Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Laik potrzebuje pomocy na temat 640 SM
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:54, 15 Lis 2012    Temat postu: Laik potrzebuje pomocy na temat 640 SM

Witam serdecznie!
Jestem nowy na forum, więc witam wszystkich użytkowników! Przymierzam się do kupna LC4, nawet mam sprzęt na oku. Niestety egzemplarz wzbudził we mnie niepokój. Oto sprzęt:
[Forum zablokowało dodawanie linków, więc tytuł aukcji Allegro: KTM LC4 640 !!!!!!!!!!!!! ALE JAKI !!!!!!!!!! przepraszam za niedogodność ;p]

A tutaj moje pytania:
1. Pierwszy raz spotykam się z tym kolorem, da się gdzieś sprawdzić lub ma ktoś informacje czy KTM w tym roku wypuszczał takie malowanie?
2. Silnik ma zwykłą głowicę a nie high flow, wada czy zaleta? Wyczytałem że high flow potrafią pękać przez większy rozmiar kanałów wylotowych.
3. Koła w różnym kolorze, najmniejszy problem ale zastanawiające. Właściciel tłumaczył że pomalował bo była porysowana, yhym...
4. Na co zwracać uwagę przy kupnie, newralgiczne punkty motocykla?

W niedzielę chciałem rzucić okiem na motocykl, więc będę wdzięczny za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:37, 15 Lis 2012    Temat postu:

high flow wychodziły bodajże po 2003r, jak dla mnie to zaleta ze jest to wersja ze zwykła glowica i sprzegłem na linke a nie hydraulicznym.
cena dosyc wysoka wiec powinienes spodziewac sie moto w naprawde dobrym stanie, jak jest inaczej to nie warto.
Napewno był odnawiany bo rama nie w oryginalnym kolorze ale czy to był kaprys własciciela czy pruba samaskowania czegos trzeba ocenic na miejscu.
Co do koła to rzeczywiscie głupio to wyglada no i łatwiej chyba spolerowac niz malowac chyba ze malowane na sztuke bez rozbierania koła.
Przy ogledzinach zwracaj uwage na wszystko, w tym przypadku zerknij na ogranicznik skretu, półki, czy wszystko proste, luzy, ma jechac plynnie nie gasnac, ładnie odpalac bez gadki ze trzeba gaznik podregulowac i bedzie ok.
Najlepiej byc przy pierwszym odpaleniu po dłuzszym postoju. Obserwuj czy nie dymi na niebiesko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:11, 15 Lis 2012    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź! Zakładając że poza tym co wywnioskowałeś ze zdjęć wszystko jest w porządku, motor jest warty 10 000 PLN z kołami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:28, 15 Lis 2012    Temat postu:

Co do koloru... wychodziły nawet Ciemnozielone i granatowe... były to wersje six days





Osobiście też już spotkałem się z LC4 w kolorze czerwonym z czarnym silnikiem ale ten wygląda na nieco dłubnięty i podpisowany co nie znaczy że kombinowany ze sztrucla.

W tym modelu, który pokazałeś rama jest z nowszego motocykla! to jest z rocznika powyżej 2004 z głowicą high flow. Widać to na drugim zdjęciu. Klasyczna rama miała prawą kołyskę z rury. Po 2004 roku zrobili z takim przetłoczeniem ułatwiającym wymianę filtra oleju umiejscowionego pod zębatką zdawczą. Sama rama jest na 100% malowana bo nawet podnóżki wydają się być pomalowane choć nie mam 100% pewności. Sprawdź dokładnie numer ramy. Kolanko wydechowe też jest z wersji od 2003r. Pokrywka filtra oleju jest od szarego silnika czyli z lat 98-99. Cylinder i głowica są zbyt połyskliwe... może to kwestia tego, że świeżo umyty w każdym razie oryginalny czarny cylinder nie był tak połyskliwy. Sprawdź numer silnika. jeżeli zaczyna się od na przykład 2 znaczy ze silnik 2002
poza tym zapraszam na forum lc4.pl
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:32, 15 Lis 2012    Temat postu:

Wychodziły takie czerwone wersje w 2002r.
Rama tak jak pisze wójo jest wypolerowana lub polakierowana ponieważ w oryginale jest malowana na taki jasny odcień szarości.
Koła są sztukowane ponieważ oryginalnie ta wersja wychodziła jako dual sport a nie jako sm.
Kolor silnika się zgadza:





Na pewno sprawdź numer VIN na ramie czy jest czytelny oraz czy ma tabliczkę znamionową.
Sprawdź również co ma wpisane w papierach - model motocykla.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 23:36, 15 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:45, 15 Lis 2012    Temat postu:

Hoho, właśnie takich sugestii o tym sprzęcie szukałem, kompletnie się nie orientuję w takich sprzętach a wy po zdjęciach znaleźliście tyle szczegółów. Motocykl sobie chyba odpuszczę, nie lubię składaków i kombinacji. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Czas szukać dalej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:54, 15 Lis 2012    Temat postu:

velkurczak
To wcale nie musi oznaczać że moto jest do dupy! Tylko ten rocznik i ta rama troszkę mi się kłócą. Jeżeli nie masz daleko to możesz podjechać o obadać może akurat warto...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:57, 15 Lis 2012    Temat postu:

Jutro przedzwonię do gościa i zapytam się o wszystko na co zwróciliście uwagę. Zobaczę jak będzie tłumaczył poszczególne wady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:30, 16 Lis 2012    Temat postu:

Jeszcze raz dziękuje za rady o co pytać sprzedawcę!! Wypytałem dzisiaj dokładnie gościa, strasznie się zmieszał jak pytałem go o szczegóły które zauważyliście. Miałem wrażenie że wymyśla bajki na poczekanie. Ten egzemplarz odpuszczę sobie.

Teraz off top za który serdecznie przepraszam, ale widziałem temat o bezawaryjności LC4 i poruszyliście tam temat modelu Hondy XR650R. Jestem słabym endurowcem i coś spokojniejszego jak Honda i "podobno" bardziej okrzesanego by mi odpowiadało. I teraz 2 pytania:
1 Jak to lata w SM, jak ma się sprawa kół, hamulców do XR
2 Co sądzicie o tym egzemplarzu: [link widoczny dla zalogowanych]
Gość twierdzi że serwisował go w Hondzie, odkupił od kolegi i hula 3ci sezon bezawaryjnie. Mechanicznie jest idealna, wizualnie mocno porysowana, typowo śmigana off. Cena jest HOLENDARNA chce 10 000PLN bez tej śmiesznej lamy ^^. Jak za motocykl z 2000 roku to sporo. Co o tym sądzicie? Na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuje za pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:50, 16 Lis 2012    Temat postu:

XR650R to dobry i ceniony sprzęt.
Mocny i lekki.
Niestety ze względu na to, że nie jest ich dużo bardzo trzymają cenę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:06, 16 Lis 2012    Temat postu:

Jezdziłem taka xr w wersji enduro i wersji sm. Wybarałbym lc4. Raz ze xr nie ma rozrusznika, dwa ze jest surowa, uboga i jak dla mnie taki miekki kluch, ciagnie jak lokomotywa ele wieksza frajde daje kat Very Happy Honda bedzie bardziej komfortowa na dłuższe wyjazdy, kat lepiej sie prowadzi, ma lepsze zawieszenie i hamulce.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pią 22:07, 16 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:58, 19 Lis 2012    Temat postu:

Oglądałem XRkę i muszę przyznać że faktycznie pojęcie SUROWA dokładnie odzwierciedla ten motocykl Smile ale to jak ten silnik ciągnie daje swój urok.
Pytanie z innej beczki znowu od KTMa, mam niedaleko siebie takiego sprzęta:
[link widoczny dla zalogowanych]

Warto inwestować w tak starego przecinaka? Ile kosztował by generalny remont takiego sprzęta?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:45, 19 Lis 2012    Temat postu:

jak masz budżet na 640 to odpusc sobie 620...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:14, 19 Lis 2012    Temat postu:

Napisz może ile masz kasy na sprzęt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:34, 19 Lis 2012    Temat postu:

Do 12k

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin