Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simering walu od strony sprzegla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borys
Gość






PostWysłany: Pią 21:23, 17 Gru 2010    Temat postu: Simering walu od strony sprzegla

Witam. mam pytanie czy w KTM 600 93r. od strony sprzegla na wale pod zebatka rozrzdu jest simering i czy ktos wie ze jezeli ten simering wyskoczy czyli sie wysunie motor KTM traci na mocy. pytam sie poniewaz ten simering wysunol mi sie 2 razy i chyba przez niego KTM stracil moc jakie mogo byc przyczyny ze on sie wysuwa. i po co on tam jest jezeli i tak motor jest smarowany jednym olejem z komory olejowej. Moim zdanie chyba nie powinien on tam byc jezeli jest to czterosów. dwusówy mialy simeringi na wale zeby byla mieszanka. Prosze o odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:09, 18 Gru 2010    Temat postu:

Ten simmering musi tam być. Wał KTM musi być smarowany bardzo czystym olejem. Czyli olej ze skrzyni najpierw przechodzi przez filtry zanim trafi do smarowania cylindra i wału.

Myślę jeszcze o tym, że w LC4 olej natryskiwany jest pod cisnieniem na korbę, ale nie wiem czy z tym mają coś wspólnego simmeringi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 16:45, 19 Gru 2010    Temat postu:

Ale czy jest mozliwe ze jezeli ten simering wyskoczy to motor straci jakby sile nie chce wchodzic na obroty nawet zrywa niechce zrobic . Mialem tak juz dwa razy .Nie potrzebnie był rozbierany cylinder by szukac problemu straty mocy .Albo dlaczego wyskoczył zle był wcisniety czy powstalo jakies duze cisnienie które go wypchalo.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin