Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 690 enduro 2008 biala swieca ,wysoka tem spalin czerwone

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootr2




Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:56, 21 Maj 2018    Temat postu: Ktm 690 enduro 2008 biala swieca ,wysoka tem spalin czerwone

Witam mam problem a tak mi sie wydaje bo wczesniej tego nie bylo z nsgrzanym do czerwonosci kolektorem. 2,3 min po odpaleniu juz swieci w ciemnym miejscu,swieca biala,wydaje sie ze uboga mieszanka...problem sie pojawil jak zdemontowalem airboxa,lambde(spawany kolektor na laczeniu z leo vincem,lekkie pekniecie)sprawdzilem luzy zaworowe niby sie miescily.Zmontowalem i zaczal sie problem koncowka leo vinca nagrzewa sie bardziej ,kolektor swieci na odc 20cm,chlodnica sie poci delikatnie na 3cm a byla sprawdzana w zakladzie na szczelnosc i bylo ok .Dodam ze po zakupie vinca w poznaniu nowka od dealera jezdzilem okolo 2miesiecy na standardowej mapie z ustawienie na sport ,,2,,bo tak zaleca producent tlumika,zaczelo sie po tym demontazu i montazu dziac a tak bylo git. Dodatkowo hydrauliczny napinacz zaczal siadac ale rozrzad nie mogl przeskoczyc ,moto pali ,jezdzi,ma moc. Dalem ktm do mechsnika ktory robi crosowy niby mowi ze tytany swieca na czerwono na luzie,pomierzyl luzy ok,rozrzad ok tps ok , tylko ze u mnie jak sie rozgrzeje i dasz gazu to swieci bardziej na czerwono. Moze zawor wydechowy sie wypala albo tlok nadtopil ma ktos jakis pomysl?wczesniej bylo ok bez czerwieni nawet w nocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:20, 22 Maj 2018    Temat postu:

błedów żadnych nie wyrzuca ? z tego co kojarze to te 690tki ze zmienioną koncówka nie wymagały zmiany mapy. warto by go dac na serwis KTMa z kompem by odczytac parametry, moze jakiś czujnik szwankuje - nie padł całkiem by komp go nie widział, ale może daje dziwne parametry - typu czujnik cisnienia który widzi błędny odczyt i pod to dawkuje paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootr2




Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:02, 22 Maj 2018    Temat postu:

Niby dobrze wszystko zero bledow ,nic sie nie pojawia jedynie po wypieciu wtyczek wtedy kasowanie i ok.tak nawet producent leo vinca zaleca jedynie ustawienie na pokretle pod ,,2,, czyli performance,sport. Odczhyty ok niby pokazuje tem 23°C cisnienie 1000hpa.Idzie tutaj wrzucac fotki ?mam cos z tuneecu odczyty itd. Dzisiaj pytalem jednego mechanika odnosnie problemu i mowil ze na wolnych nie moze sie grzac kolektor na czerwono jedynie po wiekszym przygazowaniu,druga sprawa moze nie trzymac luzow zaworowych ,trzeba pomierzyc kilka razy i porownac.owalyzacja czy cos takiego zaworow i wtedy sa ciasniejsze itd.druga sprawa klin na magnecie gdzie jest czujnik polozenia walu moze byc cos przestawione i wtedy zaplon w innym czasie nastepuje,ja przy tym nie grzebalem.te teorie to domysly okaze sie jak przyjdzie napinacz manualny z usa ,do 2,3 tyg czekania u nas nigdzie nie ma ,dopiero potem zaprowadzam do mechanika. Przez wydech by siadly zawory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:56, 22 Maj 2018    Temat postu:

manualny napinacz to jedna z gorszych rzeczy jaka mozna zrobic silnikowi Razz

klin na magnecie - tam wszystko jest na sztywno - klin praktycznie mozna wbić na wał- a koło nachodzi praktycznie z oporem na klin wiec nie ma miejsca na przesunięcia.

przy wiekszym przygazowaniu tez nie powinien sie grzać aż tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootr2




Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:33, 22 Maj 2018    Temat postu:

Jedni mowia ze hydraliczny lipa inni co innego,zmienisz olej lub filtr innej firmy i hydraliczny zaczyna szwankowac po krotkim czasie... ciekawe co sie u mnie dzieje czy zawory nie trzymaja luzow a moze ten czujnik polozenia walu o ile taki tam jest?w tuneecu nic chyba odnosnie walu nie pokazuje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:28, 23 Maj 2018    Temat postu:

czujnik wału raczej by dawał inne objawy - np by nie odpalał.

skoro nie wiesz czy zawory trzymaja luzy to sprawdź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootr2




Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:04, 26 Maj 2018    Temat postu:

Zawory wyszly tak 4 razy mierzone bez blokowania walu tylko na znakach ssace 1. 0.09 drugi tez ,0.10 nie wchodzilo chociaz jeden zawor jest ciutke ciasniejszy,wydech chyba 0,12

Potem 4 razy blokowalem wal sruba i wyszlo ssacy 0,11 drugi tyle samo albo 0.12, wydech 0.13 wchodzi ,plytki 0,14 nie mialem a 0,15 nie wchodzi

W obu pomiarach z blokada walu czy bez powtorzone 4 razy czynnosci. ,fabryka podaje 0,07 do 0,13.
Moze miec na to wplyw przepustnica tzn. Napiecia na czujnikach .U mnie jest 0,73 oba ustawione a po odkreceniu manetki wzrasra do okolo 4v. Czyli wyglada dobrze zgodnie z zasada dzialania takich czujnikow spoczynkowe napiecie okolo 1v a po dodaniu full gaz 4-5V, niestety u mechanika dopiero bede 18czerwca takie terminy maja, dzwonilem do rapida z poznania i mechanik mowil ze czerwony kolektor i biala swieca w ktm to normalne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin