Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy warto przerabiac na SM ?????
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bjjteam




Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:46, 11 Paź 2014    Temat postu: Czy warto przerabiac na SM ?????

Serwus Wink męczy mnie taki mały dylemat , a mianowicie czy warto dokupić kola SM do mojej EXC 250 '02r. i terroryzować miasto i okolice Wink czy zostawic Ją wyłacznie na teren itp. i zainwestowac w jakieś Moto do STUNTU ????? jak myślicie ???? POZDRAWIAM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:02, 11 Paź 2014    Temat postu:

Mi by się np nie chciało kół przekładać i był by częsty uciążliwy serwis, więc wolałbym kupić jakąś stuntsuke Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bjjteam




Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:36, 11 Paź 2014    Temat postu:

no właśnie !!! przekładki + częstszy serwis....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:20, 11 Paź 2014    Temat postu:

O jakim serwisie mówicie? ja sobie cenie sm bo stuntem 100kg pod sobą nie bd Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bjjteam




Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:24, 11 Paź 2014    Temat postu:

tłoki, olej itp. a może powiedz o plusach, to sie przekonam Wink czym latasz ???? bo faktycznie waga robi swoje Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bjjteam dnia Sob 21:26, 11 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:31, 11 Paź 2014    Temat postu:

Ja latam 250 2t aktualnie znowu na kołach crossowych. I dla mnie nie ma różnicy czy przejadę te wahe w terenie czy na asfalcie. Latałem na kołach sm i wygodniej na nich latać ze względu na większą tarcze hamulcową i możliwość szybszych zakrętów. A asfalt nie szkodzi silnikowi jakby mogło się wydawać bo przejechałem 4tys km asfaltem dookoła polski zmieniając olej 5razy i piorąc filtr gdy była możliwość. Po powrocie zużycie było niewielkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:31, 11 Paź 2014    Temat postu:

+ jest taki, że takie supermoto z 250 będzie jak rower z 40 konnym silnikiem Smile
rakieta i banan od ucha do ucha
wszystko objedziesz, wszędzie wjedziesz, będziesz pierwszy spod świateł...itd.itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 22:32, 11 Paź 2014    Temat postu:

i jeszcze jaka frajda jak lecisz na kole obok plastika, ktory nie jest w stanie go podciagnac do gory Razz plus jeszcze taki ze jestes w stanie przeleciec po drodze nie zwazajac na to czy sa roboty drogowe, zuzel itp nie jak na scigu, latalem scigiem i teraz latam na sm, to na sm sama przyjemnosc siedzisz prosto wygodnie a nie jak zlamany pies Razz(przynajmniej przy moim wzroscie ok 189-190cm)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Sob 22:36, 11 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 7:30, 12 Paź 2014    Temat postu:

Pierwsze filmiki superretards najlepiej pokazują jak się jeździ supermoto:)

https://www.youtube.com/watch?v=EQ4g80H1I7w&list=UUF4hInyVeL2-x6_x4nDktyA
https://www.youtube.com/watch?v=kO89Mgrr7rA&list=UUF4hInyVeL2-x6_x4nDktyA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bjjteam




Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:13, 12 Paź 2014    Temat postu:

No to mnie przekonaliście Wink bo kilka razy pojechałem w miasto i tj. piszecie, banan taki ze ....... szkoda gadać ( jak dziecko dostające swoja 1 motorynke ) a jeszcze jedno pytanko, bo kupując koła SM do mojej EXC to rozumiem ze gdy bede chciał zmienic sprzecik na nowszy, to koła powinny pasowac bez problemu??? czy potrzebne beda przerubki ???? i jeszcze jedno , bo Moto mam zarejestrowane , lampy sa originalne ( ale tył tylko swieci i nie ma stopu) brak lusterek i kierunkowskazów, i czy bedzie to problem ???? czy lepiej zrobic jakas prowizorke ????? POZDRAWIAM !!!!! READY TO RACE..... Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bjjteam dnia Nie 16:15, 12 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:34, 12 Paź 2014    Temat postu:

koła pasują od do wszystkich ktm po dzień dzisiejszy

ja jeżdżę bez lusterek
jednak kierunkowskazy w mieście się przydają, zawsze inni wiedzą, że np. stoisz na drodze bo skręcasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bjjteam




Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:37, 12 Paź 2014    Temat postu:

A powiedz mi, działa Ci swiatło STOPu ????? i jak myslisz Psiaki doczepia sie, jak bede jezdzil bez kierunków i lusterek ???? czy do przejscia ???? bo jak cos to zrobie jakas prowizorke , ale to znowu koszty Wink POZDRAWIAM i dzieki za pomoc !!!!! przez zime szukam kół Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:53, 12 Paź 2014    Temat postu:

Ja nie tyle mam to dla policji co dla swojego własnego bezpieczeństwa.
Działa u mnie wszystko oprócz klaksonu.
Stop uważam to podstawa.
Kierunki mam aby jak skręcam gdzieś na drodze Ci z naprzeciwka wiedzieli co kombinuję.
Jest wiele sytuacji kiedy kierunki uważam za stosowne.
Jak wyprzedzam kogoś na szybkiej trasie to ich nie używam bo i tak by ich nikt nie zauważył.

Lusterek nie mam bo się szybko niszczą a i tak wolę zawsze obrócić głowę, żeby zobaczyć co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bjjteam




Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:53, 12 Paź 2014    Temat postu:

Rozumiem, co do lusterek to tez zawsze sie obracam, ale jezeli chodzi o swiatlo STOP itp. to juz problem, bo gdy wciskam klakson lub swiatla dlugie, to gasnie mi Moto , a stop nie działa Wink wiec podłaczenie kierunków zapewne szału nie zrobi Wink wiec chyba bedzie mnie czekało dłubanie przy elektryce, moze orientujesz sie co moze byc problemem ???? a z tymi kierunkami to tak sie zastanawiam, bo jezdze na tor od czasu do czasu i sam nie wiem czy warto Wink bo po miesci to tak dla FUNNU Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:59, 12 Paź 2014    Temat postu:

ty masz 2t czy 4t?
zapłon sem czy kokusan?
masz akumulator/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin