Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mani3k1




Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Czw 17:17, 31 Maj 2018    Temat postu: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto)

Siema , przerabiał ktoś temat z nakładką na magneto w ktmie ?
Ja mam SXF 2011 jest przerobiony na XCF ale jeszcze przydało by się aby tak nie gasł . Zastanawiam sie tylko jaki to ma wpływ na wkręcanie się na obroty i gdzie to znajde w europie bo jak na razie znalazłem tylko w USA i Australii .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5665
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:33, 31 Maj 2018    Temat postu: Re: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto)

mani3k1 napisał:
Siema , przerabiał ktoś temat z nakładką na magneto w ktmie ?
Ja mam SXF 2011 jest przerobiony na XCF ale jeszcze przydało by się aby tak nie gasł . Zastanawiam sie tylko jaki to ma wpływ na wkręcanie się na obroty i gdzie to znajde w europie bo jak na razie znalazłem tylko w USA i Australii .

hej , montowałem ciężkie koło w 450 SXF - moto wkręca się spokojniej i nie zrywa tak bardzo trakcji, ale nie robi się mułowate, i ciężej je zadusić, kupowałem w steahlyoffroad.com, ale poszukaj na Brytyjskim ebayu, powinno być


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Pią 5:59, 01 Cze 2018    Temat postu: Re: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto)

mani3k1 napisał:
Siema , przerabiał ktoś temat z nakładką na magneto w ktmie ?
Ja mam SXF 2011 jest przerobiony na XCF ale jeszcze przydało by się aby tak nie gasł . Zastanawiam sie tylko jaki to ma wpływ na wkręcanie się na obroty i gdzie to znajde w europie bo jak na razie znalazłem tylko w USA i Australii .


Jak będziesz coś miał to podrzuć na forum, też planuję ten zabieg tylko chciałbym znać.wage i zrobić to sam na tokarni. Może ktoś zna wagę jaka jest potrzebna do sxf 350.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjLeonn




Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SJZ

PostWysłany: Pią 6:57, 01 Cze 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DjLeonn dnia Pią 8:09, 01 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mani3k1




Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Sob 9:54, 02 Cze 2018    Temat postu:

Około 200gram z tego co pamiętam , tak przynajmniej pisało gdzieś na stronie . Powiem szczerze ze też chciałem to komuś zlecić ale w mojej pipidówie nie ma nikogo kto był by kompetentny i widział by o co mi chodzi .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek123




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łapy

PostWysłany: Sob 21:15, 02 Cze 2018    Temat postu:

Tez cały czas się zastanawiam nad obciążnikiem.
Zwłaszcza patrząc jak sxf przerobił kristof.
Problem mam taki ze do sxf 250 z 2011 roku chyba wogole nie ma a przynajmniej nie widzę tego na stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 21:34, 02 Cze 2018    Temat postu: Re: Cięższe koło zamachowe / Nakładka (ciężarek na magneto)

Cytat:


Jak będziesz coś miał to podrzuć na forum, też planuję ten zabieg tylko chciałbym znać.wage i zrobić to sam na tokarni.


Jak byś zrobił to zrób więcej, to też wezmę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 5:39, 03 Cze 2018    Temat postu:

Można zrobić na koło magneto i wtedy dać wymiar na minusie, włożyć magneto do zamrażarki i pierścienie nagrzać (połączy się świetnie bez kleju) lub zrobić obciążnik na sprzęgło. Spróbuję coś zrobić ale najprędzej w przyszłym tygodniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 7:59, 04 Cze 2018    Temat postu:

Witam.
Jeździmy z ciężkimi kołami w Gas Gas'ach EC 300.
Robi to robotę zwłaszcza w ciężkim terenie.
Z informacji które posiadam wynika,że to samo koło pasuje do KTM'ów.
Trzeba by sprawdzić na fiszkach rozmiar gwintu.
Moje koła są cięższe niż 200gr a oryginalne z firmy S3 waży aż ... 660gr.
I nie dławi to nijak motocykla.
Gdyby ktoś chciał to mogę dorobić wg wzoru itp.
[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. Chwilę po wrzuceniu tutaj linka ogłoszenie zostało usunięte przez moderatora- czekam na odp. z jakiego powodu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zapek dnia Pon 8:09, 04 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek123




Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łapy

PostWysłany: Pon 15:54, 04 Cze 2018    Temat postu:

Jesteś w stanie dorobić do sxf 250 z 2011?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 16:03, 04 Cze 2018    Temat postu:

Muszę znać wymiary.
Prawdopodobnie pasuje to samo koło co u mnie.
Mogę wysłać na próbę - do sprawdzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ml




Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:58, 09 Cze 2018    Temat postu:

Podobno obciążenie na sprzęgło daje lepszy efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13667
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:07, 09 Cze 2018    Temat postu:

zaleta pierscienia na magneto jest takie że jest duzej średnicy i relatywnie małej masie - bo o średnice tu bardziej chodzi - można dać przykładowo 3 kg w centrum wału, albo 1 kg na średnicy 10 cm od wału - masa wirowa bedzie podob. tutaj blacha na sprzegło im blizej srodka tym daje wiekszy niepotrzebny balast wiec jak dla mnie wiecej wad niz zalet

mozna sobie podpatrzeć jak w trialówkach jest to zrobione Very Happy magneto o bardzo duzej srednicy, na sprzegle tez jest odważnik - ale w roli ostatniej przekładki ( pierscien około pól cm gruby ) wtedy całosc konstrukcji jest lekka w stosunku do generowanego momentu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Sob 12:46, 09 Cze 2018    Temat postu:

No więc lepiej robić na magneto czy na sprzęgło, bo będę działał w przyszłym tygodniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ml




Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:29, 09 Cze 2018    Temat postu:

No właśnie o średnicę chodzi. W 300 exc średnica sprzęgła jest większa niż magneta. I dodatkowo łatwiejszy montaż.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ml dnia Sob 13:34, 09 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin