Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULACJA ZAWIESZENIA W LC4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RAFTOR72




Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: HISZPANIA

PostWysłany: Pią 0:43, 07 Mar 2008    Temat postu: REGULACJA ZAWIESZENIA W LC4

JAK WIADOMO LC4 MA REGULOWANE ZAWIESZENIA ZARÓWNO Z PRZODU JAK I Z TYŁU, JEDNAK JAK USTAWIŚ ABY BYŁO OK, CHODZI MI GŁÓWNIE O JAZDĘ W TERENIE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gab86




Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Długomiłowice

PostWysłany: Wto 12:21, 22 Kwi 2008    Temat postu: regulacja.

według mnie zawieszenie ustawia sie (tzn wysokośc)
według wzrostu kierowcy.
I również co robisz z motocyklem (skaczesz itp.)

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 41
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:27, 03 Lut 2009    Temat postu:

Stawiasz moto --siadasz na niego powinen opasc o 6 cm jesli nie to tregul;acja na docisku spręzyny- wstepnie ustwiona sprezyna
-na tyle amora Masz bambule pod sprezyną to rodzaj pamieci dla pracy amora w terenie przejedz sie poskacz i pokrec tak aby zakres pracy byl jak najwiekrzy-z przodu podobnie z tym ,ze nie ma bambuły Smile wiec gumke zakladasz i podobna procedura---calosc wymaga czasu ale naprawde warto!!! pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525




Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 19:19, 14 Cze 2009    Temat postu:

Witam czy ktoś potrafi dokładniej opisac regulacje WP przodu jak i tyłu (dobicie,odbicie)które pokrętełka do czego.Z góry ziękuje za jakie kolwiek info Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:05, 14 Cze 2009    Temat postu:

ja front w SX (też WP) ustawiam tak: dół i góra wkręcam na maxa "+" (dół to compression - dobicie a góra - rebound czyli odbicie) i w zależności czy chcę miękkie czy twarde wykręcam taką samą ilośc klilknięć górę i dół , teraz mam ustawione po 7. tył w SX chyba jest inny ale lookne w manual jutro i coś napiszę
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy25




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Wto 11:29, 16 Cze 2009    Temat postu:

Witam stałego bywalca Very Happy Czyli-góra(przód)+to wolne odbicie a -szybszy powrót a dół(przód)-miękciej schodzi niżej a +twardziej zatrzymuje się tak jak w moim przypadku 4cm od końca.A z tyłu to dopiero chu...nia górne pokrętło ok 7 reg ale z dołu 11 i co gorsza nie ma żadnego odnośnika(kreski,strzałki,przecinka)na jakim mamy ustawione Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:07, 28 Gru 2017    Temat postu:

Gdzie szukać problemu , lagi wp40 nie reaguja na ustawienia pokrętłem , mają po 1 pokrętłe z góry, prawa reb , lewa comp. Kilknieca są wyczuwalne, ale praktycznie nic sie nie zmienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 8:53, 28 Gru 2017    Temat postu:

U mnie regulacja działa i to jest to wyczuwalne, nawet bardzo. Rychu coś Ci sie w zawiasie chyba wysypało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:14, 28 Gru 2017    Temat postu:

Generalnie mam założony starszy zawias( z 95) z regulacją z dolu i góry oraz tarcza 240 mm i w tym wszytko działa. Te wp40 sa z 96 , czyli nieco nowsze z tarcza 300 , ale zdjęte z moto bo ciągle ciekły no i regulacja nie reagowala .Myślałem o ich odnowieniu, ale chyba mija sie to z celem .Mam tez na oku cały zestaw wraz z kolem , lagi ups WP43 od sxc 625. Myślę czy jet sens zamiany , 1000 zl wyjdzie za całość,ale to co mam na moto , za 400 z kolem bym sprzedal i za 600 byl by swiezszy sztywniejszy zawias.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 10:52, 28 Gru 2017    Temat postu:

Pod 43 półki też będziesz musiał wymienić. WP40 jest bardzo fajne do serwisowania, z wymianą uszczelniaczy i panewek 2h roboty i wracasz na trasę. Uszczelniacze założyłem oryginalne, trzymają bez problemu, olej 5W Motorexa (może Cię to zdziwić ale na lagę zalałem po 450ml bo dopiero wtedy lustro oleju było na odpowiednim poziomie) i wszystko śmiga jak należy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 10:55, 28 Gru 2017    Temat postu:

jak tu sie kręci a nie czuc zeby na cokolwiek to wpływako to zwykle bywa tak że zaworki stoja, jak sie kręci na górze, to kręcisz jakby sruba - w góra i w dól, sruba ta popycha taki długi aluminiowy popychacz który z kolei wciska zaworek - a zaworek to stożek który przymyka otwory, olej sie przeciska najpierw przez otwory. i bywa często że ten zaworek "gnije" i sie zawiesza we wcisnietej pozycji.

wystarczy rozebrac kartridż i potem ogarnąć zaworek, w zasadzie to darmowa operacja bo uszczelniaczy nie trzeba pruć, no moze troche oleju stracisz bo ciezko to zrobic bez sciekniecia oleju gdzies poza zbiornik w który sie spusci olej. ( chociaz pewnie i tak warto go zmienic na nowy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin