Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupno LC4-na co zwrócić uwagę?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DawidKTM




Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:13, 25 Paź 2011    Temat postu: Kupno LC4-na co zwrócić uwagę?

Witam.
Przymierzam się do zakupu Lc4 620-640 na co powinienem zwracać uwagę?
Słyszałem że jest tam zastosowany jakiś drogi zapłon co lubi się psuć ile w tym prawdy i dostępne są jakieś zamienniki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:44, 25 Paź 2011    Temat postu:

Zapłon nie lubi się psuć. Kupno używanego zapłonu nie jest droższe w porównaniu do innych moto.

Zwracać uwagę na wszystko:) silnik, zawieszenie itd. LC4 nie ma jakiś typowych wad na które trzeba uważać. Silnik ma moc, nie dymi, nie leje się z niego...będzie chodził. Zawieszenie trudne do zabicia:P Nawet w starych 600 z 90r zawieszenia pracuje super


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:01, 25 Paź 2011    Temat postu:

No to się mylisz, bo jest typowa wada LC4;]

Łożysko łączenia amora tylnego z kiwaczką. Łożysko wahliwo-przegubowo-jakieś tam. Bardzo szybko się wybija a do tego do dostania wyłącznie w serwisie za 250-300zł.

Można spotkać awarię zapłonu SEM. W PL bardzo ciężko kupić zarówno rotor jak i stator, a ceny czasami powalają.

Powyżej 97r ciężko już o jakieś wady bo zostały one wyeliminowane z wejsciem modelu 640.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:30, 25 Paź 2011    Temat postu:

zaplon uzywany SEM kupisz bez problemu , faktycznie trafia sie ze padnie - jest to wina po czesci suchego zaplonu , po czesci zaniedban uzyszkodnika z tym zwiazanych , ale z tego co slysze predzej padnie kokusan niz SEM . Zawsze zostaje regeneracja i przewiniecie cewek w razie W , lozyska mozna przerobic na typowe i nie bulic w serwisie Smile. W 620 moze draznic gaznik Dellorto , ale mozna nauczyc siez tym zyc Smile. Reszta jakw kazdym moto , pop odwinieciu nie ma prawa do duchoty itp , ma wyrywac sie z pod dupy i palic od kopa, max 3 po malym postoju , nie wierz w bajki ze te silniki pracuja jak sieczkarnia !!!! zekl bym ze stare japonce chlodzone wichrem sa glosniejsze. Przygladnij sie uszczelka silnika , czy nie ma tam tubki sylikonu ( czerwonego w dodatku)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:47, 26 Paź 2011    Temat postu:

W SEMie stosunkowo często pada modułocewka lub pęka magnes w kole i iskra jest słaba lub w złym momencie.
O Kokusanach nie słyszałem, żeby robiły problemy. Baaardzo czasem moduł padnie, ale to sporadyczne przypadki.

A na co zwracać uwagę? Jest sporo rzeczy, którym warto się przyjrzeć - wystarczy wczytać się w forum, żeby je wytypować, temat był już kilkukrotnie wałkowany.
Tak na prawdę o tym co siedzi w silniku dowiesz się dopiero jak rozbierzesz lub jak padnie Wink
Najlepiej zabrać kogoś, kto zna już LC4ki, bo to jednak specyficzne sprzęty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:02, 26 Paź 2011    Temat postu:

w kokusanie kolo magnesowe peka tzn gubi magnesy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:03, 26 Paź 2011    Temat postu:

Takie rzeczy to ja o SEMie słyszałem, ale w przypadku kokusana nie kojarzę żadnego takiego zgłoszenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:56, 26 Paź 2011    Temat postu:

Chyba coś ci się pomyliło Rychu. Magnesy to odklejają się w SEM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:29, 27 Paź 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
nie wierz w bajki ze te silniki pracuja jak sieczkarnia !!!!


Te silniki tak pracują, jak japoniec tak brzmi to jest zajechany poprostu. Silnik działa jak by miał garść śrubek w środku... Co nie znaczy że ma nie wiem jak walić np. pod głowicą. Do kulturalnych ten silnik nie należy..zwłaszcza 600 czy 620.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:54, 27 Paź 2011    Temat postu:

To przyjedź posłuchać mojego LC4 620 albo szwagra LC4 640. Jedyne co u mnie słychać to wyłącznie sprzegło (mam kulkowe łożysko), ale po wciśnięciu silnik pracuje bardzo cicho i słychać tylko dudnienie. LC4 w bdb stanie nie pracuje jak sieczkarnia. Nawet jest w stanie powiedzieć, że DR600R po remoncie generalnym pracowała mniej ciszej, ale to w końcu olejak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 18:54, 27 Paź 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Chyba coś ci się pomyliło Rychu. Magnesy to odklejają się w SEM.


Ja mialem koło magnesowe Kokusan, w silniku 620 z 97r. tam mi sie podklejały magnesy, dopiero kolo od 640 jest niezniszczalne bo magnes to jedna czesc a nie 4 cwiartki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:16, 27 Paź 2011    Temat postu:

muniek90 napisał:
Rysiek24 napisał:
nie wierz w bajki ze te silniki pracuja jak sieczkarnia !!!!


Te silniki tak pracują, jak japoniec tak brzmi to jest zajechany poprostu. Silnik działa jak by miał garść śrubek w środku... Co nie znaczy że ma nie wiem jak walić np. pod głowicą. Do kulturalnych ten silnik nie należy..zwłaszcza 600 czy 620.


mojego tez mozesz polsuchac Smile

silniki w EXC pracuja glosno , tu sie zgodze ale nie LC4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin