Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana kół z sm na enduro lc4 640 2005r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł111




Dołączył: 03 Kwi 2021
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:23, 08 Kwi 2021    Temat postu: Zmiana kół z sm na enduro lc4 640 2005r

Witam
Zakladam temat ponieważ nie znalazłem nic ciekawego i konkretnego, a jest kilka kwestii lub może sie przydać dla potomnych
1od jakiego modelu szukać kól
2Czy kola od exc mają takie same piasty i czy w takim wypadku można przekręcić do nich przednią tarczę od lc 320mm
3 w lc jest zebatka po prawej stronie czy wtedy wystarczy obrócić kolo czy trzeba szukać oryginału

Może ktoś wykonywał podobne manewry i podzieli się wiedzą co i jak trzeba ogarnąć, liczę na jak najwięcej podpowiedzi i rozwinięcie tematu. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:10, 08 Kwi 2021    Temat postu:

1) od wersji LC4 supermoto - najlepsza opcja, pewnie z EXC tez dopasujesz tylko trzeba złapac takie same przednie ośki
2) jw
3) tak mozna obrócić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł111




Dołączył: 03 Kwi 2021
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:13, 08 Kwi 2021    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. W pierwszym punkcie chodziło zeby szukac od wersji lc4 enduro? To wychodzi na to ze enduro ma takie same piasty jak sm? I nie będzie problemu z przezuceniem tarczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 5:58, 09 Kwi 2021    Temat postu:

tak sm i enduro mają jedną " zabudowe" czyli ten sam wahacz i teleskopy ( oczywiscie odpowiednio dostrojone sm/enduro ) ale mocowania te same. wiec to najłatwiejsze rozwiązanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł111




Dołączył: 03 Kwi 2021
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:57, 12 Kwi 2021    Temat postu:

Witam teraz trochę nie na temat . Wymienialem dzis olej i zapomniałem nie wkrecac śruby w ramie i odpalilem moto na zakreconym korku w ramie i tak chodziił na wolnych z 10min po gdzinie sie ogarnelem i jak odkrecilem korek w ramie bez odpalania to wylecialo troszkę oleju. Moje pytanie jest takie czy wszystko będzie git czy cos trzeba robic. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:25, 12 Kwi 2021    Temat postu:

niby ok, w ramie ma być dolany zeby sie szybciej odpowietrzył/uzupełnił układ. uzgodnij stan, bo w silnik wchodzi troche i troche w rame, pewnie wszystkiego w silnik nie wlałeś... skoro przelało sie górą to dobry znak, nie znam dokładnie układu ale mógł troche pracować na sucho, w takej LC4 pewnie to nawet nie ruszyło ale na przyszłosc warto dobrze uzupełniac ukłąd olejowy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł111




Dołączył: 03 Kwi 2021
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:36, 13 Kwi 2021    Temat postu:

Właśnie o to chodzi ze olej nalalem jak trzeba 1,4 do motorowni i 0,6 do ramy plus jeszcze zalalem filtr przed przykreceniem ale zastanawiam sie czy nic sie nie zapowietrzylo przez to ze zakrecilem korek w ramie i odpalilem bez wcześniejszego odpowietrzania, a skoro byl olej w silniku to myslisz ze mogl chodzic na sucho? To jutro odkrecic korek odpalic i poczekac az olej zacznie wyciekac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:15, 13 Kwi 2021    Temat postu:

niee, skoro wlałeś tu i tu to jest ok, nie juz sie układ na pewno odpowietrzył. gorzej jakbys wlał do silnika a do ramy nic nie wlewał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł111




Dołączył: 03 Kwi 2021
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:58, 14 Kwi 2021    Temat postu:

A wiesz moze jak sprawdzić stan oleju na zimnym czy na ciepłym, ma byc po środku okienka? I jeszcze jak odpalilem moto przechylone na prawą strone(krzywy stojak) to wyciekł plyn z chłodnicy odma przy korku czy jest to wina korka jak wogole sprawdza sie stan plynu chłodnicy
A i jeszcze jak myślisz z tym olejem czyjest sens ponownie odkręcić filtr oleju i go spuścić z ramy i silnika? I zalac go spowrotem, ale juz po ludzku z odpowietrzeniem ramy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł111 dnia Czw 0:34, 15 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:58, 15 Kwi 2021    Temat postu:

sprawdź najbezpieczniej w ksiazce serwisowej, w tym modelu jest specyficzna wymiana oleju.. lepiej sie nie pomylić Very Happy

co do wycieku, moze akurat sie zebrało tam troche płynu i pociekło, a jak leci cały czas to znak ze nie trzyma korek
napisałem juz - skoro wyciekło to juz sie odpowietrzyło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin