Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM lc4 620 SC Dellorto PHM40 Poziom paliwa w gażniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlak2201




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pią 9:11, 11 Sie 2017    Temat postu: KTM lc4 620 SC Dellorto PHM40 Poziom paliwa w gażniku

Witam wszystkich.
Mam na imię Rafał i od około 2 msc. jestem posiadaczem w/w motocykla.
Problem z jakim się borykam jest następujący:
Po ustawieniu poziomu paliwa wg. zaleceń serwisówki (gażnik na leżąco,pływak 18,5mm od krawędzi komory pływakowej) przy przechylaniu motocykla na lewo czy prawo paliwo cieknie przelewem. Przypomnę również, że przy takim ustawieniu nie działa regulacja składu mieszanki. Motocykl z takim poziomem paliwa jedzie jak powinien i nie strzela w komin. świeca ma ciemny kolor. Dysze mam takie jak zaleca serwisówka. Moje pytanie brzmi: czy po przechyleniu paliwo powinno sączyć się przelewem? Jak macie ustawione to u siebie?
Pytanie nr 2:
Cieknący kranik micuni corp. przy zamkniętym kraniku paliwo sączy się przez wężyk tak jakby był minimalnie odkręcony. Oring wymieniony, nowa sprężyna która dopycha ten plastik. Macie jakieś sposoby aby sobie z tym poradzić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 10:47, 11 Sie 2017    Temat postu:

Cześć,
U mnie na Dellorto PHM wyglądało to tak: ustawienia wg serwisówki, paliwo zaczynało wyciekać przy przechyle około 45* , moto reagowało na ustawienia składu mieszanki, ogólna praca w całym zakresie ok - oczywiście jak na Dellorto, przy dobrze dopasowanych dyszach i odpowiednim zawieszeniu iglicy świeca miała kolor kawy z mlekiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlak2201




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pią 11:20, 11 Sie 2017    Temat postu:

Dziękuję, zmniejszę poziom o 1mm tak aby leciało przelewem dopiero przy pochyle 45* i zobaczę jak będzie chodził. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlak2201




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 11:09, 12 Sie 2017    Temat postu:

Witam ponownie.
Wymieniłem zaworek iglicowy, poziom paliwa wg serwisówki(18.5mm). I motocykl strasznie ciężko zapala. Załapuje jakby na sekundę, ale nie zapala. Jak już uda się go uruchomić to po przejechaniu kilku km zgaśnie. Jak odczekam chwile to zagada i można jechać kolejne kilka km. Reakcja gaźnika na kręcenie śrubą od regulacji składu mieszanki jest taka, że jak wkręcę ją na max to motocykl ma delikatnie wyższe obroty i to wszystko.
Wkręcona śruba to bogatsza mieszanka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 12:30, 12 Sie 2017    Temat postu:

Z tym ciężkim zapalaniem - sprawdzałeś luzy zaworowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlak2201




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 12:43, 12 Sie 2017    Temat postu:

Luzy ok:15 wdech, 15 wydech. Ostatnio regulowane i po regulacji było ok. przed wymianą iglicy odpalał normalnie z tym, że świeca czarna bo zaworek nie trzymał i było za bogato. Teraz odpali za 20 kopnięciem jak w odpowiednim momencie dodam trochę gazu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 9:16, 13 Sie 2017    Temat postu:

Pawlak2201 napisał:

Wkręcona śruba to bogatsza mieszanka?


W PHM uboga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlak2201




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pon 17:07, 14 Sie 2017    Temat postu:

Wprowadziłem kilka zmian:
iglica 1 ząbek w góre(mniej paliwa).
Wkręciłem śrubę składu mieszanki do końca i świeca mniej okopcona, równe obroty z tym, że jak schodzi z obrotów to strzela w komin, jak wykręcę śrubę o 1,5 obrotu to nie strzela ale ciężej zapala i świeca cała czarna. Jakieś sugestie? Zmienić dyszę główną na 190? jest 195.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:37, 17 Sie 2017    Temat postu:

Iglica w górę = więcej paliwa przy przyspieszaniu
Dysza główna nie ma wpływu na odpalanie. 190 to i tak dużo.
Śrubę składu mieszanki wyreguluj w ten sposób, jak opisali to w manualu, czyli podnieś obroty jałowe śrubą od regulacji obrotów i kręć śrubą regulacji składu mieszanki do momentu uzyskania najwyższych obrotów biegu jałowego. Później wyreguluj obroty śrubą regulacji obrotów. Jaką masz dyszę biegu jałowego? Jeśli masz pusty wydech to może w niego strzelać przy schodzeniu z obrotów - to normalne, ważne jest czy schodzi Ci z obrotów od razu po puszczeniu manetki, czy obroty stabilizują się dopiero po jakimś czasie. Jeśli ten drugi przypadek, to mieszanka za uboga. Jeżeli miałbyś za bogato (poziom/śruba regulacji składu), to silnik gasłby albo tak jakby chciał zgasnąć po zamknięciu przepustnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlak2201




Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Czw 14:13, 17 Sie 2017    Temat postu:

W tej chwili jak jest iglica w dół o jeden ząbek i śruba składu wkręcona na max to jest ok, tylko trochę strzela. Ogólnie rzecz biorąc silnik zachowuje się tak jakby miał za bogatą mieszankę. Ciemna świeca, ale pali ładnie. Ustawienia które mam teraz ni jak mają się do serwisówki. Wydaje mi się, że gaźnik jest już zmęczony. Póki co pozostanie tak jak jest. pojeżdżę tak chwilę i zobaczymy jak będzie się zachowywał w całym zakresie obrotów, po dłuższej jeździe i po dłuższym postoju. Martwi mnie jedynie ta ciemna świeca. Do motocykli podchodzę dość pedantycznie i być może jestem przewrażliwiony, bo sporo osób piszę, że przy takich dyszach w SC ciemna świeca to dość częste i naturalne zjawisko. Dziękuję wszystkim za pomoc i udzielanie się w temacie. Jak uda mi się dogłębniej zrozumieć działanie tego "szalonego" wytworu włoskich inżynierów podzielę się z Wami swoimi obserwacjami. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin