Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DDS
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 4:14, 06 Kwi 2016    Temat postu: DDS

ktos ogarnia temat
jak klamka robi sie twardsza to to przez zuzycie i trzeba przestawiac ta sprezyne?
i wtedy z powrotem jest ok
chris birch pisal ze niby tym dociskiem ustawia si emiekkosc klamki
ale tez wiem ze od tego zalezy tez kiedy sprzeglo bierze czy szybciej czy wolniej
jak to z tym jest?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:03, 06 Kwi 2016    Temat postu:

tak ma to wpływ na miękkość klamki, w serwisówce pokazane jest tak: przykładasz coś płaskiego do sprężyny i ustawiasz tak żeby było praktycznie płasko - 0...0.10mm, jeśli nie jest to możliwe, piszą żeby zmienić tarczki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Śro 7:04, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:03, 06 Kwi 2016    Temat postu:

tak coś za coś, tu chodzi o to że jak spręzyne mocniej docisniesz to sprzegło bedzie ciezej chodziło ( tu chodzi o patent bircha) ale bedzie dłuższe półsprzęgło, wiec w technicznym terenie bedzie mozna sobie lepiej to sprzęgło dozować.

a samo zuzycie tez jest takie - im bardziej zuzyte sprzegło tym ciezej chodzi klamka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:59, 06 Kwi 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak coś za coś, tu chodzi o to że jak spręzyne mocniej docisniesz to sprzegło bedzie ciezej chodziło ( tu chodzi o patent bircha) ale bedzie dłuższe półsprzęgło, wiec w technicznym terenie bedzie mozna sobie lepiej to sprzęgło dozować.

a samo zuzycie tez jest takie - im bardziej zuzyte sprzegło tym ciezej chodzi klamka


nie do konca tak to działa, bo jak masz dobre tarcze i za mocno naciagniesz sprezyne to bedzie klamka chodziła lekko, ale moze sie slizgac bo mozna przekroczyc pewien punkt w którym siła docisku zaczyna malec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:33, 06 Kwi 2016    Temat postu:

hmmmm
ori mialem na Y
i nie jest nawet na rowni sprezyna tylko wypukla na Z jeszcze wiecej
przestawiajac na X jest na rowni
to by znaczylo ze tarcze zuzyte?
maja 1,97mm a limit to 1,90....
ktos sie tym bawil np na nowym spr ile bylo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:50, 06 Kwi 2016    Temat postu:

ja zakładałem na nowe sprzęgło, nie pamietam na jaka wartosc ustawiałem ale wydaje mi sie że taka jak jest fabrycznie dla nowego sprzęgła w serwisówce. przyłozyłem liniał, było na płasko - załozyłem dekiel i dalej mnie nie bardzo co interesowało Razz

sprzegło mi sie nic nie slizga, i działa perfekcyjnie, chociaz działa baaardzo lekko, porównuje z nowymi jak stoją w sklepach to tak lekko nie chodza Razz chociaz troche mi stwardniało ale minimalnie ( zrobiłem na tym dobre 50-60 godzin )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:28, 07 Kwi 2016    Temat postu:

ja też nie mierzyłem ale nowe sprzęgło jest ustawione w pozycji y, ustaw tak żeby było płasko,
skoro na Y masz wypukło znaczy, że tarczki podjechane,
u mnie cały czas działa jak nowe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Czw 7:31, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:52, 27 Kwi 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=tDkyggYWBN8
co o tym sadzicie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:02, 27 Kwi 2016    Temat postu:

nie widze większego znaczenia w tym. w silnikach RFS jakbys załozył pokrywke to by z pół cm chyba odstawało, tam tłoczek w wysprzęgliku jest w spoczynku pewnie gdzies w połowie skoku.

u goscia tego równie dobrze zamiast grubszej przekładki, mozna dać grubszauszczelke na wysprzęglik ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:55, 27 Kwi 2016    Temat postu:

no tak ale ja po 60h na X mam juz na rowno wiec chyba cos za szybko to sprzeglo sie zuzylo
co moze byc jeszczce nie tak?
sprezyna?
wymiana tej przekladki nie pomoze w napieciu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:41, 29 Sie 2016    Temat postu:

Cześć, mam problem z sprzęgłem DDS. Wymieniłem tarcze bo lekko ciągnął na sprzęgle ale problem nie ustał cały czas lekko ciągnie, co może być tego przyczyną? Próbowałem różnych olei ale to nic nie daję. Może powinienem przestawić tarczę dociskową?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:18, 29 Sie 2016    Temat postu:

może - nas pytasz ? Very Happy w serwisówce masz opisane wszystko jak robic, co zmierzyc i w jaki sposób.

kristofsx.com - tutaj kolegi forumowego stronka znajdziesz serwisówke do swojego moto.

moze byc że albo przekłądki są też padniete, albo jest coś źle wyregulowane, albo sam docisk też wymaga wymiany - w sensie ta spręzyna stożkowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 11:50, 29 Sie 2016    Temat postu:

Wymieniłem tarczki, przekładki i docisk na oryginały z serwisu. Wszystko zmontowane jak w serwisówce napisane, śruby dociągane kluczem dynamometrycznym i dalej ciągnie. Zamierzam to dzisiaj rozebrać i poskładać od nowa, ale nie wiem co mogłem zrobić źle, jestem raczej ogarnięty w takich naprawach.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:25, 29 Sie 2016    Temat postu:

sprzeglo odpowietrzone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 17:09, 29 Sie 2016    Temat postu:

Odpowietrzone Sad Dzisiaj już nie mam czasu, ale jutro wszystko rozbiorę, przejrzę, zaleję świeżym DOTem i dam znać.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin