Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kto ma tłok wossnera w lc4?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:23, 29 Lis 2011    Temat postu: Kto ma tłok wossnera w lc4?

Witam.
Przymierzam się do wymiany tłoka na wossnerowski...

Jak wygląda jego współpraca ze silnikiem lc4?
Czytałem gdzieś że jest o 80 gram lżejszy od oryginalnego - większe wibracje?
Czuć poprawę/spadek mocy? Prawdę mówiąc na starym na moc nie narzekałem ale po rozbiórce okazało się że jest trochę przytarty.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:26, 30 Lis 2011    Temat postu:

Jak mocy było dość to zakładaj go i ognia... ja bym tak zrobił Smile Jeszcze wsadź sam pierścień górny do cylindra. Szpara powinna być "na żyletkę". Sprawdź w kilku miejscach. Jak jest większa to już nieciekawie i warto najpierw zwymiarować cylinder(do 0,01-potrzeba precyzyjnego narzędzia), potem ewentualnie nowe pierścienie/nowy tłok.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Śro 16:27, 30 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 17:20, 30 Lis 2011    Temat postu:

Ja miałem wossnera w poprzednim silniku, faktycznie jest dużo lżejszy od oryginału; czy daje większą moc i o ile to trzeba by było zhamowac silnik. Teoretycznie powinien mieć ciut większą..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:54, 30 Lis 2011    Temat postu:

muniek90 napisał:
Jak mocy było dość to zakładaj go i ognia... ja bym tak zrobił Smile Jeszcze wsadź sam pierścień górny do cylindra. Szpara powinna być "na żyletkę". Sprawdź w kilku miejscach. Jak jest większa to już nieciekawie i warto najpierw zwymiarować cylinder(do 0,01-potrzeba precyzyjnego narzędzia), potem ewentualnie nowe pierścienie/nowy tłok.


no z początku miałem taki plan, ale rozebrałem, zobaczyłem i teraz się zastanawiam. Nie wiem czy nie zrobi więcej bałaganu jak go wrzucę z powrotem?

Znam kilka osób co montowało wossnery i jakoś zmiany zbytniej nie odczuli, sam kiedyś miałem w xtz 660...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doktor dnia Śro 18:00, 30 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:24, 30 Lis 2011    Temat postu:

Podstawowa zasada...jeżeli Ci się coś podoba to wymień to na nowe niż potem masz żałować, albo myśleć "czy się zepsuje?".
Rysy które widzisz powstają w skutek normalnej eksploatacji. Silnik pracował z tym tłokiem przy ponad 7tys. obrotów na min i cylinder nie ucierpiał.. Pewnie będzie dalej działał dobrze.
Wossner robi wysokiej jakości tłoki i napewno nie pogorszy osiągów twojego silnika. Wibracje pewnie będą większe, jednak w LC4 już do tego przywykłeś. Ja mam 600 z wossnerem..jak staję na nóżkach to potem mam mrówki w nogach Very Happy

A dlaczego rozbierałeś silnik jeżeli można wiedzieć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Śro 19:29, 30 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:07, 30 Lis 2011    Temat postu:

Zobaczę jak wyjdą pomiary tłoka i cylindra.

Rozbierałem silnik m.in. dlatego że mi coś popiskuje http://www.youtube.com/watch?v=778-lFn4-iM, jeszcze nie doszedłem do przyczyny i blokowało mi czasami zmianę biegu, tu raczej znalazłem przyczynę:



a wymianą tłoka chciałbym podziękować za wspólnie spędzone chwile z ktm, tylko nie chciałbym pogorszyć sytuacji...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:57, 30 Lis 2011    Temat postu:

Pierwsze pomyślałem że przecież wybierak biegu się nie kręci...więc to nie przyczyna popiskiwania. Tylko jak źle ustawi zębatki biegów to już wtedy możliwe że będzie popiskiwanie.
A opiłków dużo było w silniku/oleju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin