Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ZAKUP LC4 640 2006 SUPERMOTO - POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider171
Gość






PostWysłany: Sob 13:46, 27 Lut 2010    Temat postu: ZAKUP LC4 640 2006 SUPERMOTO - POMOCY

Witam wszystkich i pozdrawiam!
Mam problem chcę zakupic taki motorek oglądalem juz pare sztuk i jeden mi sie podoba ale mam takie pytanie czy miedzy cylindrem a karterami powstaja przecieki???
Gość ma uszczelnione tam siliconem i powiedział że on tego nie robil tylko takie moto juz kupił z angli. Dodał też że jego kolega ma lc4 640 i w serwisie ktma to mu robiuli wyciek pod cylindrem i wstawili orginalna uszczelke a nie dali dodatkowo siliconu i po pewnym czasie moto zaczel sie tam pocic i wyciekał olej!!!
Proszę o wasze opinie czy jest to normalne czy ściema???
I czy w tych motorach wyrabiają sie stacyjki bo mowił ze kluczyk strasznie sie wytarł od drgani motoru.
Pozdrawiam
Proszę o wasze opinie
Z góry dzieki!!![/b]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 14:15, 27 Lut 2010    Temat postu:

silikon pod cylindrem? ktoś robił coś na szybko chyba...ja bym był ostrożny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 14:42, 27 Lut 2010    Temat postu:

Gość mówi że takiego kupił a śmiga już nim 1,5 roku a z ty, silicomem już taki kupił!!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:40, 27 Lut 2010    Temat postu:

Idzie rozpoznać czy silikon na silniku jest stary czy nowy jak robiłeś trochę przy silnikach. Ogólnie to silikonu nie powinno się dawać skoro dajesz nowe uszczelki. Ja mam KTM z 96r i stacyjka nie jest wyrobiona a przejechane mam dopiero 19tys.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:14, 27 Lut 2010    Temat postu:

Co do silikonu to nie mam pojecia jak go rozpoznac...
Ale zastanawia mnie takie gadanie goscia ze i tak po nowych uszczelkach sie taki motor poci dlatego on mowi ze lepiej jak jest na silikonie.
Tylko zastanawiam sie po co zagladali do srodka jak motor ma przejechane 13 tys.
Co do kluczyka to mowil ze pierwszy mu sie strasznie wytarl i uzywa tego drugiego ale i on ter moze sie wyrobic.
Sam nie wiem jak do tego sie odniesc bo mam metlik w glowie czy sie pchac w sprzeta...
Dreczy mnie ten silikon i ta stacyjka...
Bo wywalic kupe kasy na motor i jeszcze jak przejdzie silnik robic to masakra.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 21:10, 27 Lut 2010    Temat postu:

Na nowych uszczelkach nie ma prawa się pocić, co sezon ściągamy cylinder, zakładam na nową uszczelkę i nigdy się nie poci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kula26




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 21:00, 01 Mar 2010    Temat postu:

Nie jestes pewien to sobie odpóść, moj ma szesc lat i nigdzie sie nie poci ani nie cieknie, wszystko orginal, kluczyk tez nie wyglada na zuzyty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525




Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 19:45, 16 Mar 2010    Temat postu:

Silikonem bym się nie przejmował,jak ktoś zakłada te same uszczelki kilka razy to daje silikon dla pewności!Co prawda pod głowice/cylinder do czysta głupota-moim skromnym zdaniem ale pod dekielek 2-go filtra oleju czemu nie.Tym bardziej że olej wymiana co 1000!!!Wyrobiony kluczyk hmmm to może świadczyć o tym że moto ma nie 13 a 50tyś km i wydaje mi się że tak jest z większością lc4.pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin