Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM LC4 620

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojciec900




Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŻARY,ŻAGAŃ

PostWysłany: Sob 12:15, 26 Lis 2011    Temat postu: KTM LC4 620

witam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ojciec900 dnia Wto 20:41, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:59, 26 Lis 2011    Temat postu:

Uszczelniacze..cylinder, pierścienie. Jak bierze mało to nic nie rób. Ile Ci ubywa na 100km/1h?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 9:01, 27 Lis 2011    Temat postu:

na 100 km gdzieś 2-3 setki zależy od jazdy to ile musi brać chyba eszystkie troche żeby sie martwić?Bo chyba wszystkie troche biorą?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:57, 27 Lis 2011    Temat postu:

Nie ma sie co zastanawiac. Zdejmij glowice i cylinder, dokonaj pomiarow zgodnie z manualem i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jak juz glowica zdjeta to tak czy inaczej warto wymienic uszczelniacze i dotrzec zaworki. Rob raz a pozadnie bo potem tylko problemy i dodatkowe koszta:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:31, 27 Lis 2011    Temat postu:

2-3 setki na 100km? To około 1l na 500km! Sporo za dużo. Ja rozumiem 2-3 setki na 1000km to może być w normie.

Ty mówisz, że nie ma się czym martwić. Ja raczej obstawiam silnik do kapitalki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Nie 12:32, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2011    Temat postu:

Napewno sam silnik spala olej? Sprawdź dobrze wszystkie wężyki olejowe itd.
Jak silnik spala 0,3l na 100 to już jest nieciekawie.

Na jakim oleju jeździsz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:14, 27 Lis 2011    Temat postu:

na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:11, 27 Lis 2011    Temat postu:

przy takim przepale to by dymil jak lokomotywa a nie tylko lekko na zimnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 9:36, 28 Lis 2011    Temat postu:

Anonymous napisał:
na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle.


Jakim??? Shocked
jeszcze napisz że to lotos albo inny szit do auta. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:27, 28 Lis 2011    Temat postu:

Jak już bierze minerał to ja bym zbierał na remont.

A jak pokatujesz trochę to dymi na niebiesko? Taki ubytek oleju musi być widać..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Pon 17:29, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:14, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 9:36, 29 Lis 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach.

jak juz stracil lepkośc to i silnik nie nadaje sie do dalszej jazdy.
niestety w KTM nie mozna eksperymentowac na olejach, minimum pólsyntetyk, w starszych 600tka nawet pisali że fullsyntetyk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojciec900




Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŻARY,ŻAGAŃ

PostWysłany: Wto 22:46, 29 Lis 2011    Temat postu:

witam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ojciec900 dnia Wto 20:43, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:20, 30 Lis 2011    Temat postu:

To masz wyciek gdzieś.. Szukaj gdzie cieknie i przejdź na olej klasy 10w40 półsyntetyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin