Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Mikuni
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:52, 04 Mar 2011    Temat postu:

Jak chcesz to za 300+wysyłka mogę CI sprzedać mikuniego z linkami gazu, rollgazem (bez linki ssania), tylko ma już wytartą iglicę i trochę przepustnicę. Jeździłem na tym i moto dobrze chodziło, ale na dłuższą metę wpadało by chociaż tą iglicę zmienić, żeby bigosu nie narobiła.
Ew. za dopłatą mogę Ci te elementy wymienić z innego gaźnika, który mam (niekompletny, na części).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:16, 04 Mar 2011    Temat postu:

narazie zobacze jak dellorciak bedzie sie sprawowal , jeszcze nie wiem czy to ze moto ciezko palilo po glebie bylo wina zacietego ssania czy gaznik mial focha . Ogladalem przeputnice i iglice , wszystko w bdb stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:17, 05 Mar 2011    Temat postu:

Dellorto są wredne w regulacji i lubią zalewać.
Generalnie przy paleniu na ciepło lub po glebie problem jest zbyt bogata mieszanka, więc jeśli miałeś ssanie (to zwykłe) zacięte w pozycji niedomkniętej to jak najbardziej może to problemy robić.
Tzw. "ciepłe ssanie" działa dokładnie odwrotnie niż "normalne" ssanie i zubaża mieszankę - akurat w wersji PHM40 stosowanym w LC4 (bodajże SD?) działa to w ten sposób, że unosi lekko przepustnicę (na tyle, żeby zubożyć trochę mieszankę, ale nie spowodować jeszcze "oddania" przez kopniak).
Sprawdź dobrze przepustnicę tego gaźnika - typową metodą zużywania się tych dellorciaków jest wybijanie się materiału od dołu przepustnicy w miejscu kontaktu z stożkiem śruby regulacji jałowych obrotów. Wkręcając śrubę stożek unosi przepustnicę do góry - jeśli przepustnica jest już w tym miejscu wybita (co się często zdarza) to opada niżej niż powinna, regulacja przestaje działać i mieszanka staje się za bogata. Dolna krawędź "beczki" przepustnicy powinna być gładka, bez żadnych wcięć czy rowków, tak jak mniejwięcej tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] (akurat ta raczej NIE będzie pasować do 620/640 - trzeba spr. po numerach w katalogu).

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:26, 05 Mar 2011    Temat postu:

niezla cenka za przepustnice.. za 750 moge miec mikuni TM , fxrider dzieki za wyjasnienie, kukne w niego przy okazji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin