Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akrap tytan vs karbon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fidel




Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 0:23, 29 Lut 2016    Temat postu: Akrap tytan vs karbon

Połamał ktoś z was końcówkę karbonową w akrapie ? Chodzi mi czy wytrzymałość na udarność jest na tyle niska, że przy byle pyknięciu o cokolwiek mi pęknie. Rzadko zdarzają mi się gleby, jak już to slajdy na płąskim, na podjezdzie kłade motocykl na bok nie rzucam. Dzwoniłem po serwisach ktm i wszedzie mi mówili, że przez pięć lat zdarzyło sie kilka pęknietych dwie trzy..

Kupiłem perełkę, jestem pedantem wszystko ma być na tip top i właśnie strasznie mi się podoba akrapović karbon. Jestem ze śląska, głównie tereny nizinne, latam po lasach, sam już nie wiem.. Mam do pochytania wydech akrapovic do 530 taki jak ten w stanie idealnym za 300 euro : [link widoczny dla zalogowanych]

Chciałbym się doradzić co byście zrobili na moim miejscu, na pewno nie jeden z was miał podobny dylemat. Od kilki dni nic nie robie w wolnym czasie tylko pacze i pacze te akrapy. Brać karbona nówete za 2.5 k czy titana za 300 euro. Pieniądze nie mają znaczenia.. POMÓŻCIE !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 6:07, 29 Lut 2016    Temat postu:

Jak ci szkoda wymien na ameliniowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:19, 29 Lut 2016    Temat postu:

cała carbonowa szybko moze poleciec w terenie - moze i bedzie odrobine lżejsza i ładniejsza ale ja bym nie kupił - w sensie szkoda mi kasy na cos co nie bedzie super trwałe

co do wywrotek - mozesz sie 10000 x wywrócić i nawet nie zarysowac.... ale równie dobrze moze ci na postoju sie wywrócic na prawo uderzyc w pieniek jakis i sie rozwalić ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maximus_vodka




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 9:50, 29 Lut 2016    Temat postu:

Karbonowa jest w 2 motocyklach moich znajomych i w 2 jest lub była pęknie ta a zamiennik chyba 300 złotych. Ja mam tytan w jednym motocyklu i jest wytrzymalszy, dlatego w drugim, mimo niższej ceny karbonu zbieram na tytanowy. Kwestie estetyczna pomijam, bo dla mnie tytan jest piekny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:00, 29 Lut 2016    Temat postu:

I tytan i carbon są bardzo nietrwałe.
Do jazdy w terenie nie wybrałbym ani jednego anie drugiego.
Carbon się wypala i niszczy od zęba czasu a tytan jest jak papier.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 10:56, 29 Lut 2016    Temat postu:

Bez dwóch zdań bierz tytan. Nie dość, że masz możliwość kupić go za niemal polowe ceny to te karbonowe końcówki łamią się jak zapałki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fidel




Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 11:51, 29 Lut 2016    Temat postu:

Szukałem dużo o fmf z powerbombą, jest jeden temat tu na forum i kilka na zagranicznych forach ale nie dowiedziałęm sie tego czego bym chciał. Jest duża różnica miedzy akrap + seryjny exhaust pipe a wydech fmf + exhaust pipe z mega bombą ? Różnice na tych wydechach zobaczę na papierze czy odczuje na własnych rękach i jak one mają się do siebie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 12:57, 29 Lut 2016    Temat postu:

Jak masz chwilę to zobacz sobie jeszcze wydechy pro circuit - nie wiem jak w 4t ale w 2t są dużo lepiej zrobione niż fmf.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 13:04, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 13:08, 29 Lut 2016    Temat postu:

Fidel - zawsze jeśli chodzi o wpływ na osiągi, bez porównania więcej da Ci wymiana całego układu niż samej tylko końcówki.
Czy odczujesz to na swojej "dupo-hamowni" zależy jak bardzo odwijasz i na ile jesteś w stanie wykorzystać potencjał motocykla. poza tym przy wymianie całego układu warto grzebnąć przy mapie silnika... Wtedy wykorzystujesz potencjał jaki daje Ci aftermarket'owy układ wydechowy.

Sama końcówka to raczej kwestia brzmienia i wyglądu oraz delikatna oszczęśdniśc na masie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 13:34, 29 Lut 2016    Temat postu:

Mało u mnie technicznego tereny, dużo płaskiego. Latam dużo przelotów, zamiatam dupą, odkręcam na maxa i powiem, że szału nie ma. Gość, który zajmuje się serwisem powiedział mi, że poleca mi akrapa, pokrywe pompki przyśpieszacza ze śrubą, zobaczyć jakie mam dysze i że fmf z bombą jest gorszy.
Ciekaw jestem czy ktoś na forum miał i fmf z bombą i akrapa na seryjnym kolanie. Dostałbym wtedy wszystko jak na tacy ... ale byłoby zbyt pięknie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fidel




Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:35, 29 Lut 2016    Temat postu:

Mało u mnie technicznego tereny, dużo płaskiego. Latam dużo przelotów, zamiatam dupą, odkręcam na maxa i powiem, że szału nie ma. Gość, który zajmuje się serwisem powiedział mi, że poleca mi akrapa, pokrywe pompki przyśpieszacza ze śrubą, zobaczyć jakie mam dysze i że fmf z bombą jest gorszy.
Ciekaw jestem czy ktoś na forum miał i fmf z bombą i akrapa na seryjnym kolanie. Dostałbym wtedy wszystko jak na tacy ... ale byłoby zbyt pięknie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:42, 29 Lut 2016    Temat postu:

FMF z power bombą to już kompletny wydech więc na 1000% będzie lepszy od wymiany samego tłumika na Akrapa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 19:52, 29 Lut 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
FMF z power bombą to już kompletny wydech więc na 1000% będzie lepszy od wymiany samego tłumika na Akrapa.


+1

Bzdury ten gość od serwisu opowiada. Jak ma takie teorie to ja bym się poważnie zastanowił nad jego kompetencjami... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fidel




Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 23:56, 29 Lut 2016    Temat postu:

No dobra, kolo od akrapa napisał, że wydech był założony w exc-f 250 z 2010 roku. Ja mam exc 530 z 2010 roku i teraz moje pytanie do Was, czy ten wydech mi podejdzie? Patrząc w internecie widziałem nówki akrapy carbony, które jak sprzedawca twierdzi pasują do wszystkich exc 4t wyprodukowanych od 2003 do 2013r. Tak więc średnica kolanka jest znormalizowana u wszystkich exc 4t ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin