Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem na wyskich obrotach SC 620 LC4 !!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafalm




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pią 21:18, 16 Paź 2009    Temat postu: Problem na wyskich obrotach SC 620 LC4 !!!

Witam wszytskich Forumowiczow

Wlasnie 4 godziny temu zakupilem KTM SC 620 LC4 z 98 i tak po kolei:

Moto mialo robiona kapitalke silnika chodzilo dobrze oz do ktoregos momentu, mianowicie przestal chodzic i poprzedni wlasciciel mowi ze zepsulo sie magneto uszkodzily sie cewki wszystko powymienial magneto i reszte dal do regeneracji itd ale nei chodzi jak powinien. Odpala bardzo ladnie, czy cieply czy zimny. jak stoi na nogach obroty sie wkrecja elegancko, ale jak sie wsiadzie wbije bieg, i ruszy to czuc ze idzie ale przez chwilke pozniej zaczyna sie dlawic i nie ciagnie poprostu, cos tam strzela, no nie jedzie. Nie jest to sprzeglo ani nic, tylko cos chyba z elektryka, jak ktos ma jakis pomysl lubi mial podobny problem prosze odpisac.

Dziekuwa z gory,

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 1:06, 18 Paź 2009    Temat postu:

nie sprawdzisz tego zwyklym miernikiem...najlepiej metoda podmianki ---- tanio kupiłes wiec Masz problem SmileSmile

[link widoczny dla zalogowanych]

jesli zaplon SEM to wyzej Masz opis jak to dziala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 21:31, 24 Gru 2009    Temat postu:

Masz tam regulację zapłonu deklem magneto czy modułem? Jeśli deklem magneto to masz złe ustawiony zapłon. Jeśli masz moduł to możesz mieć rozregulowany gaźnik- zla mieszanka. ALe wyglada mi na to pierwsze czyli przestawiony zaplon. Najlepiej jak bys dal fote silnika to bym mogól powiedziec z wieszka pewnoscia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misqu007




Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:53, 10 Lut 2010    Temat postu:

mam podobny problem co kolega tylko w lc4 400 - w sumie to identyczny i nie wiem co z tym robic , natomiast ja juz mam sam problem z odpalaniem ( jak juz odpali to efekt jest taki sam jak kolegi ) ... jeszcze nic z tym nie robilem ale niebawem zaczynam walke i pierwszym krokiem bedzie wymiana gaznika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wazzabii




Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:20, 28 Mar 2010    Temat postu:

ściągnij service manuala
i sprawdź rezystancję uzwojeń od układu zapłonowego, po prostu odepnij te kabelki pod bakiem co idą do tej brazowej "puszeczki" (CDI), sprawdź rezystancję uzwojenia stojana, a nie CDI

prawidłowe wskazy zawarte są w manualu, poszukasz znajdziesz.
ale gdyby ten element był uszkodzony to raczej byś nie uruchomił sprzęta nawet na kilka sekund.

przestawienia zapłonu powodowałoby chyba straszne telepanie silnikiem,
jak ustawić prawdiłowo zapłon znajdziezs w manualu.
streszczając musisz zblokować wał i ustawić kręskę magneta z kreską stojana, obracać można tylko deklem do którego jest przykręcony stojan.

jak nowy gaźnik do 400tki to tylko Keihin FlatFCR 38mm z pompką przyspieszającą (opcjonalnie 39,40, ale z tym będzie miał lepszy dół)

jak coś to mam na sprzedaż gaźnik Mikuni BST40 stan bdb, wraz z manetką (2 linki), gaźnik podciśnieniowy, wymontowany z KTM LC4 400SXC 2000rok, bardzo mało jeźdzony.

co pierwszego kolegi to radziłbym sprawdzić kolor świecy po próbie jazdy i tym szarpaniu, (rozumiem, że samą świecę już wymieniłeś/podmieniałeś)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin