Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont ktm 620 rx

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:43, 07 Kwi 2017    Temat postu: Remont ktm 620 rx

Witam rok temu kupiłem Ktm 620 rxc z roku 1998 amerykańska wersja europejskiej wersji sx czyli ostrzejszy wałek mapa zapłonowa i waga z 120 kg serwisówce jest napisane 117kg ale mi się wydaje ze ma więcej do sedna polatałem trochę i słyszę już pukanie korby i kopci czyli czas na remont wiadomo jak będę rozpoławiał to już wszystkie łożyska będą nowe a jak mam kupić nowa korbę i robić nikasil tłok nowy to może by trochę tego ktm podkręcić i tak muszę wydać kasę na części i robociznę zakucia wału sprawdzenia i planowaniu głowicy i tu zaczną się pytania do was



1 Szukałem korbowodu wossnera i prox i jak reklamują to piszą że pasuje do ktm sc 620, sxc 625 i 640 a z tego co czytałem to ktm 620 ma prawdziwą pojemność 609 a ktm 625 sxc czy tez 640 ma prawdziwą pojemność 620 a tłoki do wszystkich trzech modeli są te same przynajmniej od wossnera czyli 101 mm a różnica pojemnościowa jest na skoku tłoka czyli na korbowodzie musi być trochę dłuższy i tu jest pytanie , czy korbowód od ktm 625 ,640 podejdzie do wału 620 czy będzie większy skok tłoka czy ja się mylę i niema różnicy na korbowodzie tylko na wale może mi ktoś to wyjaśnić kto robił te motory .



2 czy cylinder od ktm 660 smc podejdzie do silnika sc bo na zdjęciach wygląda tak samo a nie mam porównania w rzeczywistości jak to wygląda wiem tylko ze ma średnice 102 mm .



3 jeśli cylinder od ktm 660 nie podejdzie czy jest możliwość zatulejowania cylindra oryginalnego na średnicę 102mm a może jest możliwość zrobienia nowego nikasilu na starym cylindrze na średnice 102 mm co bym wolał bo i tak te same prawie pieniądze tłoka 101mm jak 102mm i była by większa pojemność



4 głowice muszę robić planowanie i uszczelniacze wymienić zastanawiam się czy nie kupić nowych zaworów od głowicy hf i nie wstawić w starą głowice czy w ogóle podejdą niby czytałem że różnią się tylko zaworami te głowice a może lepiej od razu kupić całą dobra głowice hf jeśli w ogóle taka dostane



5 od jakiego modelu ktm szukać lepszą zawieche bo mam wp 43 tylko nie jakieś 4 komorowe co ceny są z kosmosu a może w cale nie ruszać lag ale czytałem ze na zawieszeniu 525 lepiej się prowadzi motor ale nie wiem dokładnie jakie podejdą podajcie mi dokładna nazwę od czego i jakiego szukać i czy nie będzie dużo kombinowania



to by było chyba na razie wszystko z pytaniami plan jest taki ze z motoru 55 kM chce wyciągnąć ponad 65 KM a nie chce mi się żyda szukać na ten smelc jak zrobię to może parę lat polatam a za 4 tys lepszego nic nie kupie a tu będę miał nowe części w silniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin