Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250excf 2008 vs sxf 350 2011
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 16:51, 26 Gru 2015    Temat postu: 250excf 2008 vs sxf 350 2011

Panowie mam kilka pytań. Latam tylko enduro i nadchodzi czas na zmiane motocykla. Zauważyłem że do 13 tysięcy można kupić wyżej wymienione motorki.

Dużo zabawy jest z przerobieniem sxfa żeby się do endurzenia nadawał?
Czy lepiej iść na łatwizne i kupić ''gotową'' ćwiare?
Jak to jest z wytrzymałością części w sxfie gdy lata się nim w lesie? (tłok,zawory, itp)
Co waszym zdaniem będzie lepsze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateo dnia Sob 17:04, 26 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 19:06, 26 Gru 2015    Temat postu: Re: 250excf 2008 vs sxf 350 2011

Mateo napisał:
Panowie mam kilka pytań. Latam tylko enduro i nadchodzi czas na zmiane motocykla. Zauważyłem że do 13 tysięcy można kupić wyżej wymienione motorki.

Dużo zabawy jest z przerobieniem sxfa żeby się do endurzenia nadawał?
Czy lepiej iść na łatwizne i kupić ''gotową'' ćwiare?
Jak to jest z wytrzymałością części w sxfie gdy lata się nim w lesie? (tłok,zawory, itp)
Co waszym zdaniem będzie lepsze?


kupuj excka, żeby przerobić sxfa parę tysi musisz włożyć, zawsze możesz jeźzić sxfem po lesie ale jest trudniej,
serwisowo trochę lżej niż przy jeźzie na torze( chyba że pałowanie na szutrach do odcinki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:30, 26 Gru 2015    Temat postu:

a jak z pierwszymi rocznikami sxf 350? nie miały zbyt wielu wad "wieku dziecięcego" żeby się obawiać podczas jazdy? i odnośnie interwałów serwisów ćwiartki i 350, ta druga wytrzyma więcej czy tak samo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 19:30, 26 Gru 2015    Temat postu:

Jeśli latasz tylko endruo to tak jak Kristof napisał - nawet nie patrz w stronę SXFa.
Po co się męczyć, pchać w koszta i kombinować... ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 20:12, 26 Gru 2015    Temat postu:

dawido175 napisał:
a jak z pierwszymi rocznikami sxf 350? nie miały zbyt wielu wad "wieku dziecięcego" żeby się obawiać podczas jazdy? i odnośnie interwałów serwisów ćwiartki i 350, ta druga wytrzyma więcej czy tak samo?


serwisowo wyjdzie podobnie, ale pierwszy wypust 350 miał problem z zasilaniem wtrysków, łatwo sie zapychały, znany temat , z tych dwóch brałbym 250 excf , naprawdę dobre moto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 20:14, 26 Gru 2015    Temat postu:

Boję się tylko że może on być za słaby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 21:15, 26 Gru 2015    Temat postu:

a czym wcześniej pomykałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 22:07, 26 Gru 2015    Temat postu:

CRF 250R

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 23:03, 26 Gru 2015    Temat postu:

to juz zalezy jaki teren latasz. 250tka królem prostej nie jest ale zabawy typu superenduro, jakies wąwozy czy nawet góry to gitarka. gorzej z pałowaniem po lesie ale SXF szybszy nie bedzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 10:57, 27 Gru 2015    Temat postu:

Latam po mazurach więc gór wielkich tutaj nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 12:05, 27 Gru 2015    Temat postu:

Kup sobie 450 na takie tereny i bedziesz zadowolony. Interwały serwisowe dłuższe, wiecej mocy, dłuzsza zywotnosc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:31, 27 Gru 2015    Temat postu:

tez polecam 450tke, 350tka a 250 to juz całkiem to bardzo wolne moto na przeloty, silnik sie pałuje cały czas. jak nie latasz technicznie ( kłody, superenduro, wąwozy ) to poręcznosc 250/350 nie jest ci potrzebne. oczywiscie jak zechcesz poskakać przez kłode to i exc 500 sie nada bez problemu.

tylko takie 450tki są duzo wytrzymalsze serwisowo, mniej palą, i są szybsze na przelotach ( mozesz jechac tyle samo co praktycznie v max 250tki a silnik tylko "pyrka" )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 22:36, 27 Gru 2015    Temat postu:

Myślałem też nad 400 EXC nawet nad tym na rfsie, ale dość ciężkie one są a ja mimo wzrostu 190cm waże niecałe 70kg więc może być różnie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 22:46, 27 Gru 2015    Temat postu:

jak na taki wzrost to dosc mała waga Smile 400 tez dobrze jedzie ale moim zdaniem 450 byłaby w sam raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo




Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 23:00, 27 Gru 2015    Temat postu:

No cóż taki jestem Very Happy (Masa przyjdzie z wiekiem Very Happy Very Happy Very Happy ) Nie ukrywam że na nowym moto chciałbym wystartować w Bełchatowie w przyszłym roku i w paru innych imprezach. W planach jest też Rumunia ale to bardziej turystycznie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin