Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magneto
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem
Gość






PostWysłany: Pią 19:40, 16 Kwi 2010    Temat postu: Magneto

Ma ktos na zhandlowanie używane magneto ? interesuje mnie w rozsądnej cenie Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:48, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Hehe Very Happy Jak szukasz do SEM to zapomnij Very Happy Ja chyba kupiłem ostatnie tanie w PL. Dałem 300zł i taniej nie znajdziesz. Jest jedne na allegro ze statorem i kolo chce 1600zł za komplet. Na niemieckim ebay.de uciekło mi magneto i stator za 700zł.
Ogólnie magneta SEM szukaj od modelu z roku 90 do 99, bo w tych latach je zakładali.

A ogólnie następnym razem to podaj jaki masz motor bo wróżbitą nie jestem i nie wiem na pewno czy masz SEM ale tak zakładam bo one się najczęściej sypały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem
Gość






PostWysłany: Sob 6:05, 17 Kwi 2010    Temat postu:

heh zawiesiałem sie i nie wpisałem modelu mojego Very Happy
No więc popularne LC4 620 egs i dokładnie chodzi mi o sem.
miałem problemy z prądem i chyba sam popsułem magneto Embarassed
Myślałem że jest w środku bardzo zabrudzone i potraktowałm je papierem ściernym;/

Moge wiedzieć co było nie tak z Twoim? Bo wydaje mi sie że tak czy owak wine ponosi magneto.
są moze gdzieś na forum podane rezystancje dla uzwojeń w statorze ?

Dzięki tak wogóle za odzew Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem
Gość






PostWysłany: Sob 8:42, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Jeszcze jedno . czy magneto będzie pasowało od hausberga? cewko moduł ten sam - tm 14-05 , stator wygląda tak samo tylko czy nie będą się różniły np kierunkiem gwintu ? hausberg jest poniżej roku 2000 a mój kat 96
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:38, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Mam tego samego Kata ;]

Ja w swoim rozwaliłem przez przypadek wszystkie magnesy i magnesy odpadły od magneta. Ogólnie w SEM pada najczęściej stator niż magneto. Magneto nie będzie działać jak rozwalisz magnesy.
Podaj maila to wyśle ci całą serwisówkę.
Polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Poczytaj o SEM. Najczęściej pada cewka i zanika napięcie na jednym z kabli.

Od husaberga tak jeżeli to będzie magneto TYPE K. Niektóre husy miały odwrotnie magneto czyli od strony dekla a stator na silniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 17:38, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:37, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Zarejestrowałem się więc będzie nieco wygodniej Smile Tak wogóle to bardzo dziękuje Ci za pomoc ! Smile

Co do magneta... Myślisz ze gdybym je uszkodził to moto nie produkowałoby iskry? Nigdy nie miałem problemu z moją czwórką a mam ją mniej więcej rok...
Iskra jest taka że by chyba konia zabiła , paliwo dostaje a mimo to nie zapala ! Spędziłem sporo czasu czytając o zapłonie itd i wg mnie jest wszystko ok tylko z tym magneto nie jestem pewien, ale skoro ma iskre to wygląda jakby było ok...

Dzwoniłem do poprzedniego właściciela bo miły gość zawsze pomoże i powiedział mi że jakieś 2 lata temu wymienił cały iskrownik na prawie nowy ...
Kurde pogubiłem się z nim bo męczę się i męczę a to nie do pomyślenia żeby nie można było się cieszyć z KTMa:(Prydałaby mi sie jakaś serwisówka w której piszą o gaźniku bo w tej co mam to tego nie ma...Byłbym Ci wdzięczny
Mój mail [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raheem dnia Nie 8:40, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:01, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Jak będę we Wrocku to wyślę ci wszystko co mam. Raczej jak iskra jest to powinno być OK. A zapłon masz dobrze ustawiony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:42, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Próbowałem znowu kilka sposobów na odpalenie i nic Sad
Co do zapłonu to próbowałem ustawiać go nawet co pół mm i nic nie dało . nawet oznak życia:(
Dotychczas miałem doczynienia najwięcej z silnikami 2t więc moje pytanie może być ciut dziwne...czy tzw odma może mieć na to wpływ? tzn olej jest czysty bardzo ale w dwóch wężach miałem galarete...głowica nie ma nic z tym wspólnego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:01, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Jeżeli olej w silniku jest czysty to wszystko OK. U mnie też w odmie jest galareta. Ale to głównie od gumowania Very Happy
Próbuj odpalać moto i po długim kopaniu sprawdź świecę. Jeżeli będzie sucha to paliwo nie dochodzi. Jak będzie mokra to albo iskra gubi się pod ciśnieniem albo za duża dawka paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:15, 19 Kwi 2010    Temat postu:

No to byłoby ok bo olej jest czyściutki Smile
Świeca po dłuższym kopaniu jest mokra a sikra na swicy jest dobra ( i tu ciekawa rzecz bo na starej iskra jest lepsza niz na nowej Shocked )Kurde nie wiem juz co robić . zagłębiam sie od dziś w serwisówke, szkoda tylko że licho u mnie z niemieckim Very Happy

Tak tylko spytam czy wiesz może ie kosztuje regeneracja statora ? Jest w PL kilka firm które to oferują i mnie to ciekawi...
Na ebay.de widziałem regenerowany za 200 ejro Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raheem dnia Pon 20:54, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:30, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Nie wiem kto to robi ale nowy chyba za 100coś euro jest już do dostania w jakieś tam firmie. Przynajmniej tak pisali na forum niemieckim. Musiałbym poszukać tej firmy. Właśnie wysyłam ci maila w wszystkim co mam do LC4. Ja bym na twoim miejscu sprawdził ten gaźnik bo skoro iskra jest to musi palić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:58, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Dzwoniłem do tej firmy i powiedzieli mi ( wiadomo że byc moze chcą zarobić) motor moze tracic iskre pod ciśnieniem . regeneracja starora w zależności od uszkodzeń od 200 do 500 zł ... wysyła się do nich cały komplet wraz z kondensatorem itd.
przemyśle jeszcze sprawe a Tobie dziękuje za wszelaką pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pulek




Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Wto 21:25, 20 Kwi 2010    Temat postu:

podaje nr tel firmy zajmującej się regeneracja SEM.
607879940
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wazzabii




Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:49, 18 Maj 2010    Temat postu:

pomierzyłeś rezystancje uzwojeń?

jaka jest ? podaj wartości i kombinacje


jak ustawiasz zapłon? bo nie rozumiem tego co mm?
opisz dokładnie jak to robisz

wiesz jak sprawdzić luzy zaworowe?


jaki gaźnik? Dellorto? Mikuni ? Keihin?

skąd jesteś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

Uszkodzony okazał sie stator i moto chodzi jak laleczka już Smile dzięki za pomoc a temat chyba uważam za zamknięty Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin