Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zestaw naprawczy kiwaka , kołyski ktm lc4 625 sc 2002r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ordon




Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:26, 20 Mar 2015    Temat postu: zestaw naprawczy kiwaka , kołyski ktm lc4 625 sc 2002r

szukam zestawu naprawczego do KTM lC4 625 SC z 2002r
może ma ktoś jakiegoś linka do zamiennika ???, albo wie jakie idą tam łożyska igiełkowe , może by oddzielnie dokupił gdzieś.

Edit:

łożysko powinno mieć wymiar 12x25.22

znalzałem łożysko 18x25x22 firmu ntn


[link widoczny dla zalogowanych]

czy by się nadało ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ordon dnia Pią 12:57, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rychu
Gość






PostWysłany: Pią 16:59, 20 Mar 2015    Temat postu:

sciagnij fiszki i schematy - tam masz wszystko opisane , pamietaj o wymianie biezni lozyska ( sworzen) i uszczelniaczy - inaczej nie ma to sesu. Powiem Ci ze lepiej zamow calosc w serwisie KTM-a , ceny podobne co w sklepie, a i tak jak psialem wyzej , zmienia sie komplet.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:40, 26 Lip 2015    Temat postu:

Pisze tu żeby nie zakładać kolejnego tematu.
Reanimuje zawieszenie tylne do kata kumpla (LC4 640 2004r, enduro)
Rozebrałem już cała kiwaczkę i wahacz. Wszystkie oznaczenia łożysk i uszczelniaczy dało się rozszyfrować czy to na podstawie zdemontowanych elementów czy to katalogu.
Jest jeden problem z łożyskiem w ramie zaznaczone na zdjęcie na czerwono
[link widoczny dla zalogowanych]
Praktycznie we wszystkich modelach, oczywiście tych starszych widnieją dwa łożyska igiełkowe i uszczelniacze. W motocyklu było inne rozwiazanie a mianowicie 10 łożysk o wymiarze 15x24x5 i jedno igiełkowe po środku nie mające styku nawet z wałkiem, śrubą. Z początku myślałem, że to patent poprzednika, ale przeglądać forum LC4 natknąłem się na podobne rozwiązanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
O co kaman?? Katalogi swoje a rzeczywistość swoje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 9:57, 27 Lip 2015    Temat postu:

Wygląda mi to na rzeźbę. Jakiej średnicy jest wałek z gwintami, który wchodzi w ramę, na którym pracują łożyska el. 52?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:45, 27 Lip 2015    Temat postu:

Z początku również myślałem nad tym że to rzeźba, ale po tym jak zobaczyłem na forum LC4 podobne rozwiązanie teoria trochę zachwiała się.
Wałek ma średnice 15 mm tak jak wybite łożyska, natomiast łożysko igiełkowe z katalogu HK 1816 ma średnice wew 18mm, wiec lipa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 5:59, 28 Lip 2015    Temat postu:

GaCek napisał:
Z początku również myślałem nad tym że to rzeźba, ale po tym jak zobaczyłem na forum LC4 podobne rozwiązanie teoria trochę zachwiała się.
Wałek ma średnice 15 mm tak jak wybite łożyska, natomiast łożysko igiełkowe z katalogu HK 1816 ma średnice wew 18mm, wiec lipa.


Ten wałek w serwisie jest strasznie drogi, a stary pewnie na maxa skorodował, więc ktoś przetoczył i dał pasowne łożyska, wg mnie cała filozofia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:15, 28 Lip 2015    Temat postu:

Całkiem możliwe.
Sam wałek w serwisie to koszt około 170zł + łożyska i uszczelniacze. Najgorzej że w serwisówce nie ma dokładnie podanej grubości wałka, jedynie po łożyskach sadze że będzie miał 18mm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:26, 11 Sie 2015    Temat postu:

To mi się udało w takim razie trafić niezłą okazję na ebay.de. Kość z łożyskiem i wałkiem za 100zł z przesyłką, a wałek połysk jak nówka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin