Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont lc4 620 95r
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:02, 27 Cze 2011    Temat postu: remont lc4 620 95r

witam. na jesień chciałbym zrobić generalny remont silnika w moim lc4 z 1995r.Chciałbym się dowiedzieć gdzie najlepiej i najtaniej kupić najlepiej nowe część mam na myśli min. nicasil(cylinder)-bo zdaje się że nie zmienia sie w lc4 tulei?,nowy tłok, wałek klawiatury z automatycznym odprężnikiem.+ewentualnie jakiś tuning zwiększający moc.

Ps.słyszałem ze ludzike zakładają tłok i cylinder z 640,jak się to sprawdza i co jeszcze trzeba wymienić?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pon 15:04, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:17, 27 Cze 2011    Temat postu:

Tłok i cylinder jest w 640 taki sam (z tym,że od 2003 cylinder ma inne kołki ustalające), w tych silnikach większa pojemność jest realizowana większym skokiem tłoka.
Nikasil z tego co się orientuję to koszt ok. 600-800zł, tłok 500-600, reszta ASO.
Tuleję można wtłoczyć.
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli pod pozycją "wałek klawiatury z automatycznym odprężnikiem" - chodzi Ci o wałek rozrządu czy dźwigienkę zaworową?
Pierwsze w ASO bodajże 800zł, drugie koło 600.

pzdr, Adam

P.S. To nie Ty przypadkiem dziś do mnie dzwoniłeś z pytaniem o dźwigienkę wydechową ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pon 19:18, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:12, 28 Cze 2011    Temat postu:

chodzi mi o wałek rozrządu z automatycznym odprężnikiem. a gdzie wytłaczają tuleje?;]


ps.to nie ja dzwoniłem;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:03, 28 Cze 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tutaj możesz wsadzić do LC4 tuleje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 13:51, 29 Cze 2011    Temat postu:

Najpierw go rozbierz, po co ci nowy cylek skoro stary pewnie dobry, w LC4 jest nikasil. mierzysz, kupujesz odpowiednią selekcję tłoka i jeździsz, chyba ze masz już dziury w nikasilu, Tłok wossner koszt 530zł po znizkach u Olka. Wałek oryginał koszt spory, ale można wyrwać używany, jak twoj nie ma prógu wyrobionego od lozysk to po co zmieniać, obowiązkowo lożyska rozrządu, lożysko na walku za koszem sprzęgłowym, i jak masz wyrownoważający, to te też wymienić! Pompa wody - nowe łożyska, simer i wiatrak na wszelki wypadek (koszt 13zl)
Oczywiście Korba jeszcze, koszt 700-800zł. Wymienisz samą górę i padnie korba tak jak u mnie Confused
tłok z 640 po co? mocy ci to nie zwiększy, jak ci brakuje mocy w 620 to jesteś kozak, no chyba że na supermoto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:04, 01 Lip 2011    Temat postu:

kupuje sekcje_?Czyli co?tuleje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:10, 01 Lip 2011    Temat postu:

selekcja to jest większy wymiar tłoka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:30, 01 Lip 2011    Temat postu:

ja musze wytulejowac lub nowy cvylinder kupić bo malo mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:48, 01 Lip 2011    Temat postu:

zbyster napisał:
ja musze wytulejowac lub nowy cvylinder kupić bo malo mocy.


nie no bez jaj to kup sobie hayabuse...

Poco zadajesz takie pytania, na które wujek google odpowie w kilkanascie sekund ? To sa podstawy, tuleja, nikasil, selekcje, korba...
Najpierw poszukaj i poczytaj o tym bo info na ten temat jest wszedzie i nie ma sensu o to pytac na forum.
Puzniej o detale, szczegóły oczywiscie ze mozesz pytac.
Na twoim miejscu zglosil bym sie z problemem do warsztatu który ci to ogarnie i wyjdzie taniej niz samemu bedziesz uczyl sie na bledach bez podstawowej wiedzy technicznej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 13:53, 03 Lip 2011    Temat postu:

Stary ja słyszałem już o takich co szlifowani nikasil, bo myśleli że to żeliwo Very Happy
Mistrzu kupuje się nowy tłok o takim wymiarze żeby było 0,05mm luzu między nim a cylindrem i tyle, chyba że masz juz zniszczony nikasil.
Ja jeżdże teraz na selekcji B wossnera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:30, 03 Lip 2011    Temat postu:

Ja kiedyś miałem b. ładny nicasil, tylko qrcze jajo cylinder miał(i to w poprzek, żeby śmieszniej było; 0,05-0,15mm luzu) i smutno było...

BTW. Z tego co kojarzę (przy 640) to KTM nie ma selekcji tłoków, tylko jeden nadwymiar samych pierścieni - jeśli dobrze pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:14, 03 Lip 2011    Temat postu:

wossner wskazuje ze ten sam tlok ma 620 , 625 i 640 , seria+ 3 nadwymiary

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:32, 03 Lip 2011    Temat postu:

625 i 640 to ten sam silnik (640 ma w rzeczywistości 625), tylko modele oznaczone 625 zwykle wychodziły z keihinem i sportową końcówką wydechu.
Tłok, korbowód i cylinder w 620/640 to to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:24, 19 Lip 2011    Temat postu:

a gdzie najlepiej kupić częśći bo w ktm w BB dość wysokie ceny są:
Nicasil - 1000zł
Tłok - 1441zł
Korba - 1571zł(orginał),810zł(zamiennik)
Łożyska na rozrząd i wał - 460zł/2szt(na wał), 65zł i 27zł(na rozrzad)
Kpl. Uszczelek - 839zł(wszystkie uszczelki na silnik+simeringi+oringi+ podkładki),można kupic równiez każdą uszczelke osobno.
Kpl. naprawczy pompy wody. - 33zł uszczelnienie+ łożyska 2szt -56zł.

Głównie chodzi mi o korbowód gdzie go nabędę w dobrej cenie? Bo tłok kupie wossnera . a i łożyska na wał, jakie polecacie? te orginalne?


Aha jeszcze jedno, czy tłok kupiony na wossner.pl są w pierścieniami?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Wto 10:26, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:38, 19 Lip 2011    Temat postu:

zbyster przeglądnij allegro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin