Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana uszczelnienia wałek zdawczy (kopka) lc4 640 2003
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:27, 12 Maj 2019    Temat postu: wymiana uszczelnienia wałek zdawczy (kopka) lc4 640 2003

Witam , powiedzcie mi koledzy , czy w wałku zdawczym gdy sie poci jest tylko simmering do wymiany ?
W yzf 250 mi też przepuszczał , znalazlem simmering i wyminilem , tutaj nałku zdawczym jest kopka i biegi , wiecej jest przy tym robooty ?
na co zwrocic uwage?
dzieki za wszelkie rady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbys20




Dołączył: 29 Kwi 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Zarczycka

PostWysłany: Nie 17:30, 12 Maj 2019    Temat postu:

Ja wymieniałem uszczelniacze 15minut roboty i w końcu jest sucho Very Happy
Najlepiej umyj i zobacz który puszcza ja niepotrzebnie wymieniłem duzy, a popuszczał tan mały 12x16x4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:53, 14 Maj 2019    Temat postu:

no chce sie za to zabrać , robilem to jakiś czas temu w swojej crosówce było latwiej bo to jednak tylko jedna nóżka(od biegów ) .
tutaj 2 w 1 są i sie zastanawiam czy nic wiecej tu nie trzeba .

po serwisówce z KTM PARTS pokazuje mi [link widoczny dla zalogowanych] - jeśli dobrze rozumiem to .

czyli to cudo - [link widoczny dla zalogowanych]

coś wiecej do tego tam jest potrzebne ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:01, 14 Maj 2019    Temat postu:

jest ktoś w stanie odnaleść w tym [link widoczny dla zalogowanych]
dokładne numery uszczelniacza ? zgłupiałem już


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:35, 14 Maj 2019    Temat postu:

SEAL RING DH/GR 12X16X3 pozycja nr 9 i pozycja nr 17 SHAFT SEAL RING 22X32X7 BSL ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:32, 14 Maj 2019    Temat postu:

w starszych wersjach mimo ze budowa silnika ta sama , byly 2 oringi i v ring p. pylowy - ale uwaga , dostep do oringow doopiero po rozebraniu silnika .., w mojej 620 jak cieklo to wpasowalem jakis simmering , prawdopodobine taki jak z fiszki , widze ze wkoncu ktos poszedl tam po rozum do glowy . Ot KTM Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 12:37, 14 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:56, 14 Maj 2019    Temat postu:

2003 to jeszcze nie jest taki stary .
Na pewno nie trzeba rozbierać silnika , pytanie tylko które to simmeringi z ktm parts żebym mógł je chociaż znaleść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:40, 15 Maj 2019    Temat postu:

[img]https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/60473406_677702302664099_8235766602314809344_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=e6b08c7f5fc5babb97e9fa5e545099c1&oe=5D69C7FD[/img]
ktoś poratuje ? jakieś wymiary ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbys20




Dołączył: 29 Kwi 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Zarczycka

PostWysłany: Śro 16:31, 15 Maj 2019    Temat postu:

Nic nie widać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:01, 16 Maj 2019    Temat postu:

12x16x3 theszall dal linka do fiszki

mialem na mysli 620 , ale moj blad, faktycznie na fiszkach tez mam ten simmering , dodatkowe uszczelnienia sa na walku zmiany biegow , ale to w srodku silnika ( 2 oringi i V-ring pod dzwignia)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 7:15, 16 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:17, 22 Maj 2019    Temat postu:

Dobra Pany, po tysiącach informacji i pomocy ziomka z im Motors udało mi się znalesc odpowiednie. Większy to 22 x 32 x 7 a mniejszy od biegów to 12 x 16 x 3.
SA na pewno dobre bo już widzę że będą pasować.
Pytanie teraz jak zdjąć stare które mocno się trzymają tak aby nie uszkodzić i nie narobić krzywdy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:05, 22 Maj 2019    Temat postu:

podwazac srubokretem bo to bardzo twarda stal , albo wkrecic sie wkretem i ciagnac , jesli to blaszane oryginaly to dosc ciasno siedza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:05, 22 Maj 2019    Temat postu:

No chciałem uniknąć wkrętów ale chyba tak spróbuję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theszall2t




Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:24, 31 Maj 2019    Temat postu:

Panowie, zdemonotwałem stary nowy założyłem ale też się poci .

ogólnie dla mnie na logike to nie ma prawa działać bo oring jest metalowy wiec metal styka z metalem -nie ma to izolacji .
jakies patenty na to ?
jak to u was wygladało ? może zasmarować przed założeniem simeringu jakims klejem/uszczelniaczem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:04, 31 Maj 2019    Temat postu:

pewnie uszkodziles przy montazu bo bardzo łatwo o to, w ktmie z 90% uszczelniaczy jest metalowych i to w zupełnosci wystarczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin