice czesci cylindrycznych, i rózne stożki poniżej. jak ogarniesz co do czego to potem wrzucasz na test jakis setup, kontrolujesz co jeszcze ewentualnie nie pasuje, i mniejszymi kroczkami dochodzisz do tego że moto ładnie chodzi, nie zalewa, i nie "wali wałem" przy jednostajnych obrotach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hsqva




Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:06, 07 Mar 2017    Temat postu:

Może to byc tez problem z membraną, której listki sa nie szczelne: https://www.youtube.com/watch?v=svfw4knMoSw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:08, 07 Mar 2017    Temat postu:

Wg siedzimy glownej ktma nieszczelne listki to nie jest wada fabryczna i nie wpływa to na motocykl .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:48, 07 Mar 2017    Temat postu:

ta czytałem to; w życiu nie przyznają się do błędu, spierdzielili ustawienia fabryczne gaźnika (szczególnie w 300) i proponują alternatywny zestaw (dysze wolnych i iglice oraz dyszę iglicy) za który oczywiście trzeba zapłacić. ;-(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 12:46, 07 Mar 2017    Temat postu:

Obecnie mam trzy membrany na warsztacie: dwie v-force 3 (jedna nówka, druga z przebiegiem około 300 godzin) oraz jedną KTMową montowaną w SX 125 2014 z przebiegiem około 90 godzin. Nowy v-force zero prześwitu, śmigany minimalny prześwit na jednym listku w rogu (dwa rogi delikatnie poszczępione), ktmowska - wszystkie listki maja szczeliny i to dużo większe od tych z v-force.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:42, 07 Mar 2017    Temat postu:

koledze w nówce exc 300 z 2017 około 10mth przebiegu urwała się oryginalna membrana i wpadła do silnika Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin