Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kigam




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 14:15, 18 Lip 2012    Temat postu: Witam

Witam
Nazywam sie Michal jestem z Ostrołęki wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje) posiadaczem KTM LC4 ADV 2000 motocykl zwiedzil z poprzednim wlascicielem kawal swiata i z ostatniej podrozy wrocil z zatartym silnikiem. Zastanawiam sie co robic remontowac na orginal czy wsadzac jakis inny silnik co polecacie ?
gdybym na tej bazie chcial stworzyc maxymalnie odchudzona wersje z najlepszym/najtrwalszym silnikiem jaki mozna tam wsadzic ?
Mam dosc duze doswiadczenie jesli chodzi o przerobki i modyfikowanie sprzetu (GS1100x z rozwierconym i mocno podkreconym silnikiem, Ducati 748 z podkreconym silnikiem od ST4S itd itp) niestety KTM rodzaje i modele to dla mnie czarna magia wiec by nie wywazac otwartych drzwi moja obecnosc na tym forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Czw 9:45, 19 Lip 2012    Temat postu:

siemka, ja jestem z makowa maz. tak że siema sąsiad, również kupiłem niedawno ADV z 97r. Wink ja bym ci polecał kupić sprawny oryginalny silnik od nowszego ktm z jakiegoś 2005r. można stary zrobić ale to już nie będzie to i nie zrobisz takiego przebiegu jak na oryginale, można wsadzić najlepsze tłoki np. wossner i łożyska, ale oryginalne części ktm są najlepsze i najtrwalsze. Ja miałem lc4 600 z 92r. na tłoku wossnera i głowicy po regeneracji ale to już nie było to samo co oryginał Wink tak że polecam namierzyć jakiś wmiare zdrowy piec i śmigać.

a co do odelżenia moto to co planujesz? wywalasz wszystkie owiewki i jakaś czasza polisporta?? ja planuje w swoim wsadzić mniejszy bak od 640 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kigam




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 20:38, 19 Lip 2012    Temat postu:

"siemka, ja jestem z makowa maz. tak że siema sąsiad, również kupiłem niedawno ADV z 97r. Wink"


Witam milo mi chetnie bym wpadl obejrzal twojego ADV


"ja bym ci polecał kupić sprawny oryginalny silnik od nowszego ktm z jakiegoś 2005r. "


Jakie oznaczenia silnika? z jakich modeli? osprzet modol bedzie pasowal ?


" tak że polecam namierzyć jakiś wmiare zdrowy piec i śmigać."


masz/macie jakies sprawdzone miejsca/dostawcow?


"a co do odelżenia moto to co planujesz? wywalasz wszystkie owiewki i jakaś czasza polisporta?? ja planuje w swoim wsadzić mniejszy bak od 640 "


sam nie wiem co planuje dotychczas jezdzilem po lesie i polach tw200 i xt225 to moje piewsze i jedyne "enduro" ktm ADV zawsze mi sie marzyl i mysle wykorzystac go w terenie wiec zalezalo by mi na jak najnizszej wadze ew w przyszlosci 2 zestaw kol do jedzenia teren/szosa turytycznie bardziej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Czw 21:28, 19 Lip 2012    Temat postu:

no jak coś to wpadaj śmiało, z chęcią bym porównał sprzęty Wink ale pewnie taraz i tak nie dasz rady. Co fo silnika to szukaj normalnego pieca od ktm 640 lc4/ duke 640 wszystkie te piece to jedna ta sama bajka które można przerzucać bez problemu między różnymi modelami ktm lc4. różnią się jedynie głowicami były szare piece z czarną głowicą jak u mnie, z głowicą high flow szarą lub całe czarne piece ale to już od starszyvh modeli poniżej 2000r. na któr już bym nie patrzył. A z kąd to nie wiem, może ktoś się wypowie, ja bym szukał ktm na części z możliwością odpalenia silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kigam




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 10:18, 20 Lip 2012    Temat postu:

"no jak coś to wpadaj śmiało, z chęcią bym porównał sprzęty Wink ale pewnie taraz i tak nie dasz rady. "

Daj jakies namiary na siebie na PW wpadne Ducatem Smile swojego KTM przywoze dopiero za jakies tydzien/dwa

a jak z zawieszeniem moj to wersja z klasycznymi lagami potem dawali "odwrocony" jest sens zamieniac ?
Planuje motocykl rozebrac do zera i zlozyc jeszcze raz wprowadzajac poprawki jakie sie da, wymieniajac wszystkie mozliwe czesci typu np lozyska na nowe. Zawsze tak remontowalem sprzety i ten system sie sprawdza i sprawia duzo satysfakcji . Niestety do tego potrzebne sa informacje co warto zmodyfikowac i w jaki sposob .

Jak bardzo rozni sie ostatni wypust od wersji z 2000r ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Pią 10:59, 20 Lip 2012    Temat postu:

ja też mam normalne lagi nie USD ale jest to wersja WP extreme tak żę nie ma tu co zmieniać i kombinować bo zawiecha jest mistrzowska Wink Co do poprawek to myśle że dużo nie wprowadzisz bo to ktm heh ew. poprawki po poprzednich właścicielach Wink a co do wymieny wszystkich łożysk itp. to bardzo słusznie, maszyna wiele ci posłuży. a różnic w modelach ADV 640 chyba dużych nie było, jedynie nowsze silniki i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kigam




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 11:49, 20 Lip 2012    Temat postu:

wlasnie przegladam forum i znalazlem informacje o tym ze w niemczech ktos wkladal silnik 660 moze takiego szukac ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kigam dnia Pią 12:00, 20 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Sob 11:43, 21 Lip 2012    Temat postu:

nie, to jest bez sensu bo to rozwiercony 640 tak że automatycznie robią miejsze przebiegi i silnik jest bardziej wyżyłowany, najlepiej szukaj 640 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kigam




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 22:06, 29 Lip 2012    Temat postu:

na chwile obecna znalazłem 2 silniki jeden jest jeszcze w ramie:
[link widoczny dla zalogowanych]
niby gwarancja i 7 tysięcy przebiegu
drugi młodszy:
[link widoczny dla zalogowanych]
silnik z "powypadka" bez możliwości odpalenia bez gwarancji
biorąc to pod uwagę cena kosmiczna moim zdaniem jak za kota w worku
zna ktoś sprzedających? dla mnie to 2 koniec Polski Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kigam dnia Pon 9:43, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekzprzyszlosci




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:41, 29 Lip 2012    Temat postu:

To nie jest ten KaT z Syberii ?? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kigam




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 7:11, 30 Lip 2012    Temat postu:

czlowiekzprzyszlosci napisał:
To nie jest ten KaT z Syberii ?? Very Happy


Dokladnie !!! jakies komentarze , opinie na jego temat ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:16, 30 Lip 2012    Temat postu:

a nie lepiej zrobic ten silnik co masz ? uzywka to kot w worku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Wto 8:17, 31 Lip 2012    Temat postu:

niby kot w worku, ale oryginał, a silniki KTM po remoncie to już nie to samo, przebiegi o połowe mniejsze albo i lepiej i nie ta praca silnika, jeszcze jak by cylinder był porysowany to już wgl. kaplica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:18, 31 Lip 2012    Temat postu:

jak ktos dobrze ogarnie temat remontu to robisz takie same przebiegi jak złozonym fabrycznie, a ze wiekszosc drutuje i idzie tanim kosztem to puzniej takie opinie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
7beat




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: makó maz

PostWysłany: Wto 20:39, 31 Lip 2012    Temat postu:

ale wiesz, oryginalny tłok czy korba to już nie to co wossner czy prox, sam tłok jest z 3x droższy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin