Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lc4 620 rozrząd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 22:57, 25 Lis 2011    Temat postu: Lc4 620 rozrząd

Witam. mam problem z odpaleniem moto po remoncie... tj.Rozebrałem silnik w drobny mak a teraz po złożeniu i wyminay (korby łożysk i tłoka) nawet sie nie odzywa.... mozliwe jest zle ustawienie rozrządu?? powiem tak wczesniej jak blokowałem śrube wału, to oba zawory mozna było regulowac na raz a teraz jak wkrecam śrubę to mozna na przemian rgulowac wydech w czasie jak sssace sa otwarte a nastepnie ssace jak wydech jest otwarty... silnik jest juz w rami i nie wiem czy rozbierac czy zostwaic tak... pomocy!!:] moim zdaniem trzeba rzoebrac silnik do rozrządu i obrucic go o 180 stopni.... a co wy na to...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:21, 25 Lis 2011    Temat postu:

Zdaję sobie sprawe z tego, ze pierwsza czesc powiedzi Cie nie usatysfakcjonuje ale... w serwisowce znajdziesz dokladny opis jak ustawic rozrzad.
Zdejmij pokrywe ustaw wal w gmp zablokuj go, sprawdz czy zgadzaja sie znaki na walku i magneto i wszystkie zawory sa przy tym zamkniete; jesli nie to ustaw tak zeby sie zgadzalo a jesli sie zgadza zamontuj pokrywe zaworowa i dopiero wtedy wyreguluj zawory.
Zawory reguluje sie w gmp przed suwem pracy, po suwie sprezania gdy wszystkie zawory sa zamkniete i krzywki na walku sa skierowane do dolu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:52, 26 Lis 2011    Temat postu:

Jak kopiesz to czujesz kompresje? Jak czujesz mocny opór to rozrząd jest pewnie OK.
Sprawdź czy masz iskre, to po 1..i czy zapłon jest na miejscu przed rozbiórką
Jak jest to spróbuj go jutro odpalić(czasem idzie tak zalać że 20kopnieć nie pomaga)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 8:53, 26 Lis 2011    Temat postu:

Wydaje mi sie ze to na 100% bedzie wadliwe ustawienie rozrządu właśnie konćze rozbierać silnik:] wszystko jest ok w zwiazku z iskrą. Jak tylko dobiorę się do rozrządu to dam znać co i jak tam jest ustawione :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:18, 26 Lis 2011    Temat postu:

dla każdego singla jest jedno ustawienie rozrządu: Tłok do góry, krzywki do dołu ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:16, 26 Lis 2011    Temat postu:

e no - może być też jedno i drugie do góry, tylko wrednie by się potem czapkę pokrywy zakładało...
Do autora: jeśli chcesz przestawić rozrząd o 180 to zrób po prostu jeden obrót wałem (360st) - do tego nie trzeba silnika rozbierać.

Ja pierdziu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:43, 26 Lis 2011    Temat postu:

Siema, wszystko jasne zl zlozylem rozrząd.... punkt na kole łańcuszka zamiast do kartera to był do góry a punkt wałka zamiast do góry byl do kartera :} pomyliło mi sie :p ale juz wszystko ustawione moto zapalil i parcuje świetnie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:02, 26 Lis 2011    Temat postu:

Masz szczęście że kolizji tłoka i zaworów nie byłoSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:30, 27 Lis 2011    Temat postu:

kolizja mogla byc ale nie na tyle mocna zeby rozszczelnic mocno zawory a jej skutki moga odbic sie na trwalosci glowicy i korby...
oby jej nie bylo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:38, 16 Gru 2011    Temat postu:

ja nie wiem co u mnie jest namotane , ale wedlug manual kreska na cewkach ma zgrywac sie z punktem na magnecie , a tym czasem kreska magneta jest 2 mm za kreska na cewce i przed punktem magneta dla 620 - wtedy mam blokade walu sruba.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 14:34, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 10:17, 17 Gru 2011    Temat postu:

Witam!Ja mialem podobna sytuacje.Po ustawieniu i zablokowaniu walu na gurnym kole rozrzadu znak(punkt)nie byl rowno z krawedzia glowicy lecz pare milmetrow powyzej tej krawedzi.I w zaden sposob nie moglem tego skorygowac.Myslalem ze to moze wyciagniety lancuch,a moze zbyt mocno splanowana glowica i cylinder.Jednak po zlozeniu moto odpalilo bez problemu i wchodzi mometalnie na obroty i mocy mu tez nie brakuje.Tylko jakiegoś zaworu uciszyc nie moge. Niech mnie ktos oswieci czemu ten znak nie jest na swoim miejscu?pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:11, 17 Gru 2011    Temat postu:

Sam sobie odpowiedziałeś skoro planowałeś... Kompresje masz za to lepszą. Ogólnie przy tych uszczelkach co daje ktm wystarczy włókniwem wyczyścić dobrze i nic nie będzie się pocić.

Podpinając się. W 600 silniku są inaczej odmy. Obie na górze głowicy... Gdzie powinna być podpięta ta bliżej gaźnika? (rama 620)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:12, 17 Gru 2011    Temat postu:

Małą różnice myślę że zapłonem ustawisz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Sob 20:12, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin