Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podwyzszenia kierownicy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:11, 25 Lut 2011    Temat postu: Podwyzszenia kierownicy

witam

jak wykonac podwyzszenia kierownicy do LC4 ? po prostu zwykle rurki pod mocowania polki ? ile cm mozna podniesc ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 21:14, 25 Lut 2011    Temat postu: Re: Podwyzszenia kierownicy

Rysiek24 napisał:
witam

jak wykonac podwyzszenia kierownicy do LC4 ? po prostu zwykle rurki pod mocowania polki ? ile cm mozna podniesc ?


Podwyższenia kupisz w necie, ja mam 2.5cm, wogole to podwyższenie kiery w kacie to podstawa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:17, 26 Lut 2011    Temat postu:

ja mam dostep do nierdzewki , toakrki itp , czzy to zwykla tulejka ? jakiej srednicy uzyc i jaki otwor rozwierrcic ? Sruba zostaje oryginalna ? czu uzywacie dluza ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 6:24, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:15, 26 Lut 2011    Temat postu:

Jaki typ mocowania masz?
Najprostsza metoda to zastosowanie typowych riserów pod samą kierownicę (na allegro okolice 100zł).
Można też zrobić zwykłe tulejki, ale ja planuję bardziej ambitny patent (wzorowany na oryginalnych riserach KTMa), który zapewni większą sztywność kierownicy.

Ten wariant polega na tym, że podnosisz cały silentblock mocowania kierownicy (ta gumka w półce) - dzięki temu ramię sił z kierownicy działające na silentblocki jest mniejsze i kiera będzie sztywniejsza.
Tak to wygląda w sklepie (niestety są tylko 18mm, a ja chciałbym 30-40):
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] (tutaj niekompletne, bo brakuje przedłużonej tulejki wchodzącej w silentblocki).

Jakbyś chciał rzeźbić coś takiego to chętnie odkupiłbym jeden kpl.

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Sob 9:17, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 12:24, 26 Lut 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
ja mam dostep do nierdzewki , toakrki itp , czzy to zwykla tulejka ? jakiej srednicy uzyc i jaki otwor rozwierrcic ? Sruba zostaje oryginalna ? czu uzywacie dluza ?


Poszukaj sobie na necie jak to wygląda i będziesz wiedział i znał odp na wszystkie pytania.
I na przyszłość - uzywajcie netu zanim zadacie pytanie i ktos bedie musial siedziec i klepac w klawiature bo niechce sie poszukac, wygooglac najprostrzych rzeczy.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:30, 26 Lut 2011    Temat postu:

Karambol napisał:

Poszukaj sobie na necie jak to wygląda i będziesz wiedział i znał odp na wszystkie pytania.
I na przyszłość - uzywajcie netu zanim zadacie pytanie i ktos bedie musial siedziec i klepac w klawiature bo niechce sie poszukac, wygooglac najprostrzych rzeczy.

[link widoczny dla zalogowanych]



Jak widać nie jest to jedyne możliwe rozwiązanie (i niekoniecznie optymalne).

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:10, 26 Lut 2011    Temat postu:

mi chodzil o tulejki raczej , ale dzieki za lynka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kogut




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliszcz

PostWysłany: Sob 16:58, 26 Lut 2011    Temat postu:

Witajcie ! Ja w moim dałem pięciocentymetrowe , teflonowe tulejki . Od razu lepiej się jedzie na stojąco .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:09, 26 Lut 2011    Temat postu:

Też chętnie bym dał 5cm, ale obawiam się, że przewodów mi zbraknie (od dekompresatora już jest mało zapasu, mam też dłuższe lagi i przewód hamulca z ADV ledwo starcza)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:04, 27 Lut 2011    Temat postu:

Ja mam 3cm podwyższenia i to jest max co można założyć przy ssaniu połączonym z przełącznikiem zespolonym. Większe dało by radę przy założeniu ssania i przełączników od SC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:06, 27 Lut 2011    Temat postu:

te adaptery fajne , ale tam jest 3.5 cm , a lukasz_vip mowi ze max to 3 ... wiec chyba nie podejdzie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:48, 27 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Moje podwyższenia z tulei zawieszenia z VW POLO.
Widać też jak leci linka od ssania. Można ją puścić od strony zbiornika, ale wtedy podczas skrętu będzie ona dociskana do zbiornika i pewnie po dłuższym czasie się zniszczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:59, 01 Mar 2011    Temat postu:

lukasz_vip jaka jest wewnętrzna średnica tej tulei? Chodzi mi o to czy jest dużo luzu między tuleją a śrubą mocująca kierownice ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:29, 01 Mar 2011    Temat postu:

Nie może być luzu między tuleją a śrubą ;] Muszą pasować idealnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:36, 02 Mar 2011    Temat postu:

jak dokładnie nazywa się ta tują i gdzie ona jest montowana w vw polo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin