Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to za silnik ? Pomóżcie zidentyfikować.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawitheq7




Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:14, 25 Kwi 2014    Temat postu: Co to za silnik ? Pomóżcie zidentyfikować.

Witajcie.
Mam nietypowy problem.
W spadku po ojcu został mi silnik od KTM.
Nie mogę nic znaleźć po oznaczeniach które na nim są.
Jedyne co na nim znalazłem to :
KTM MAGNESIUM ( na klapce )
88-7R
i gdzieś wyżej jeszcze dwukrotnie numer 7034.

Da się po tym zidentyfikować co to za model silnika ?
Jeśli nie to piszcie i porobie mu foty.

Wybaczcie moją nieznajomość w temacie, ale nie jeździłem i nie znam się na motocyklach, a silnik wygląda ładnie z zewnątrz i może jest wart trochę grosza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:17, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Musi być fota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:18, 25 Kwi 2014    Temat postu:

zapewne to od jakiegos starego KTMa i wart jest raczej mało ;P

zrób fotki bo inaczej nic Ci nie doradzimy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawitheq7




Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:40, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Mam już fotki, ale jako nowy użytkownik nie mogę wrzucać linków... Da się to jakoś pominąć żebym wrzucił tu te fotki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:46, 25 Kwi 2014    Temat postu:

pomiń www albo kropki
my sobie już ten link do kupy poskładamy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawitheq7




Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:49, 25 Kwi 2014    Temat postu:

galerieallegro.pl/zdjecia/silnik-ktm/3382849/1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Pią 20:57, 25 Kwi 2014    Temat postu:

RFS Very Happy Silnik od KTM EXC 250/400/450/525 z roczników 2000-2007. Patrząc po karterach to jest z przedziału lat 2003-2006. Nawet wygląda na zadbany Laughing

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gawitheq7




Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:05, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Ile może być wart jeśli działa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:48, 25 Kwi 2014    Temat postu:

wow patrząc po karterach to nie za duży przebieg,
myślę że ok 4000 PLN jeśli stan jest dobry


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 23:46, 25 Kwi 2014    Temat postu:

Doliczając pompe sprzęgła z wysprzęglikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Sob 6:20, 26 Kwi 2014    Temat postu:

to nie jest czasem sx ? bo nie widzie rozrusznika
a ile ma biegów sprawdź czy 4 czy 6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Sob 6:49, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Chciałbym kiedyś coś takiego "znaleźć"

Brakiem rozrusznika sienie sugeruj, prezej sprawdz ilośc biegów. pod nóżką zmiany biegow masz numer silnika, pierwsza cyfra oznacza rok produkcji np 3 =2003.
O pojemności niestety po zewnątrz nie widać, w LC4 były chociaz oznaczenia na głowicy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 7:58, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Numer pod nóżką od biegów to 4, więc rocznik 2004 !
Jeszcze niech mi ktoś powie jak można sprawdzić ilość biegów, to polece i to zrobię Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:04, 26 Kwi 2014    Temat postu:

musisz normalnie wbijac biegi czyli znajdz luz potem jedynka do dołu i do góry 2,3,4 i ewentualnie jesli to exc to 5 i 6, dla ułatwienia musisz krecic zebatką zeby ci lepiej biegi wchodziły.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 8:46, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Na pewno będzie trzeba kręcić zębatką.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin