Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Części z Carbonu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:59, 13 Lut 2012    Temat postu: Części z Carbonu

wiem że temat już był, ale sie troche sprawy rozwinęły i oferuje wiecej gratów:
nadal osłonki wydechu do EXC SX 4T cena około 50-60 zł do negocjacji
osłony ramy też do exc sx 4T (moze też do 2 t? ) osłonki w UK kosztują ponad 600 zł u nas masz je za 250 zł do negocjacji.
w najbliższej przyszłosci bedą też trzymaki błotnika do EXC
ew czekam na propozycje z innymi częsciami do wykonania


podaje linka z fotkami gotowych elementów:
[link widoczny dla zalogowanych]

w razie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 18:22, 13 Lut 2012    Temat postu:



osłona pod silnik, w US kosztuje $120 (http://www.ktmworld.com/products/5020-carbon-fiber-skid-plate-rfs-04-06.aspx)
dobrze by było jakby była też dostępna dla modeli 08-12


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:59, 13 Lut 2012    Temat postu:

Możesz się dowiedzieć czy dałoby radę i jaki byłby koszt oklejenia włóknem węglowym obręczy do sm?
przód 3,5x16,5"
tył 5,0x17"

Mam troszkę styrane obręcze excella i myślałem właśnie o oklejeniu ich włóknem węglowym.
Powinien to być mniejszy koszt niż kupno nowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:02, 13 Lut 2012    Temat postu:

hacker33 a nie lepiej je spolerowac i ewentualnie oddac ponownie do anodowania ? Kola im lzejsze tym lepiej, jest to odczuwalne a laminat nawet z carbonu swoje wazy.

A moze zbiorniki paliwa wiekszej pojemnosci np 15l do modeli 07-11r , widzialem takie operacje z włókna szklanego, do starszych modeli ktos taki sobie ulepił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:12, 13 Lut 2012    Temat postu:

próbować mozna ale trzeba by mieć taki bak na wzór, po 2 to by na pewnoo spoooro kosztowało ;/

co do kół popytam jutro dam odpowiedź jaki koszt by był


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:13, 13 Lut 2012    Temat postu:

wójo napisał:
hacker33 a nie lepiej je spolerowac i ewentualnie oddac ponownie do anodowania ? Kola im lzejsze tym lepiej, jest to odczuwalne a laminat nawet z carbonu swoje wazy.


Myślałem o malowaniu proszkowym.
A Ty robiłeś może już taki zabieg z polerowaniem i anodowaniem?
Ostatnio modne są obręcze Alpina carbon martix i wyglądają grubo. Stąd mój pomysł na włókno węglowe.


wójo napisał:
A moze zbiorniki paliwa wiekszej pojemnosci np 15l do modeli 07-11r , widzialem takie operacje z włókna szklanego, do starszych modeli ktos taki sobie ulepił.


Kiedyś sporo się naczytałem na temat laminatów. I niestety ale zbiorniki na paliwo nie mogą być robione z tradycyjnej żywicy. Używa się do tego jakiś specjalnych żywic odpornych na benzynę, oleje, temp. itd.
Jest więc z tym sporo zabawy i koszty rosną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:14, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m@lpa




Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Pon 22:14, 13 Lut 2012    Temat postu: Części z Carbonu

Witam


Produkuję elementy z kompozytów warstwowych - tj. carbon ,kevlar . Wykonuję elementy na zlecenie Klienta .

Oprócz produkcji części z kompozytów , oferuję także obklejanie wybraną przez klienta tkaniną dowolnego elementu , naprawę/renowację elementu z laminatu .


Elementy o których jest mowa w tym temacie sa mojej produkcji, zapraszam do mojej galerii na stronie którą podał wyżej Henio (niestety nie moge opublikować linku )

- Hacker33

Jeśli chodzi o bak , mozna to zrobić ze zwykłej zywicy epoksydowej jednak taki laminat wbrew pozorom nie jest "szczelny". Dlatego należy wewnątrz powlec go specjalnym środkiem który zapobiegnie przenikaniu paliwa na zewnątrz baku. Wykonanie takiego baku jest możliwe jednak jeśli miała by być to tylko 1 sztuka wyjdzie to drogo - dlatego zawsze proponuję klientom wykonanie kilku sztuk które klient sobie sprzeda - wtedy zwraca mu się większość kosztów.

Jeśli interesuje Cie oklejenie obręczy to odezwij sie do mnie na : [link widoczny dla zalogowanych] (mile widziane wymiary ) Smile

Moge Ci zaproponować zrobienie Twoich obręczy identycznie jak na foto które dodałeś - czyli carbon , malowanie , naklejka na lakier , lub naklejka może być położona zanim zostanie nałożony klar.Ew, zamiast naklejki można to namalować Smile

Tak jak pisiał autor tematu osłony ramy są w trakcie produkcji - kto byłby zainteresowany kupnem osłon ? ps. idealny prezent walentynkowy dla swojego KTM'a !
Pozdrawiam
@


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m@lpa dnia Pon 22:20, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 23:25, 13 Lut 2012    Temat postu:

hacker33 napisał:
wójo napisał:
hacker33 a nie lepiej je spolerowac i ewentualnie oddac ponownie do anodowania ? Kola im lzejsze tym lepiej, jest to odczuwalne a laminat nawet z carbonu swoje wazy.


Myślałem o malowaniu proszkowym.
A Ty robiłeś może już taki zabieg z polerowaniem i anodowaniem?
Ostatnio modne są obręcze Alpina carbon martix i wyglądają grubo. Stąd mój pomysł na włókno węglowe.


wójo napisał:
A moze zbiorniki paliwa wiekszej pojemnosci np 15l do modeli 07-11r , widzialem takie operacje z włókna szklanego, do starszych modeli ktos taki sobie ulepił.


Kiedyś sporo się naczytałem na temat laminatów. I niestety ale zbiorniki na paliwo nie mogą być robione z tradycyjnej żywicy. Używa się do tego jakiś specjalnych żywic odpornych na benzynę, oleje, temp. itd.
Jest więc z tym sporo zabawy i koszty rosną.

Jak się nie zdecydujesz na carbon to obejrzyj co moga Tobie zaoferować chłopaki zajmujący się hydrografiką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13693
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 23:27, 13 Lut 2012    Temat postu:

hydrografika jest spoko ;D ale tez jest zabawa kosztowna, no i karbon jest wytrzymalszy. hydrografą mozna sobie okleic ( nie wiem własciwie nazwać ten proces) plastiki w ścigaczu ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:50, 13 Lut 2012    Temat postu:

Ktoś już mi proponował tą całą hydrografię.
Z tym, że kto inny powiedział, że na kołach to to się długo nie utrzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m@lpa




Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Wto 0:05, 14 Lut 2012    Temat postu:

Najważniejsza sprawa Panowie - hydrografiką nie osiągnie się takiego efektu ! nie ma mowy o porównaniu tego z carbonem , tak samo wypada folia . Hydrografika jest stosowana tylko dlatego że wymaga tylko maszyny i wykonanie jest banalnie proste i szybkie. W oklejaniu natomiast potrzebna dużo większa wiedza niz właczenie maszyny wrzuceniu szablonu i zamoczeniu elementu . Czasem hydrografika jest zbliżona cenowo do oklejenia węglem oryginalnego podzespołu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 14:49, 14 Lut 2012    Temat postu:

hacker33 napisał:
Ktoś już mi proponował tą całą hydrografię.
Z tym, że kto inny powiedział, że na kołach to to się długo nie utrzyma.

trawałość jak normalny lakier.
wiadomo, że carbon trwalszy, ale koszty pewnie nie te


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m@lpa




Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Wto 15:56, 14 Lut 2012    Temat postu:

W najbliższym czasie będe wysyłał hackerowi33 wycenę więc mogę też wrzucić na forum Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:09, 14 Lut 2012    Temat postu:

hydrogrfika to bardzo cienka błonka któa puzniej jest lakierowana tak samo jak lakiernicy lakieruja elementy samochodowe, wiec malowanie proszkowe daje trwalsza powierzcznie ale przewanie jednolite kolory.

Hacker co do anodowanie to nie robilem tego ale zastanawiam sie nad swoimi kolami enduro.
Sam jestem ciekawy jak wyjdzie cenowo obklejenie carbonem np kółek do sm, no i druga sprawa czy dasz rade osiagnac na kolach lustrzany efekt czy tylko oryginalna chropowata strukturę tkaniny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m@lpa




Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Wto 20:04, 14 Lut 2012    Temat postu:

Lustrzane odbicie - to żywica Smile element z carbo jest gładki (o ile forma jest pro ) , jesli chodzi o oklejenie to "gładkość " na licu ozyskuje sie przez szlifowanie(żywicy oczywiście nie zbrojenia) - czyli mozolna i dokładka praca, a na koniec polerka lub klar. Dlatego też ktoś wymyślił hydrografikę żeby zrobić a sie nie narobić Smile

ma mojej stronie jest foto oklejonych elementów . jak tylko będe miał 24h od zarejestrowania to wrzucę do tematu.

Reasumując - przy oklejaniu nie ma mowy o żadnej chropowatości tkaniny czy coś w tym stylu. Jedyne o czym moge powiedzieć to miejsce pasek w którym będzie łaczyć się tkanina. nie da sie tego zrobić zeby nie było widać , ale można zrobić tak żeby było ładnie i cieszyło oko. Dopiero przy oglądaniu z 15cm może sie ktoś dopatrzy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m@lpa dnia Wto 20:09, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin