Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przeróbka lc4 400 na 620. jest to mozliwe?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MareczeKTM




Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:38, 14 Gru 2013    Temat postu: Przeróbka lc4 400 na 620. jest to mozliwe?

Witam posiadam ktm-a lc4 400 97r (olej w ramie) i chce przeprowadzic remont, i mam dostep do czesci z 620. tzn wal, tlok, cylinder, glowica wraz z walkiem Razz i tu powstaje takie pytanie czy jest to mozliwe bym zamontowal gore z 620 + wymiana wału do karterow z 400 Question Question Question jesli jest taka opcja to z czym to sie wiaze? prosze pomozcie, przeszczsliwy bym byl gdyby sie to udalo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:13, 15 Gru 2013    Temat postu:

Jeszcze musial bys doliczyc gaznik 40mm , w 400 masz chyba 36. Prawdopodobnie da sie przerobic na 620.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MareczeKTM




Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:52, 19 Gru 2013    Temat postu:

gaźnik tez mam, no będę próbował. a wiecie może czy rozstaw szpilek cylindra jest taki sam?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:59, 19 Gru 2013    Temat postu:

tak
[link widoczny dla zalogowanych]

wedlug numerow serwisowych kartery tez takie same , czyli skrzynia i kartery zostaja , reszte wymieniasz od 620 , lancuszek rozrzadu tez musi byc dluzszy o 2 ogniwa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:05, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Pią 17:19, 04 Kwi 2014    Temat postu:

podepne sie pod temat bo mam 400 z 95 roku i tez staneła mi korba. nowa kosztuje tyle ze płakac sie chce a pozatym z czesciami do 400 jest kiepsko. Ja nie mam oleju w ramie i tez chciałbym przerobic na 620 czy wymiana wału i całej góry z rozrzadem wystarczy??? jestem w stanie kupic nawet cały silnik lecz czy instalacja bedzie mi pasowała od 400???chodzi mi tu głównie o rozdzielacz iskry czy cewke- jak to się tam nazywa. prosze o podpowiedz ewentualnie czy ktos by mógł takie cos zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Pon 17:02, 14 Kwi 2014    Temat postu:

ja już jestem mądrzejszy o silnik Very Happy do 400 włozyłem silnik od 620 faktycznie gaznik 40 musiałem załozyć rozmiar karterów jest taki sam, SEM pasuje od 400, jedyny problem jaki był to to ze silnik od 620 ma wałek balansujacy i rame trzeba było delikatnie przerobić. co do cylindra to od 620 jest wyzszy o centymetr przez to wał i łańcuszek rozrzadu trzeba zmienić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Pon 17:03, 14 Kwi 2014    Temat postu:

jedno jest pewnie nie ma porównania miedzy 400 a 620 , przepaść Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:27, 27 Kwi 2014    Temat postu:

byly silniki w 620 SC i 540 sxc bez walka balansujacego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin