Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 640 SMT by fxrider

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:08, 14 Kwi 2011    Temat postu: LC4 640 SMT by fxrider

Hej,
trochę mi się zeszło, ale w końcu wrzucam.
Historia wygląda tak, że miałem jechać w góry, ale w międzyczasie GSa (znaczy się BMW R1100GS) trochę zaniemogła na subframe (znaczy urwał się z mocowań) i zostałem się ze swoją trochę rozdłubaną LC4 Enduro.
Mało kto rozpatruje to jako sprzęt do turystyki, ale z braku innej rozsądnej alternatywy zacząłem kombinować jak tu go szybko dostosować korzystając z gratów zalegających w garażu - w końcu motywacja była Wink
Na początek dostał Keihina FCR41MX i trochę odżył (na początku, bo potem doszedł bak ADV, który upierdliwie się zdejmuje), następnie były modyfikacje główki ramy (mocowanie pod stelaż) i przyszła owiewka, bak i kanapa ADV.
Potem była wymiana sprężyny z tyłu na twardszą(aktualnie 70 z ADV) + testy, dodatkowe tulejki pod sprężyny z przodu i podwyższenie kierownicy o 4 cm (http://img828.imageshack.us/g/dscf1648n.jpg/)
Szybko dopracowałem jeszcze kokpit i kablologię, na koniec wrzuciłem kółka SM i ostatecznie wyszło coś takiego:

KTM LC4 640 SMT by fxrider






Bez czachy w sumie też fajnie wygląda:



Dziś startuję na wycieczkę, jak dobrze pójdzie i nic nie wybuchnie to do końca weekendu przejadę tym wynalazkiem 1500 km Smile

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:43, 14 Kwi 2011    Temat postu:

ladny , tylko te kola nie pasuja do calosci Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:43, 14 Kwi 2011    Temat postu:

jak ci sie sprawuje licznik wapora ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 21:24, 14 Kwi 2011    Temat postu:

ten licznik pokazuje do 200? bo na alledrogo jest podobny ale do stówy niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:31, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Hej,
wróciłem.

Jeśli chodzi o licznik to mam mieszane odczucia - z jednej strony jest fajny, ma sporo opcji, czytelny, nie za duży, a z drugiej robi problemy.
N.p. kontaktron (znaczy czujnik prędkościomierza) po utopieniu jakiś czas nie działał.
Kabelki są bardzo delikatne, a wtyczki małe i ciężko się je rozpina - jedną przy tym uszkodziłem, kabelki przy jednej mi się urwały przy nasadzie (ciężko było potem zarobić konektorki na tak małych przewodach). Gdy bateria zaczęła padać licznik zaczął wariować - po odcięci zasilania zewn. (mam go podpiętego za stacyjką) często tracił pamięć przebiegów, vmax, etc. - wymiana pomogła. Niby jest kontrolka informująca o słabej baterii podtrzymującej, ale jakoś nie bardzo działała.
Mocowania do kierownicy nie są zbyt wytrzymałem, ale na szczęście system mocowania pozwala łatwo wyrzeźbić jakieś własne, więc nie jest to problem.
Trochę brakuje kontrolek neutrala, kierunków, etc. no ale taki licznik.
Skala obrotomierza jest do bodajżę 12 czy 13 kObr i pod LC4 jest źle wyskalowana - przy max obrotach wychodzi raptem kawałek za połowę skali - jest to mało czytelne/precyzyjne. Na szczęście jest też licznik "cyfrowy".
Przydałby się jeszcze drugi licznik przebiegu dziennego.
Prędkości wyświetla do co najmniej 165 Wink
Generalnie jest nieźle - pozmieniam wtyczki, umocuję lepiej kable i będzie (mam nadzieję służył), ale jeśli ktoś nie potrzebuje obrotomierza, temp. silnika i kontrolek zmiany biegów (flasher, 2 stopnie, obroty regulowane) to IMO lepiej kupić dobry, podświetlany licznik rowerowy i oszczędzić tych kilka stówek.

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:59, 18 Kwi 2011    Temat postu:

kontaktron mozna kupic niedrogo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:01, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Mój na ten moment jeszcze (znowu) działa, a jak mnie chęci najdą to go podleczę dawką sylikonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin