Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Beta XTrainer 300.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pią 19:08, 12 Sie 2016    Temat postu: Beta XTrainer 300.

Siemanko,
czy ktoś z Was miał bezpośredni kontakt z tym motocyklem, moźe się wypowiedzieć jak to jeździ?
Powoli się zastanawiam nad opcją na przyszłość, szukam czegoś z lekko trialowym rodowodem, coś w techniczny wolny teren, las, etc. Obawiam się, że 300rr, czy exc mogą być za bardzo hard.
Jak jest np. z zakupem nowej Bety? Długo się czeka na motor od zamówienia, jak z dostępnością modeli?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 19:45, 12 Sie 2016    Temat postu:

Kiedyś szukałem informacji o tym moto i jest tego tyle co kot napłakał, nawet w USA mało się o tym pisze, dlatego na Twoje pytania najszybciej odpowie dealer Bety. Ciekawe czy w ogóle sprzedano chociaż jeden w PL

Pomyliło mi się, pomyślałem o sherco x-ride, dopiero teraz sprawdziłem, a tej bety nie było jeszcze jak szukałem info o sherco. Ossa ma też podobny sprzęt, ale to już w ogóle egzotyczna marka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Pią 19:52, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:22, 13 Sie 2016    Temat postu:

jezdzą po PL. jedna laska co startuje w enduro albo superenduro ( nie pamietam) jeździ na takiej becie - po przesiadce z duzego moto podobno zrobiła mega progres w lataniu.

co do samego moto - sprzęt fajny według opinii - bo tez nad nim troche myslałem. troche mozna go porównać do ktma freeride, ale beta wydaje sie byc troszke bardziej zblizona do typowego enduro.

ale nadal ma silnik z trialowymi dosyć nastawami, zawiecha lekka, i przystosowana do trialowania ( miekka itp ) nie poskaczesz tym na torze MX. jest ogólnie mniejszy, nizszy, lżejszy na jakies wąwozy, góry, beleczki kłody opony - poezja Very Happy gorzej na przeloty czy skoki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 10:44, 13 Sie 2016    Temat postu:

No właśnie z tego co wczytałem , to X jest mniejszy i lżejszy niż RR, no i zawiecha oczywiście też miękksza, za to z kolei lepiej z dołu ciągnie, ale znòw ma mniejszy bak Very Happy
Jeśli go porównać z Freeridem to zdecydowanie bardziej enduro, lepszy na przeloty.
Ktoś wie, jak wygląda współpraca z dealerem i formalności?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 15:01, 21 Sie 2016    Temat postu:

Ja z kolegą byłem na testach X trainera. W dniu gdy oddaliśmy moto kupił go ojciec Pawła Szymkowskiego. Przesiadł się właśnie z Freeraida 250. Według niego sporo lepszy od KTM.
Nam się jeździło super, moto bardzo lekkie, zwinne, fajne dla niskich osób. Dół podobny do 300RR, góra słabsza. Ogólnie silnik bardzo fajnie liniowo oddaje moc. Do ciężkiego hard enduro jak znalazł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Nie 15:37, 21 Sie 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Długo trzeba czekać na taki motocykl nowy z salonu? Wciąż bije się z myślami, czy iść w takie moto, czy jednak brać cóś bardziej enduro, jednak przeloty się też lata Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 13:06, 24 Sie 2016    Temat postu:

Zadzwoń do Myślenic, podpytaj się co i jak. Jak dla mnie Andrzej jest ok.
Jak będzie miał moto na miejscu to się umówisz na jazdę próbną.
Przelotów nie masz co się bać, jedynie przy prędkościach maksymalnych moto będzie mniej stabilne niż typowe enduro (X trainer jest krótki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:29, 25 Sie 2016    Temat postu:

Hej ja przesiadłem sie z exc 450 na freerida 250 i różnica w progressie ogromna, gdzie miałem problemy z technicznymi podjazdami, kłodami etc, teraz przelatuje bez zawahania ani wiekszego zmeczenia. Co do bety to ziomek z ekipy przesiadł sie z freerida 250 bo za mało miał na zawody i też mega zadowolony, chodź mówi że freeridem mógł dużo zwinniej przelatywać cięższe przeszkody. Jednak zawieszenie i moc robią znaczna różnice na korzyść bety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Widz
Gość






PostWysłany: Pią 12:34, 23 Lut 2018    Temat postu:

Wybaczcie offtopic, ale skąd macie tyle hajsu na zabawkę w postaci motocykla?
Pytam ze szczerej ciekawosci, bo moj status materialny jak na polskie warunki jest zdecydowanie dobry i w teorii mógłbym z oszczędności kupić taki nowy motocykl, jednak jest to wartość przyzwoitego samochodu dlatego zastanawiam się jak u Was wygląda proces uzasadniania takiej decyzji..? Jeździcie na tym sprzęcie do pracy..? Jest to wasz jedyny środek transportu, czy poprostu taka cholernie droga zachcianka?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 13:56, 23 Lut 2018    Temat postu:

W facecie zawsze pozostanie trochę z dziecka...tylko zabawki stają się droższe 😀
Moto możesz także podciągnąć pod środek terepeutyczny,jedziesz do lasu, wracasz ledwo żywy a banan na gębie jeszcze długo się utrzymuje.
Sprzęty hard enduro nie nadają się do codziennej eksploatacji, koszty serwisu by zabiły każdy budżet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mumek426




Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kobyla górka

PostWysłany: Pią 14:22, 23 Lut 2018    Temat postu:

dlatego co nie którzy wolą nowy motocykl niż samochód,,a nowe samochody są coraz to gorsze,,więc lepiej jeździć 20 letnim passatem i mieć nowy motocykl,,,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Widz
Gość






PostWysłany: Pią 15:09, 23 Lut 2018    Temat postu:

Nawiązując do tematu, trafiłem tu szukając używanych xtrainerów, bo planuję w przyszłości taki motor zakupić. Moje ostatnie doświadczenia - nabyłem używaną betę w polsce (bardzo entry-level) - wywołuje u mnie straszną frustrację. To mój pierwszy pojazd dwukołowy, więc doświadczenie w oględzinach miałem jedynie "internetowe". Prawda jest, że kupiłbym go nawet jakbym usłyszał o usterkach, ale musiał mi jebany cebulak naukrywać wad. Dawno nie kupowałem pojazdów w Polsce i się odzwyczaiłem od wiecznego krętactwa i oszukiwania, stąd rozmyślania nad nówką.

Na motorze dojeżdżam do pracy offroad'em codziennie, technicznie ale bardzo delikatnie, co jakiś czas myślę o dalszym wypadzie na całodzienne jeżdżenie.

Zastanawiam się więc:

Czy znane są komuś koszty utrzymania Xtrainer'a? "Ulotki" wskazują, że przy rozsądnej jeździe nie jest to ciągłe (co-sezonowe) naprawianie. Jaka jest rzeczywistość?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13684
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:25, 24 Lut 2018    Temat postu:

x trainer i dalsze wypady - troche sie to nie klei w jednym zdaniu Razz

a co do zakupu uzywek - jest jeszcze taki bajwer ze nowe motocykle terenowe są dosyc delikatne - niestety, póki sie nie pcha worka kasy, to roczne moto moze miec bardzo duzo wad.

co do przebiegów tam sa praktycznie standardowe, co sezon - zalezy kto ile kula przebiegu w sezonie tłok wytrzyma 100-150h spokojnej jazdy, ale jak to w 2T bywa, jak sie wyskoczy gdzies na długa prostą ( a motocykl należy do tych wolniejszych, silnik nie lubi kręcenia ) to zarżniesz go szybko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:18, 24 Lut 2018    Temat postu:

x-trainer nie ma kompletnie konkurencji. W porównaniu z freeridem jest pod kazdym wzgledem lepszy. Koszty utrzymania mniejsze w stosunku do rr czy exc. Ogólnie fajne moto w góry, silnik fajnie liniowo oddaje moc, praktycznie jak 4t z tym ze nie ma szału przy wyzszych obrotach. W zasadzie to taka rr z wykastrowanym zawieszeniem i słabsza górą. Freeride ma wiecej wspólnego z trialówka niz z exc a xtrainerowi blizej ro rr-ki niz do trialówki. Silnik zywotny, prosty w konstrukcji z nie zawodnym rozrusznikiem. Jak to w becie, są rozwiazania które nie sa do konca przemyslane ale sam zamysł motocykla jest bardzo udany. Jak zastanawiasz sie nad tego typu motocyklem to smiało polecam xtrainera bo bardziej uniwersalnego motocykla w zasadzie nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lagoona




Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:08, 24 Lut 2018    Temat postu:

Widz napisał:
Wybaczcie offtopic, ale skąd macie tyle hajsu na zabawkę w postaci motocykla?
Pytam ze szczerej ciekawosci, bo moj status materialny jak na polskie warunki jest zdecydowanie dobry i w teorii mógłbym z oszczędności kupić taki nowy motocykl, jednak jest to wartość przyzwoitego samochodu dlatego zastanawiam się jak u Was wygląda proces uzasadniania takiej decyzji..? Jeździcie na tym sprzęcie do pracy..? Jest to wasz jedyny środek transportu, czy poprostu taka cholernie droga zachcianka?


W moim przypadku kupilam nowy, bo chcialam miec sprzet na lata (oby) i bylam zdecydowana na konkretny model. Jestem kobieta, wiec wszystkie ewentualne naprawy i majsterkowanie nie sa dla mnie chlebem powszednim - dopiero sie ucze. Wiem ze motocykle enduro sa zazwyczaj dosc intensywnie uzytkowane, wiec kupno uzywki nioslo by ze soba na pewno duzo napraw zaraz po kupnie. Osobna kwestia bylo to, ze nie mialam nikogo kto ew doradzilby mi przy kupnie uzywanego moto lub pojechal ze mna obejrzec. Pozatym potrzebowalam niezawodny motocykl, chcialam wiedziec na czym jezdze zeby nie miec niespodzianki w srodku lasu/pola, a prawie zawsze jezdze sama, wiec nie mialby mi nawet kto pomoc.
Fakt - nowy motocykl enduro to duzy wydatek, ale jest to wlasciwie jedyna tak duza pasja w moim zyciu, wiec.... no coz - na cos trzeba przeznaczyc ten hajs Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin