Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LC4 400 kilka pytań
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:57, 30 Maj 2010    Temat postu: LC4 400 kilka pytań

witam lc4 400 1994r podobno ma 50km prawda to? gdzie kupic czesci?jestem z wawy.ma ktos taki sprzet? jak sie tym smiga?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:07, 30 Maj 2010    Temat postu:

jak w ogole odpalać ten motor o co chodzi z tym odpreznikiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 16:40, 30 Maj 2010    Temat postu:

odprężnik służy do podnoszenia zaworów - przy jego pomocy musisz ustawić tłok w górnym martwym punkcie, puszczasz odprężnik - i kopiesz, inaczej nie przekopiesz tak żeby odpalić, abo urwie Ci nogę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:17, 30 Maj 2010    Temat postu:

a gdzie znaleźć ten martwy punkt Smile ciężko z tą ktm Very Happy moze jakiś filmik ?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:44, 30 Maj 2010    Temat postu:

hehe lc4 rocznik 94 - to był mój pierwszy bike poważny motorek offroadowy. też duużo się namęczyłem zanim zakumałem jak się go odpala, wszystko kwestia wyczucia, ja robiłem tak:
1. wciskałem dekompresator
2. kilka razy przekopałem
3. martwy punkt wyczuć można tak - czujesz na kopce coraz większy opór, i później "przeskok" - to znaczy że martwy punkt został minięty, ustawiamy w momencie jak nabardziej przed tym przeskokiem
4. puszczamy dekompresator
5. kopiemy bez dekompresatora i odpalamy


pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:00, 30 Maj 2010    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=7iHti2ETzkw

Pierwszy wynik w YT. Widać, że ci się nie chce szukać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:48, 31 Maj 2010    Temat postu:

Słuchajcie potrzebuje kopic łozyska tylnego wachacza w olku motocyke w wawie nie ma:( moze jest jakis sklep lub serwis KTM w wawie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:50, 31 Maj 2010    Temat postu:

Mogą być tez oczywiście okolice warszawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:19, 31 Maj 2010    Temat postu:

Które łożysko? Bo jest tam kilka. Ja byłem w serwisie KTM w Tarnowskich Górach i łożysko łączące kiwaczkę z amorem to koszt 260zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 17:09, 02 Cze 2010    Temat postu: Re: LC4 400 kilka pytań

bartek201087 napisał:
witam lc4 400 1994r podobno ma 50km prawda to? gdzie kupic czesci?jestem z wawy.ma ktos taki sprzet? jak sie tym smiga?


42 konie ma, nie 50.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:37, 14 Cze 2010    Temat postu:

To nawet sporo jak na 400 poj. odpalic KTM jednak łatwo nauczyłem sie Wink tylko malo czesci do tego modelu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:44, 15 Cze 2010    Temat postu:

Mało części do 400?? Przecież to ma tylko inną górę silnik tj. tłok, cylinder, głowicę, korbę. Reszta to ta sama co w LC4 620.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:30, 15 Cze 2010    Temat postu:

to ja mam chyba jakis inny motor;) tu go nagrałem:


http://www.youtube.com/watch?v=ALfOQXfk4NA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:35, 15 Cze 2010    Temat postu:

co ozanacza KTM TECNOSEL?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:14, 15 Cze 2010    Temat postu:

TY to masz starą 400. To jest ten sam model co wychodził równolegle z LC4 600 już na czarnym silniku. Silnik prawie ten sam co w modelu 620 tylko nie ma wałka wyrównoważającego i smarowanie za pomocą tylko jednej pompy oleju. Ale części pasują niektóre z modeli 620.

TECNOSEL produkował okleiny do KTM'ów. Ja mam jeszcze oryginalne KTM'owskie okleiny właśnie z tecnosela.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Wto 23:15, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin