Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 400 na fcr39 cięzko odpala.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Pon 11:34, 22 Maj 2017    Temat postu: LC4 400 na fcr39 cięzko odpala.

witam. jakiś rok temu lub więcej przeszczepiłem do lc4 400 '99 gaźnik FCR39. zastosowałem ustawienia pod tego lc4 znalezione na forum. od początku palil dobrze. problemy zauważyłem tej zimy, cięzko było go odpalić na zimnym. obecnie rownież nie jest idealnie. odpalam go teraz sposobem. przekopie kilka razy z deko. potem przytrzymuje chwile manetke by trysnąć z pompki paliwem, ssanie, kop i motor zagada, chwile pochodzi i zgaśnie (wypali wtryśnięte paliwo?) po drugim, trzecim odpaleniu motor już trzyma wolne, zagrzeje się, wyłączam ssanie i jest ok. na ciepłym pali od kopa.

co o tym sądzicie? powinienem mu zwiększyć dawke paliwa dolną śrubą? czy jeszcze w czymś podłubać?
dodam że silnik w dobrej kondycji, tłok ok 50mht temu, nie żry grama oleju więc odrzucam problemy z kompresją. dodam że zmieniłem mu świecę na iryd, ale bez zmian.
może jeszcze fotka starej świecy:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

będę wdzięczny za wszelkie wskazówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 11:54, 22 Maj 2017    Temat postu:

Nie jest czasem troche za ubogo?

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:38, 22 Maj 2017    Temat postu:

za ubogo jest na pewno. palisz na ssaaniu czy nie ? dolna srubka sie reguluje odpalony silnik na jak najnizszych obrotach - jak wtedy jest ok, to powinien ładnie tez odpalać

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Pon 23:12, 22 Maj 2017    Temat postu:

jak zimny zawsze pale na ssaniu. cieply bez ssania. ale tak jak pisalem wczesnie,j na zimnym odpalam go z 3 razy az "zaciagnie" i nie zgasnie, i zawsze trysne mu manetka z pompki, bo bez tego nie zagada. sprobuje w takim razie pobawic sie ta srubka, choc gaznik mam na styk wiec trzeba sie sporo "nagimnastykowac" by to zrobic.
co do dawki to dźwignac mu iglice? czy wieksza dysze?
dzieki panowie za odzew


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:43, 23 Maj 2017    Temat postu:

narazie zacznij od srubki... potem bedziemy myslec co dalej Very Happy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Sob 11:02, 27 Maj 2017    Temat postu:

odkręciłem mu trochę srubkę do 2 obrotów (miałem 1,75) oraz podniosłem mu iglice o 2 ząbki. moto odpala lepiej na zimnym, nie gaśnie po odpaleniu.
jednak teraz po wywrotkach zalewa mi go i muszę się nieźle napocić by go odpalić. przyczyną może być ta dźwignięta iglica? przed zmianą problem nie występował


edit
sprawdzilem swiece, jest zaczerniona, sposcilem iglice o 1 zabek, teraz mam iglice na 4 zabku, zobaczymy czy bedzie poprawa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sylwu dnia Nie 12:37, 28 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:46, 30 Maj 2017    Temat postu:

tak , teraz mial za bogatow , obserwuj dalej jak pali .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin