Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 990 SMT gaśnie po rozgrzaniu i już nie chce odpalić.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC8
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xedysx1986




Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 22:05, 18 Lut 2018    Temat postu: KTM 990 SMT gaśnie po rozgrzaniu i już nie chce odpalić.

Witam mam problem z KTTM 990 smt, wymieniłem olej i filtr oleju z 10w50 na 10w40 od motorexa. Następnego dnia postanowiłem się przewietrzyć i w drodze powrotnej na postoju ostro przygazowałem i silnik zgasł, ponowny rozruch już nie był możliwy. Następnego dnia podładowałem akumulator lecz dalej był problem z odpaleniem a jak juz zaskoczył to po chwili gasł. Przedmuchałem kanały olejowe do których miałem dostęp i napinacze rozrządu i jedno co mnie zaskoczyło w napinaczach nie było oleju a powinien. Silnik chodzi głośniej klekocze coś w okolicach cylindrów, sprawdziłem od strony alternatora i sprzęgła i wszystko wygląda dobrze. Potem zaczął odpalać normalnie można było go gasić i odpalać bez problemu dopóki nie załapał temperatury. Jak złapał temperature ok 80 stopni i go zgasiłem już odpalić nie można ledwie kreci. Ładowanie jest w IDLE ok 14-14,2V lecz jak się rozgrzeje silnik nie ma siły go kręcić. Czy tłoki czasem nie spuchły? a może przez te napinacze rozrządu tylko czy to powoduje że motocykl gaśnie i juz nie mozna go odpalić.
Dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:57, 23 Mar 2018    Temat postu:

sprawdziłeś czy pompa oleju daje ciśnienie z tego napisałeś to nie wiem czy na wale nie złapał ale to by grzechotał raczej wątpię żeby tłok łapał tak nagle chyba że jakoś się uszkodził

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:17, 23 Mar 2018    Temat postu:

jakby tłoki popuchły to bys miał przytarcia i zaraz by zaczał kopcic z wydechów.

ciezko powiedziec w czym masz problem z tego co wiem tam nie ma procedury zadnej wlewania oleju - ale cisnienie mozna sprawdzic jak kolega wyzej napisał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xedysx1986




Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pią 8:11, 23 Mar 2018    Temat postu:

Moto naprawione, rozleciała się zębatka napędzająca pompę oleju Sad padł rozrusznik który też zregenerowałem i przy okazji starter sprag wymieniłem do 990 drogie bo oddzielnie nie sprzedają ale pasuje od KTM 640 tylko ramka inna, cylindry kamerką sprawdziłem. Moto jeździ pali jak trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xedysx1986




Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pią 8:16, 23 Mar 2018    Temat postu:

Rozrusznik palił jedynie problem jak zimno na zewnątrz ale już naprawiony i kreci jak szalony, wymieniłem rotor i tam gdzie szczotki przetarłem papierem ściernym na wiertarce do połysku, cały starter wyczyszczony i nasmarowany tam gdzie trzeba i chodzi jak nowy. Starter na części udało mi się znaleźć za grosze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:04, 23 Mar 2018    Temat postu:

ja bym uważał z tym motocyklem jak nawet się cieplej zrobi bym nie szarżował zbytnio bo jak nie miał smarowania na wał a zobaczyłem w serwisówce że korbowody są na panewce to nie wiem czy na tym ci nie łapał że ciężko kręcił panewki są bardzo wredne i bardzo podatne na zacieranie momentalnie się zacierają łożysko jest bardziej wytrzymałe trzeba mieć nadzieje że jest tam gdzieś czujnik ciśnienia oleju i na czas ci zgasił motor

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Sob 6:55, 24 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC8 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin