Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4-E 640 Spalony moduł.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartolini2721




Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn

PostWysłany: Pią 13:18, 14 Kwi 2017    Temat postu: LC4-E 640 Spalony moduł.

Jako, że jest to pierwszy mój post na tym forum chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Potrzebuje pomocy z moim modułem. Jest to Kokusan CB7459. Moduł nie podaje iskry, trzeba go porozpinać, popukać, poruszać kablami i przy odrobinie szczęścia zacznie działać. Wtedy słychać takie gotowanie charakterystyczne dla tych modułów. Po wyłączeniu napięcia stacyjką lub kill switchem mamy powtórkę z rozrywki. Co może być przyczyną i jak to naprawić? Firma zajmująca się naprawą podała mi czas oczekiwania 4tyg, dla mnie to jest za dużo.

Dostałem od kolegi z forum supermoto za darmo drugi moduł spalony, rozebrałem go, zdjąłem gumę mam całą płytkę na wierzchu, jeśli chcecie mogę wam wstawić foty.

Znalazłem w necie moduły PROGCDI, sprzedający twierdzi, że bez problemu podpasuje do ktm lc4 640. Niestety mam taki problem, że u mnie se statora i impulsatora wychodzą po dwa kable, które wchodzą bezpośrednio do kokusana. Do PROGCDI przewidziane jest po jednym wejściu od statora i impulsatora. Druga sprawa to mapa zapłonu, której nigdzie nie mogę znaleźć. Przejrzałem już z 5 serwisówek. W serwisówce znalazłem tylko wzmiankę o punkcie na magnecie. Mogę zmierzyć kąt od tej kreski do GMP, ale co mi to da jak kąt wyprzedzenia musi się zmieniać w zależności od obrotów.

Ewentualnie jaki moduł podpasuje do takiego lc4?

Błagam Panowie pomóżcie, motocykl stoi już ponad 2tygodnie a pomocy znikąd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartolini2721 dnia Pią 13:19, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:46, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Uderz na forum Lc4 - [link widoczny dla zalogowanych]
Tam szybciej dostaniesz sensowną pomoc, tu w dalszym ciągu panuje kult RFS-a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartolini2721




Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn

PostWysłany: Pią 21:23, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Próbowałem już na kilku forach i nikt nic nie wie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 21:55, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Powinienem mieć w garażu taki moduł, ale jeszcze nie wiem kiedy będę w garażu, żeby sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartolini2721




Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn

PostWysłany: Pią 22:12, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Jeżeli jest sprawny to jestem chętny.

Jeszcze mam pytanie jak sprawdzić stator? Na rozruszniku daje mi 4,5V. Czy to normalne?

Dzisiaj odziwo moduł zaczął smażyć. Odpaliłem przejechałem dosłownie 500m 1..2...3.. i tak jak by mi ktoś stacyjkę wyłączył zjechałem na pobocze i nie chciał odpalić tylko raz prychnął. Zacząłem pchać po 100metrach spróbowałem jeszcze raz, odpalił. Udało mi się przejechać 20metrów i finito.

Różnicą jest to że moduł zaczął smażyć po przekręceniu stacyjki ale dalej jest problem z iskrą.

Czy na pewno jest to moduł?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartolini2721 dnia Pią 22:38, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:42, 15 Kwi 2017    Temat postu:

mialem cos podobnego i winny byl stator , po nagrzaniu sie iskra wcinalo , ale na zimno palil od kopa .. , tylko ja mam inny zaplon SEM-a , Ty masz zaplon od lc4 640 , na allegro na peczki 640 na czesci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 16:55, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Bartolini2721 napisał:
Jeżeli jest sprawny to jestem chętny.

Jeszcze mam pytanie jak sprawdzić stator? Na rozruszniku daje mi 4,5V. Czy to normalne?

Dzisiaj odziwo moduł zaczął smażyć. Odpaliłem przejechałem dosłownie 500m 1..2...3.. i tak jak by mi ktoś stacyjkę wyłączył zjechałem na pobocze i nie chciał odpalić tylko raz prychnął. Zacząłem pchać po 100metrach spróbowałem jeszcze raz, odpalił. Udało mi się przejechać 20metrów i finito.

Różnicą jest to że moduł zaczął smażyć po przekręceniu stacyjki ale dalej jest problem z iskrą.

Czy na pewno jest to moduł?


Sprawdź odległość impulsatora od magneta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartolini2721




Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn

PostWysłany: Sob 17:28, 15 Kwi 2017    Temat postu:

0,75mm. Sa na pęczki ale z szarym silnikiem. Dzisiaj moduł zaczął skwierczeć jak rozpiąłem czujnik stopki. Potem wpiąłem inny spalony moduł żeby go sprawdzić i po powrocie do mojego modułu przestał skwierczeć-iskry brak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartolini2721




Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn

PostWysłany: Śro 23:07, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Może ktoś określić czy da rade odpalić silnik czarny na module od szarego?
Ewentualnie czy czujnik stopki, sprzęgła, luzu ma wpływ na załączanie modułu? Jak je sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartolini2721




Dołączył: 14 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lbn

PostWysłany: Czw 21:02, 27 Kwi 2017    Temat postu:

Sprawa wygląda następująco. Mam dwa moduły. Mój na bialo niebieskim kablu bije 150v, kupny 180v. Iskry jak dalej nie było tak nie ma. Jezeli rozepne bialo niebieski i zepnę to jedna iskra przeskoczy, na rozruszniku 1 czasami 1 na 6-10 obrotów. Oporność pierwotnego uzwojenia 1om, wtórnego 12,8 kilo oma, na zielonym kablu mam 40v, oporność fajki 5 nie cale kilo omów, impulsator oporność 96 omów przy kręceniu skacze 90-100omow i generuje 1v. Jezeli odepnę cewkę i masuje ja kablem to nie daje iskry. Gdzie szukac przyczyny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin