Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 620 98r-brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:21, 16 Sie 2010    Temat postu: LC4 620 98r-brak iskry

Witam jak w temacie mama problem z moim ktm,mianowicie po ostatniej przejażczce(spokojna,turystyczna jazda) moto stało dwa tygodnie i teraz po tym czasie niechce się odezwac,rozrusznik kręci ale bez skutku nawet niejęknął.Wykręciłem świece no i okazało się że wcieło iskrę.Macie jakieś pomysły co i jak można by sprawdzic zanim postawi się na serwis:)?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vader1913




Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 13:17, 16 Sie 2010    Temat postu:

Hej.
Ja też mam takie problemy z moim moto. A mam 620 EGS-E z 1998 więc chyba taki jak twój. Wcześniej miałem problemy gdzieś na stykach i z tym się uporałem a teraz jest problem z cewką w magnecie (niewytwarza prądu). Kable już sprawdziłem i są załe, niewiem co z tym zrobić chyba trzeba by podmienbić. Może któryś z kolegów ma taką na zbyciu (sprawną Smile ) Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Sob 9:12, 28 Sie 2010    Temat postu:

Może wie ktoś jak sprawdzic impulsator bo wydaje mi się że to on padł.Magneto prąd daje,moduł i cewka też chyba ok. bo po rozłączeniu i złączeniu biało zielonego kabla wychodzącego z modułu pokazuje się iskra,więc wygląda to tak jakby brakowalo tylko impulsu.Co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:51, 28 Sie 2010    Temat postu:

Panowie jest to normalna sprawa w KTM. Szukajcie informacji o zapłonie KOKUSAN lub SEM. Niestety KTM miał dość słaby zapłon, który lubił padać.

Polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych] KROKORDYL na pewno wam pomoże uporać się z tym problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:28, 02 Wrz 2010    Temat postu:

szym3 napisał:
Może wie ktoś jak sprawdzic impulsator bo wydaje mi się że to on padł.Magneto prąd daje,moduł i cewka też chyba ok. bo po rozłączeniu i złączeniu biało zielonego kabla wychodzącego z modułu pokazuje się iskra,więc wygląda to tak jakby brakowalo tylko impulsu.Co wy na to?

Siemanko!

rozwiązałeś ten problem? Mam dokładnie tak samo. Przy stykaniu kabli cewka moduł generuje się iskra ale podczas kopania już nie;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:41, 02 Wrz 2010    Temat postu:

oczywiscie impulsator był sprawny bo na samym początku dokonałem pomiaru parametrów wszystkich elementów zapłonu i impulsator był ok. Przez przypadek przerwałem jeden z przewodów przy montażu i nie zauważyłem tego. Dopiero jak się zorientowałem ze to musi być impulsator podłączyłem multimetr i się okazało ze nagle nie ma w ogóle przejścia a wcześniej było. Obejrzałem kable i znalazłem uszkodzenie. Usterka zlikwidowana, maszyna smiga:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Nie 12:13, 05 Wrz 2010    Temat postu:

Ja niestety jeszcze nie ogarnąłem sprzętu,trochę z braku czasu ale chyba bardziej z tego powodu że nie bardzo wiem za co się zabrac.Trochę coś tam zacząłem mieżyc ale nie bardzo wiem gdzie i jakie powinny byc te prądy itp.Z silnika wychodzi jakiś prąd ale tylko na żółtym i czerwono czarnym a na trzecim niema nic i też nie bardzo wiem czy tak ma byc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Śro 20:57, 08 Wrz 2010    Temat postu:

Jestem chyba na dobrej drodze do usunięcia usterki tylko czy wie ktoś może jaka powinna byc prawidłowa opornośc sprawnego impulsatora?Wydaje mi się na 95% że to on padł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:57, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Zależy jakiej firmy masz zapłon. Czy jest to Sem czy Kokusan. Podaj chociaż rocznik i model moto to Ci podam parametry według serwisówki.
Jeżeli chodzi o impulsator to on zwykle ma rezystancje w granicach 20-200ohm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Czw 17:55, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Zapłon mam kokusan,rocznik 98 tyle że silnik z Duka ale to chyba nie robi różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:45, 09 Wrz 2010    Temat postu:

jak kokusan to impulsator powinien mieć oporność w przedziale 80- 120Ω
Tak przy okazji [link widoczny dla zalogowanych] masz link do mojego tematu na innym forum gdzie opisuję wszystkie etapy zmagań z zapłonem i pomiary i parametry serwisowe dla danych pomiarów
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Czw 22:52, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Nie 19:00, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Usterka usunięta,przyczyną był impulsator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 19:34, 19 Wrz 2010    Temat postu:

No to teraz tylko palowac po polach i lasach:) i jebac precle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin