Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Duży bak do 2t
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 13:23, 15 Lut 2014    Temat postu: Duży bak do 2t

Jak wiadomo standardowy bak mieszczący 9,5l to niezbyt wiele na dalsze wycieczki, dlatego planuje zakup czegoś większego.

Zastanawiam się czy jest sens szukać 24l baku, czy ktoś miał takie coś zamontowane? Czy przeszkadza w jeździe? Boje się, że montując taki bak straci się podstawową zaletę 2t czyli lekkość i zwrotność.

Co do 13l to czy pełni on także rolę osłony chłodnic? Bo widziałem, że boki ładnie osłaniają chłodnice.

Może są jakieś alternatywy dla acerbisa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 13:39, 15 Lut 2014    Temat postu:

miałem ten bak powiększany który nie miał dokręcanych osłon chłodnic tylko jeden odlew i przy chłodnicy dalej było paliwko... i średnio jeszcze do turystyki gdzies dalej jechac w sumie spoko bo da sie przyzwyczaić no i wiekszosc typowo turystycznych moto i tak są szerokie, ale techniczniej to mi było srednio wygodnie, nogi musiały byc mocno szeroko gorzej mi sie sciskało nogami bak, i jak siadłem z powrotem do starego małego baku to aż przyjemniej mi sie ganiało. to moje odczucie tobie moze byc zupełnie inaczej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 13:49, 15 Lut 2014    Temat postu:

Czyli miałeś ten 13l, tak? Ja jestem przyzwyczajony do cysterny z lc4adv i jak siadam na exc to na początku jakoś mi wąsko zawsze i kolana jakoś same się rozjeżdżająSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:23, 15 Lut 2014    Temat postu:

Z 24 litrami bym nie szalał 13l w zupełności wystarczy, z 24 to będzie kloc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 14:29, 15 Lut 2014    Temat postu:

13l to góra 150km zasięgu, a to nie powala na kolana. Szkoda, że nikt nie robi 15-17l, bo wydaje mi się, że taki byłby idealny. Jak tylko stanę na nogi finansowo to zacznę się na czymś rozglądać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:11, 15 Lut 2014    Temat postu:

tez miałem 13l i dla mnie był spoko, osłona chłodnic nawet lepsza niz przy seryjnych boczkach, nie raz miałem porządne gleby i kompletnie nic ani chłodnicom ani zbiornikowi sie nie stało.
w 4t na takim zbiorniku masz zasieg ponad 200km Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:29, 15 Lut 2014    Temat postu:

to są motocykle wyczynowe, jak chcecie robić przebiegi to kupcie softy albo inne duale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:35, 15 Lut 2014    Temat postu:

barek253 napisał:
to są motocykle wyczynowe, jak chcecie robić przebiegi to kupcie softy albo inne duale.

wyczynówki nie wyczynówki, nie kazdy lubi sie krecic ciagle w koło podwórka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:30, 16 Lut 2014    Temat postu:

dokładnie ;P jeździc w kółko po tym samym w koncu sie nudzi i chce sie wyjeżdzać coraz dalej, i jak najrzadziej zjeżdzać do tankowania na asfalt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:50, 16 Lut 2014    Temat postu:

do tego są inne motocykle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:03, 16 Lut 2014    Temat postu:

oczywiscie, przeciez w karpaty na ukraine czy rumunie jedzie sie tylko adwenczerem albo gs-em 1200 Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=yhWR5jjGzfM jacys amatorzy porwali sie na taki wyjazd prawie seryjnymi exc 500 Very Happy
kolejna fajna sytuacja jak w nie znanym terenie robi sie odcinek 3km przez 2-4godziny, nagle w zbiorniku robi sie pusto a do stacji kawałek Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:26, 16 Lut 2014    Temat postu:

Koledze barek253 chyba chodzi o to, że EXC200 średnio nadaje się do wojażowania w stylu EXC500...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:42, 16 Lut 2014    Temat postu:

wójo Ci kolesie to nie są amatorzy Toby Price jest kilka krotnym mistrzem enduro w Australii, Adam Reiman też ma sporo osiągnięć. Lepiej kup bak 13l szkoda ładować do 200 2T dużego baku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 19:29, 16 Lut 2014    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi, za miesiąc albo 2 zacznę się rozglądać za 13l. Przezroczystość dodatkowo pozwoli uniknąć sytuacji, że zabraknie benzyny gdzieś w lesie. Chociaż ciekawi mnie jak wyglądałoby to 24l, ale to chyba przerost formy nad treścią, a do tego strasznie drogo wyjdzie. Jednak spalanie (zasięg) to spory minus 2t Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 19:46, 16 Lut 2014    Temat postu:

Najpierw zmniejsz straty paliwa:



Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin