Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelnienia osi wahacza LC4 620.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Pon 19:33, 29 Sie 2011    Temat postu: Uszczelnienia osi wahacza LC4 620.

Witam, mam problem z LC4 otóż w miejscu w którym przechodzi mi oś wahacza przez silnik, silnik cały upocony w oleju, i chciał bym to ogarnąć żeby mi się nie pocił nigdzie. Wydaje mi się że musi być tam jakiś uszczelniacz tylko jaki ?? Zna ktoś wymiary ?? W serwisówce nic konkretnego nie znalazłem więc założyłem ten temacik. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:36, 29 Sie 2011    Temat postu:

Oś wahacza nie przechodzi w okolicach oleju z silnika.
Sprawdź ew. śrubę blokady kopki (po lewej stronie silnika, za kopką) i simering kopki i wałka zdawczego - to najbliższe miejsca gdzie może pojawiać się olej.
Ew. zobacz skąd Ci może to podciekać.
Jeśli ewidentnie z tunelu osi wahacza to w najlepszym przypadku masz uszkodzoną uszczelkę połówek karterów, a w gorszym są pęknięte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Pią 18:03, 02 Wrz 2011    Temat postu:

@fxrider wykrakałeś, karter pęknięty teraz pytanko czy musze wymienić kartery parą czy moge wymienić tylko jeden (prawy) ??? na co zwrócić uwage przy rozpoławianiu?? na bank zmienie oringi wałka zmiany biegów jak i wałka startera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:01, 02 Wrz 2011    Temat postu:

z tego co mi wiadomo kartery powinno się zmeniać tylko i wyłącznie parami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:36, 03 Wrz 2011    Temat postu:

parami , ale jesli nie jest to miejscre narazone na obciazenia , to ja proponowal bym to zakleic , chyba ze i tak miales rozbierac silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin