Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 620 SC '99 czy WR250F '03
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vtec




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:38, 30 Sty 2014    Temat postu: LC4 620 SC '99 czy WR250F '03

Witam , jestem tutaj nowy i potrzebuje waszej pomocy....czy szukam hard enduro niedrogiego , zarejestrowanego....

Moje dotychczasowe doświadczenie to soft enduro + enduro turystyczne Apka ETV1000 Caponord. Dlatego taka rozbieżność w wyszukanych moto.

Co wybrać?

LC 4 , za 6000 i w niego zainwestować żeby go przywrócić do jakiegoś fajnego stanu? Moc mnie trochę onieśmiela Wink Ale podobno te silniki są nie do zajechania. Na + rzadkie remonty. Na minus fantacja poprzedniego właściciela (youtube. com/watch?v=g7QxOBZwnYc) chyba że zaliczyć to pod normalne traktowanie? Następny minus to brak rozrusznika , przejmować się tym? Rolling Eyes

otomoto .pl/ktm-lc-lc4-M3895467. html

skąd u niego podnóżki i centralka? Neutral


Czy WR250F za ok 8000 tyś i mieć względny spokój?
allegro .pl/yamaha-wr250f-okazja-nie-ktm-honda-kawasaki-i3894119732.html
Rolling Eyes Rolling Eyes


Proszę nie opieprzać mnie , liczę na Waszą pomoc i obiektywne podejście....
Przepraszam za zamieszanie z adresami www ale macie tutaj jakies zabezpieczenie i nie mogłem ich dodać w normalny sposób...


Cz ewentualnie ktoś z Poznania byłby chętny podjechać ze mną na oględziny tego KTM?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vtec dnia Czw 20:59, 30 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 21:22, 30 Sty 2014    Temat postu:

hej
różnica między modelami jest duuża, a czemu nie EXCF ?
jak w grę wchodziły by TYLKO te dwa i miałbym latać hard enduro to była by to WRka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vtec




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:36, 30 Sty 2014    Temat postu:

EXC nei znalazłem nic ciekawego w mojej okolicy. Poza tym na korzyść LC4 przemawiają rzadkie serwisy. WRka nie wiem czy nie będzie za słaba. Ma być to sprzęt w lekki teren , błoto , podjazdy , pola , las.. ma być frajda bez skakania , poza tym podoba mi się charakterystyka pracy większych jednostek...hmmm ale mam zagwozdkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Czw 22:31, 30 Sty 2014    Temat postu:

miałem lc4 600 nie do zarąbania maszyna Wink zawieszenie mega wytrzymałe a podnóżki i centralka do dołożone gadżety tez wada to waga ok 125kg + BP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:33, 30 Sty 2014    Temat postu:

hm , dla mnie hard enduro to takie enduro włącznie z noszeniem moto ,ale jak mówisz że teren trochę lżejszy... to może jednak lc4?
po litrowym moto, 250 raczej cie nie poniesie więc pewnie byś ją pilnikował = częstszy serwis ,
a tak w ogóle to najlepsze było by 500 exc dla Ciebie i tyle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:39, 30 Sty 2014    Temat postu:

Wybór należy do Ciebie ale z mojej strony mogę napisać że miałem lc4 odchudzone maksymalnie ile się dało, ale jednak waga robiła swoje podjazdy czy błoto; zawsze ta waga jednak przeszkadzała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vtec




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:54, 30 Sty 2014    Temat postu:

exc 500 to za drogie cacko....a cos do 12k kupie na moje potrzeby?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:06, 30 Sty 2014    Temat postu:

najlepsze bedzie exc 450 na RFSie czyli do 2007 roku. do 12 tysi sppoooko cos kupisz bez papierów za jakies 8-9 tysków da sie cos ciekawego wyrwać najlepiej roczniki 05-07. to że teraz nie ma koło ciebie - czekaj aż sie trafi. albo szukaj dalej.

WR - dobre moto moze byc nieco przy słabe do dalekiego enduro, na prostej szybko łapie za dyszke, na ostre podjazdy za słaba i za cięzka.

ktm lc4 - super do dalekich przelotów ale raczej mniej wyczynowych, w trudnym terenie jest za cięzki. da sie owszem, ale człowiek więcej sie namęczy niz bedzie miał frajdy z jazdy

ktm exc- czy nawet yamaha WR ale 450tka, mocna na podjazdy, mozna poleciec dalej w las i nie łapie za dyszki 100wka przelotowo przez las to nie problem. no a potem zjechac ze sciezki w ciezki teren i o ile technika pozwoli to sie praktycznie w ogóle nie zmęczysz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:10, 30 Sty 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:


ktm exc- czy nawet yamaha WR ale 450tka, mocna na podjazdy, mozna poleciec dalej w las i nie łapie za dyszki 100wka przelotowo przez las to nie problem. no a potem zjechac ze sciezki w ciezki teren i o ile technika pozwoli to sie praktycznie w ogóle nie zmęczysz

Super Super


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:37, 30 Sty 2014    Temat postu:

obawiam sie ze ten LC4 moze byc ostro skatowany i w ogole jakis zmixowany z 2...zlote kola tez nie od tego modelu a od 540 SXC...jesli brac , to tylko ogladac z kims kumatym w LC4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vtec




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 0:58, 31 Sty 2014    Temat postu:

allegro .pl/ktm-exc-450-zarejstrowany-i3930280240.html


ten mi się podoba Wink jak często wypadają serwisy / zmiany oleju w takim modelu? Czy na przykład po założeniu kół SM będzie mowa o jakiejś trasie - czy koszta mnie zjedzą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 9:39, 31 Sty 2014    Temat postu:

olej co ok 10-15mth , sprawdzenie zaworów co ok 20-30 , więc spoko,
co do SM to nie wiem ale przeloty rzędu 200km nie powinny być kłopotem, podczas endurzenia robi się nieraz ponad 100km i moto żyje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:22, 31 Sty 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] - ten handlarz ma kilka katów na sprzedaż (400, 450, 250 RFS), blisko jest, podjedź zobacz. 400 byłaby idealna do Twoich wymagań.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:45, 31 Sty 2014    Temat postu:

powiem Ci tam EXC są drogie ale daję mega fun z jazdy. ja juz w swojego pewnie z 20 tysi wpakowałem w 4-5 lat. na sezon koło 2000 zł idzie na mechaniczne utrzymanie ale latam sporo. poleciałem ze 2X w trase po asfalcie 100 km. no i tak 100km/h cisnąc i sie jedzie całkiem przyjemnie mimo że na brudasach ale po tych 100 km juz mi sie odechciewało jazdy Very Happy przyjemnie ale męcząco, no i tylko w ciepłe fajne dni da sie jechac bo jak wieje to masakra. ( bez owiewek )

w terenie to juz inna bajka ;D ale ogólnie raczej moto nie nastawione na trasy

co do seriwsu ja olej zmieniam co 20 mth mniej wiecej. zawory - sprawdzam raz na sezon i zwykle nie wymagaja wiekszej korekty. w tym sezonie ( 100 mth nabite ) raz ustawiałem i to też o 1/10 obrotu srubkami wiec sie jeszcze w normie miesciło. ale zalenzie od jazdy, i częsci jak juz zuzyta głowica i moto w tyłek dostaje to czesciej trzeba. chociaz wydaje mi sie że za spokojnie to nie smigam Very Happy ale na zaworki nie narzekam. w sensie czestosci zaglądania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vtec




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:29, 31 Sty 2014    Temat postu:

Fat Ty też na WGM jesteś - nie? Smile Może polatamy kiedyś jak już uda mi się kupić sprzęta? Very Happy



Fat,

Byłem u tego handlarza z Pobiedzisk , sprzęty wyglądają na mocno zmęczone...aczkolwiek sprawne Smile Jutro jadę do gniezna oglądać tego:

tablica .pl/oferta/ktm-exc-450-akrap-zarejestrowany-nie-sx-kx-wr-yz-yzf-cr-crf-CID5-ID4OiJl.html#598dcc7e84


i


tablica .pl/oferta/ktm-exc-450-zarejestrowany-CID5-ID3sB6B.html#598dcc7e84


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vtec dnia Pią 18:34, 31 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin