Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM LC4 400 ER
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:55, 24 Paź 2011    Temat postu:

oszt części z allegro to uszczelki około 300 zł tłok 650 zł korba 700-800 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamstb




Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice OPOLA

PostWysłany: Pon 19:22, 24 Paź 2011    Temat postu:

Wielkie dzięki do tego jeszcze koszt robocizny i wszelkich płynów wchodzi. Ale nie ma tragedi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamstb




Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice OPOLA

PostWysłany: Sob 15:45, 29 Paź 2011    Temat postu: KTM 350 LC4

Wycenili mnie w serwisie KTM tak, że kompletny korbowód kosztuje 1570zł bo do tego modelu nie ma zamienników ;( może ktoś z was ma dostęp albo wie gdzie dostać części do tego modelu, do tego mi powiedzieli jak już to robisz to wypadało by wymienić: komplet łożysk 300zł uszczelek 260zł przełożenie 150zł uszczelniacze 140zł tłok 600zł robocizna 600zł płyny itp i mnie wycenili na ok 4000zł nie najpiękniej ;/
Czy jest możliwość wymiany samego łożyska na KORBOWODZIE ? tylko że trzeba będzie rozpoławiać wał itp Smile proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:07, 29 Paź 2011    Temat postu:

No łożyska na wale na pewno przy takiej okazji trzeba wymienić - choćby po to, żeby go dobrze wydystansować.
Co do pytania: można na pewno zrobić rzeźbę, ale diabli wiedzą ile to wtedy pojeździ. Dlatego właśnie stare moto są takie tanie - bo nie opłaca się ich remontować.
Pomyśl ew. nad podmianą silnika, może to będzie tańsza opcja, choć wybór masz ograniczony trochę - silnik z wałkiem wyrównoważającym (620, 625, 640, 660, niektóre 400) z tego co wiem nie mieści się w takiej ramie - zostają 600, 350 (egzotyk), 540, niektóre 400.
Ew, szukaj wału na ebay.de - może z czasem jakiś wypłynie. No ale reszta kosztów raczej bez zmian. Ew. powertuj katalogi i szukaj, czy nie da się wału od 400 wrzucić - łatwiej o dawcę będzie.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:39, 29 Paź 2011    Temat postu:

Gdzieś..ktoś napisał...
Ciężko mi znaleźć różnicę w montażu silnika 640 a 600.

Tylko ze zmianą silnika wiąże się zmiana zapłonu, czyli i elektryki. Kolektory wydechowe są inne, sprzęgło hydrauliczne. DKilka szczegółów które kosztują. Reasumując to nie opłacalne... Koszt silnika z zapłonem to przy szczęściu 3tys zł. Czyli pewnie 2x tyle ile dałeś za KTM

Z resztą...rama KTM zmieniła się coś od 1993r??Very Happy Jedyną wątpliwość budzi montaż 3 śruby, ta od strony koła tylnego. Czy Tylny wahacz i silnik są montowane jedną przetyczką czy nie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Sob 18:48, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:18, 29 Paź 2011    Temat postu:

Z tą ramą to poważnie pytasz ? Jeśli tak to tym bardziej nie powinieneś brać się do dawania rad. Takich n.p. jak sugerowanie, że wał od 600 może pasować do 350 (w sąsiednim wątku).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:17, 30 Paź 2011    Temat postu:

Napisałem 400/600 sugerując ten od 400 i poprosiłem to by podesłał kilka wymiarów, bo mam możliwość porównania.

Jesteś pewien że pojemność jest zawsze zmieniana skokiem tłoka, a nie średnicą tłoka? Chyba że chodzi Ci o lata produkcji 350.. że wtedy produkowano już 620..idąc dalej do 600 nie było korbowodów więc to napewno nie ten wał. Tak czy inaczej nie napisałem że tak na 100% jest. Do tego jest właśnie dyskusja.

A co do ramy to podaj mi różnice? Filtro oleju... Tak. A samo mocowanie silnika?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Nie 14:26, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:05, 30 Paź 2011    Temat postu:

Rama w 600 to zupełnie co innego niż w późniejszych modelach - tzn. geometria pi*drzwi ta sama, ale wszystkie mocowania są inne.
Co do samego silnika to nie powiem. Lukasz_vip podawał, że silnik z wałkiem nie mieści się w takiej ramie. W razie czego mogę nawet sprawdzić bo mam luzem taką ramę (600, z papierem jakby kto chciał) i blok silnika 640.

Co do pojemności: żeby z 600 zrobić 350 samą średnicą tłoka to trzeba by zrobić z tego silnik długoskokowy. A zresztą wiadomo, że już w 400 jest mniejszy skok tłoka.
Nawet 620 od 640 różnią się tylko skokiem, tłok i cylinder zostały bez zmian.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:52, 01 Lis 2011    Temat postu:

Napisałem od 93r a to już były 600 w ramie 620. Gdzieś widziałem budowę repliki i w ramie z 94r siedział nowy siwy silnik. Z ciekawości przymierz ten karter do 600.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:45, 01 Lis 2011    Temat postu:

Rama silnika z wałkiem wyrównoważającym różni się od ramy z silnikiem bez wałka i nie da rady zamienić silników. Nie wiem jakie są dokładnie różnice, ale niemcy, którzy mają ogromną wiedzę na ten temat tak twierdzą. Mogę sprawdzić dokładnie czym różnią się te ramy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin