Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parę pytań na temat SXC 540

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lechucrx




Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 19:31, 20 Maj 2014    Temat postu: Parę pytań na temat SXC 540

Witam wszystkich użytkowników.

Z racji że powracam w teren, i szukam jakiegoś KTMa, postawiłem na SXC, ponoć równowaga pomiędzy LC4 a EXC.

Byłem oglądać jedną sztukę. Stan silnika jak na mój słuch jest dobry, nic nie puka, jedynie słychać ten charakterystyczny klekot LC4. Wizualnie, pozostawia wiele do życzenia, zawiecha i reszta technicznych rzeczy raczej jest ok. Czy 6000zł to odpowiednia cena za ten model ?

Jeszcze pare pytań:
-wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie?

-puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ?

-czy strzelanie z wydechu przy próbie odpalenia po lekkim zalaniu to norma ? raz strzelił, może dwa.


Moto jeszcze jest do zarejestrowania, czyli dochodzi kolejne pareset złotych.

Doradźcie coś Panowie znawcy Kata, bo ja z Hondy się przesiadam i wiedzę mam kiepską Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:11, 26 Maj 2014    Temat postu:

lepiej szukac 620 SC , badz 620 sxc - waga moze o 2 kilo wiecej od 540 , ale silnik bardziej popularny ( w 540 silnik bez walka balansujacego na 1 pompie oleju).

kolo powinno byc w osi ! sciaganie nie ma nic do kostek ! - njlepiej poprowadz go po desce szeroksoci kola i zobacz czy sie nie rozjezdza tyl z przodem !!

jak gaznik dellorto to moze strzelac przy odpalaniu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin