Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 do oceny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturro54




Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk - jura pólnocna

PostWysłany: Wto 16:59, 07 Mar 2017    Temat postu: LC4 do oceny

witam. moze ktoś lunąc na to moto:

niby jest to 640, jednak że po VIN wychodzi rej 1991r
na co zwrócić uwagę itp?? gościu jeszcze pisze, iż poci się moto przy 2 filtrach (niby zimeringi poszły)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturro54




Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk - jura pólnocna

PostWysłany: Wto 17:00, 07 Mar 2017    Temat postu: Re: LC4 do oceny

link:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:04, 07 Mar 2017    Temat postu:

Pierwsze co, czy odpala z rozrusznika bez problemy.
Nawet jak sprzedawca będzie mówił ze słabe aqu i taki tam bzdury to niech podładuje do odpalenia. Często w lc4 pada autodeko na wałku rozrządu i nie ma opcjo odpalenia silnika z guzika. Jedyna opcja naprawy to zakup nowego wałka 800-900zł serwis.
Dalej kiwak i całe reszta tak jak w standardowym enduro/cross.

Jeżeli gość twierdzi że simeringi puściły przy filtrach oleju to wiedzę że nigdy tam nie zaglądał. Z tego co wiem w jednym jest uszczelka a w drugim oring.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Wto 18:07, 07 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturro54




Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk - jura pólnocna

PostWysłany: Wto 20:35, 07 Mar 2017    Temat postu:

GaCek napisał:
Pierwsze co, czy odpala z rozrusznika bez problemy.
Nawet jak sprzedawca będzie mówił ze słabe aqu i taki tam bzdury to niech podładuje do odpalenia. Często w lc4 pada autodeko na wałku rozrządu i nie ma opcjo odpalenia silnika z guzika. Jedyna opcja naprawy to zakup nowego wałka 800-900zł serwis.
Dalej kiwak i całe reszta tak jak w standardowym enduro/cross.

Jeżeli gość twierdzi że simeringi puściły przy filtrach oleju to wiedzę że nigdy tam nie zaglądał. Z tego co wiem w jednym jest uszczelka a w drugim oring.

kiwak,lagi niby zrobione są. martwi mnie ze to jest 640 a w dowodzie jest wbity jako 600 i rej 1991 a 640 wychodziły powyżej 2000r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:16, 08 Mar 2017    Temat postu:

daj sobie spokoj ..pod pokrywa magneta kupa sylikonu , lagi klasyczne WP Extreme rocznik 1998 - 2000 , w ogloszeniu 2002 a w papierach 1991..dobre LC4 z tego rocznika kosztuje znacznie wiecej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin