Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm lc4 kopci po remoncie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RECZEK




Dołączył: 19 Paź 2023
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:12, 19 Paź 2023    Temat postu: ktm lc4 kopci po remoncie

Witam, ktm lc4 620 2003 dymi po generalnym remoncie myślałem o głowicy ale głowica w czasie remontu była oddana do serwisu pomimo tego została oddana jeszcze raz do innego serwisu który stwierdził że głowica jest w idealnym stanie 
został wymieniony tłok, nowa tuleja, nowe kartery, korba, wszystkie nowe łożyska, świeca, uszczelki, magneto i odnowiona głowica
po remoncie został odpalony wiadomo że po remoncie zawsze dymi ale po paru od paleniach dalej dymi nie jestem w stanie sprawdzić czy po długiej jeździe przestanie kopcić bo jeszcze gaźnik jest do zrobienia 
dowiedziałem się że pierścienie mogły puścić, tłok pulchnieć lub za dużo oleju nalane
na co jeszcze zwrócić uwagę?  

edit pierścienie nie puściły tłok raczej nie pulchnie
ale w komorze gdzie jest wał zostaje olej i nie podaje dalej więc wina smarowania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RECZEK dnia Pią 17:46, 20 Paź 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:27, 20 Paź 2023    Temat postu:

z zewnątrz wiecej rzeczy niz poziom oleju nie sprawdzisz, moze byc wiele przyczyn, pekniecie, uszkodzona/ niskiej jakosci uszczelka, złe poskręcanie, podwiniete pierscienie, złe pasowanie tłok/cylinder, niesprawne pompy oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RECZEK




Dołączył: 19 Paź 2023
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:44, 20 Paź 2023    Temat postu:

henio12323 napisał:
z zewnątrz wiecej rzeczy niz poziom oleju nie sprawdzisz, moze byc wiele przyczyn, pekniecie, uszkodzona/ niskiej jakosci uszczelka, złe poskręcanie, podwiniete pierscienie, złe pasowanie tłok/cylinder, niesprawne pompy oleju


stawiam na bypass sprawdzone zostały pierścienie tłok itp ale zobaczyłem że olej zatrzymuje się w komorze walu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin